Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Trail Ride: Η σκοτεινή πλευρά της Πάρνηθας!

Δε βρήκαμε και πολύ λάσπη, αλλά απο πέτρα..... !!!!

Το Off-Road.gr και το περιοδικό ΜΟΤΟ, αφιέρωσαν πολύ χρόνο για την σχεδίαση ενός trail ride, όπου πρώτη φορά μπορέσαν να λάβουν μέρος και μοτοσικλέτες αλλά και τετρακίνητα.
Ένα καταπληκτικό παιχνίδι προσανατολισμού – πλοήγησης  χρησιμοποιήσε πολύ όμορφες και αρκετές φορές άγνωστες διαδρομές στην ευρύτερη «Σκοτεινή» πλευρά της Πάρνηθας.
Διαβάστε τι έγινε!











56 μοτοσικλέτες και 51 τετρακίνητα ήρθαν, είδαν και.... έπαιξαν την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου.
Δυστυχώς δεν βρήκαμε και πολύ λάσπη, δε βοήθησε και ο καιρός.
Μα..... 7 Δεκεμβρίου και να μην έχει βρέξει ακόμα! Από πέτρα όμως..... οι συμμετέχοντες χόρτασαν!

Μετά την τελευταία Κυριακάτικη βόλτα του Off-Road.gr στην Πάρνηθα, όπου λάβανε μέρος 14 οχήματα, ήταν φανερό ότι δεν ήταν δυνατό να συνεννοηθούν και ακολουθήσουν σταθερό ρυθμό όλοι οι συμμετέχοντες. Ούτε το βασικό κανόνα, του «φτάνω στη διασταύρωση, περιμένω τον επόμενο και μετά συνεχίζω» δεν μπορέσαμε να ακολουθήσουμε.
Έτσι στον λόφο με θέα την Αυλώνα, περιμένοντας τον ουραγό να «βρει» την ομάδα, γεννήθηκε η βασική ιδέα. Η επόμενη μεγάλη συγκέντρωση και βόλτα του Off-Road.gr θα γινόταν με την βοήθεια δρομοβιβλίου (road book).

Οι βάσεις της διαδρομής μπήκαν λίγο καιρό αργότερα. Το ζητούμενο ήταν να σχεδιαστεί μια εύκολη διαδρομή που θα ικανοποιούσε το μεγαλύτερο μέρος των οδηγών / αναβατών. Μια διαδρομή που θα περιελάμβανε όλα τα λογικά εμπόδια που μπορεί να συναντήσει κάποιος στις εξορμήσεις του στα Ελληνικά βουνά, θα ήταν βατή από μεγάλες μοτοσικλέτες και τετρακίνητα και δεν θα είχε πολύ κίνηση ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανότητες ατυχήματος. Για ποικιλία θα μπορούσαμε να έχουμε και ξεχωριστά κομμάτια, άλλα για τετρακίνητα και άλλα για μοτοσικλέτες.

Πολύς χρόνος αναλώθηκε και τελικά ολοκληρώθηκε το πρώτο δρομοβιβλίο με ποικιλία διαδρομών, αλλά....μας βγήκε λίγο μεγάλο!
130 χωμάτινα χιλιόμετρα, χωρίς τα πρώτα 15 χιλιόμετρα ασφάλτου, δηλαδή ένα σύνολο 145 χιλιομέτρων, το οποίο κρίναμε ότι θα ήταν πολύ μεγάλο, για την πρώτη φορά που θα συναντιόντουσαν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα στο βουνό.

Κόψε από δω, πρόσθεσε από κει, ένωσε εδώ, αλλάξαμε και την γενική κατεύθυνση και καταλήξαμε σε 97 χιλιόμετρα, έρημων δασικών δρόμων και περιμέναμε τον καιρό να πασπαλίσει με την κατάλληλη ποσότητα βροχής το έδαφος.

Η διαδρομή ελέγχθηκε πολλές φορές για την ελαχιστοποίηση του λάθους, όπως πρέπει να γίνεται σε όλες τις μεγάλες οργανώσεις.

Μέχρι και ειδική εφαρμογή σχεδιάστηκε, για να δημιουργήσουμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ένα δρομοβιβλίο στα πρότυπα των μεγάλων αγώνων αντοχής. Ουσιαστικά πρόκειται για εικόνα road book του Paris-Dakar!
Μάλιστα, έτσι μας δόθηκε η δυνατότητα, ύστερα από αίτηση συμμετέχοντα να ... τυπώσουμε και δρομοβιβλία σε μίλια!

Η συνεργασία του περιοδικού ΜΟΤΟ, στην οργάνωση εξασφάλισε τους φίλους της μοτοσικλέτας και στο Κυριακάτικο ραντεβού μας, ξεπεράσαμε κατά πολύ το όριο των 80 συμμετοχών που αρχικά είχαμε θέσει. Συνολικά 107 οχήματα έλαβαν μέρος στο Trail Ride!

Κοσμοσυρροή το πρωί στην γραμματεία μέχρι να μοιραστούν τα road book και τα μάτια, όλων ήταν στραμμένα στο Yamaha Raptor 660 Quad του Α. Ψωφάκη!  Ένα παιχνίδι για μεγάλα παιδιά!
Οι συμμετέχοντες έπαιρναν ένα λαχνό και  ο σκοπός ήταν να περάσουν από όλη τη διαδρομή να βρουν τα κρυφά σημεία, να πάρουν την σφραγίδα και να εξασφαλίσουν μια θέση στην κλήρωση των δώρων.

Ύστερα από σύντομη ενημέρωση ξεκίνησε το trail ride, με τις μοτοσικλέτες να φεύγουν πρώτες, ακολουθούμενες από τα τετρακίνητα. Όλη η ομάδα του Off-road.gr ήταν στη διαδρομή, για να βοηθήσουν και να δώσουν οδηγίες όπου χρειάζονταν.

15 χιλιόμετρα αργότερα, η διαδρομή «πάταγε» χώμα, πάνω από τον Ασπρόπυργο με κατεύθυνση την ΤΙΤΑΝ. Εύκολος χωματόδρομος για 10 χιλιόμετρα και… το παιχνίδι ξεκίνησε ουσιαστικά μέσα από τους βοηθητικούς δρόμους, των πυλώνων της ΔΕΗ, κάτω από το εργοστάσιο.

Ακολουθώντας σαν «σκούπα» τη διαδρομή, ανησυχία μου προκάλεσε η τεράστια ουρά αυτοκινήτων που είχε σχηματιστή στο πρώτο δύσκολο σημείο. Τελικά η ουρά  οφειλόταν σε μια μεγάλη παρέα τετρακίνητων, που ήθελαν να πηγαίνουν μαζί στη διαδρομή.
Δεν είπαμε ότι έτσι θα χάσετε το καλύτερο μέρος του παιχνιδιού; Για τιμωρία τους, μετά από λίγο, χάθηκε ο πλοηγός τους και..... άντε τώρα να κάνουν πίσω-μπρος όλα τα αυτοκίνητα!

Η μοτοσικλέτες σε εκείνο το σημείο είχαν μόνο μια ευκαιρία, ανοίγω γκάζι και σκαρφαλώνω! Παιχνιδάκι για τους γνώστες, πραγματική εμπειρία για τους νέους στο χώμα. Ψυχή χρειάστηκαν τα παιδιά με τα βαριά δικύλινδρα: Κοτζιάς με Transalp, Σπανός με BMW GS1150, Μπακουρτζής με Arfica, Κεβόρκ με ΚΤΜ 950 και Καφουσιάς με Transalp, απέδειξαν ότι αν κάτι έχει ρόδες και υπάρχουν «χέρια», όλα μπορούν να γίνουν!

Στα αυτοκίνητα, εκτός από το X-Trail του Νίκου Νίκα, που στην κυριολεξία πέρασε το βραχώδη ανηφοράκι, αέρα σαν να ήταν άσφαλτος, έκπληξη αποδείχτηκε και ο ικανότατος Θ. Λάσκαρης με το Subaru Forester, μια και όλοι νομίζαμε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να περάσει από εκεί ένα τόσο χαμηλό όχημα!

Όταν σχεδίαζα την διαδρομή, με το ΚΤΜ, κινιόμουνα με πρώτη, δευτέρα πατινάροντας μέσα από τις πέτρες. Μετά την επέλαση 50 αυτοκινήτων, το κομμάτι έβγαινε άνετα με δευτέρα – τρίτη!

Συνέχεια σε πιο εύκολη διαδρομή και έκπληξη από το «λευκό niva» με την 4WD-Μπέμπα σε φάση ταΐσματος με..... φρουτόκρεμα στο πλάι της διαδρομής! Trail ride, εκδρομή και πικ-νικ, μαζί!

Με σταθερούς ρυθμούς το καραβάνι κινήθηκε προς το χωρίο Πύλη και μπήκε στο τελευταίο κομμάτι της διαδρομής. Ένα ακόμα τεχνικό κομμάτι περίμενε τους συμμετέχοντες 30 χιλιόμετρα πριν το τέλος στις «Μηλιές».
Κατηφορικό, στενό κομμάτι, εγκαταλελειμμένο από χρόνια, οδηγούσε σε κεντρικό χωματόδρομο, μέσα από πυκνό δάσος. Από κει και πέρα η διαδρομή μέσα από περιφερειακούς δασικούς μας μετέφερε στον εγκαταλελειμμένο δρόμο της «Ράχης Λουκά». Ένα ανηφορικό κομμάτι μέσα σε πυκνό δάσος μέχρι την Αγ. Παρασκευή.

Ακολούθησε κλασσική διαδρομή μέχρι την πανέμορφη «Ράχη Κούτσουρη» και από κει μέσω Αγ. Τριάδας καταλήξαμε στον Αυλώνα.

Ο ταβερνιάρης είχε ειδοποιηθεί από νωρίς, για το πόσοι θα ερχόντουσαν, αλλά.... Ο καθαρός αέρας, άνοιξε την όρεξη και τα κοντοσούβλια και τα κοκορέτσια εξαφανίσθηκαν.
Τυχεροί φυσικά ήταν οι «γρήγοροι» αναβάτες και οδηγοί, που άρχισαν να φτάνουν στο τελικό σημείο συγκέντρωσης από τις 13:10 και .... βρήκαν τον ταβερνιάρη στα καλύτερα του! Κάτι πήρε το αυτί μου για "θανατερό" τζατζίκι και μπριζολικά, αλλά..... μόνο άκουσα, φαϊ.... δεν βρήκα! Βρε παιδιά, αφήστε και κάτι την άλλη φορά για την "σκούπα"!

 Όσοι άντεξαν να περιμένουν μέχρι και τις 16:00 περίπου, που πια είχαν έρθει σχεδόν όλα τα οχήματα, έλαβαν το αναμνηστικό τους (χορηγία Ελαστικών Ακρίβου) και τα δώρα από την κλήρωση (Χορηγία Χ. Τασούλη, Τετρακίνηση, ΜΑΚΑΝ, Εκδόσεις Κριτική).

Το ευχάριστο ήταν για μας από την οργάνωση, τα πρόσωπα και τα χαμόγελα των αναβατών / οδηγών / επιβατών, που ήταν χαρούμενα (ακόμα και μετά από τόση πέτρα) και οι προτροπές για ένα νέο Trail Ride σύντομα! Σας ευχαριστούμε όλους!



* Όσοι από τους αναβάτες έφυγαν, φοβούμενοι την βροχή και δεν πήραν το αναμνηστικό μετάλλιο, τους περιμένει στο κατάστημα ελαστικών του Ακρίβου στην Λ. Αλεξάνδρας 70, (210 6467523)

* Χμ…. που ήσασταν όταν έγινε η κλήρωση; Όσοι δεν ήταν εκεί να παραλάβουν τα δώρα των χορηγών, να πάρουν αμέσως στο περιοδικό ΜΟΤΟ, τηλέφωνο 210 9270992 και να ζητήσουν τον κ. Πατακιά για τις λεπτομέρειες παραλαβής

* Χμ..... που ήσασταν; (Νο2) Οι τρεις πρώτοι κάθε κατηγορίας, η μοναδική γυναίκα αναβάτης και ο «δικάβαλος» της παρέας κάντε ένα τηλέφωνο στο περιοδικό ΜΟΤΟ, τηλέφωνο 210 9270992 και ζητήστε τον κ. Πατακιά, για ... την έκπληξη σας!

* Επαναλαμβάνω την βασική οδηγία του παιγνιδιού που πολλοί δεν τηρήσανε: «6) Μην βασίζεστε στους άλλους για την διαδρομή, δεν είναι ποτέ σίγουρο ότι είναι καλύτεροι από εσάς στην πλοήγηση και ότι ξέρουν ακριβώς που να πάνε.»
Tο να ακολουθείς κάποιον άλλο που σου «δείχνει» τη διαδρομή αφαιρεί, το ενδιαφέρον παρακολούθησης του δρομοβιβλίου και στο τέλος καταντάει βαρετό. Άσε που ο μπροστινός, τραβάει το ζόρι της ζωή του, από το άγχος να μην χαθεί και ταυτόχρονα να μην καθυστερεί και τους άλλους!!! (SeNNinhA σε καταλαβαίνω απόλυτα!)
Πολλές ομάδες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών την πάτησαν έτσι!

* Το Trail Ride δεν είναι ούτε αγώνας Enduro, ούτε αγώνας Trial και φυσικά δεν μπορεί να τους....υποκαταστήσει! Ο σκοπός είναι να γίνει μια διαδρομή με κάποιες, ίσως δυσκολίες (εγκαταλελειμμένοι δρόμοι κλπ) χωρίς να χρειάζεται να υπάρχουν υπερβολικά εμπόδια. Η «δυσκολία» του, αν μπορούμε να το πούμε έτσι, έγκειται στα πολλά χιλιόμετρα διαδρομής (αυτή τη φορά το κάναμε μικρό) και στο σωστό προσανατολισμό.

* Στο τέλος της διαδρομής, υπήρχε ένα έντυπο, για να μας εκφράσετε τις εντυπώσεις / προτάσεις / παράπονα με σκοπό την βελτίωση των Trail Ride. Κάντε ένα κόπο ρίξτε μια ματιά και στείλτε με email τις προτάσεις σας ή ακόμα καλύτερα, γράψτε στο Forum

* Το δρομοβιβλίο υπάρχει σε μορφή PDF, μεγέθους 2.05ΜΒ, κάντε υπομονή πάντως γιατί θα κάνει λίγη ώρα παραπάνω να κατέβει.

* Αν θέλετε εκτυπωμένη κάποια φωτογραφία σε οποιοδήποτε μέγεθος, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Νίκο Κακολύρη στα τηλέφωνα 210-8312049 – 6946194107 και να περάσετε στο κατάστημα του, Στρ. Δαγκλή 29, Κ. Πατήσια να την παραλάβετε.

* Είχαμε συμμετοχές με μοτο ακόμα και απο Κρήτη!!! (Πρατικάκης, Στεφανίδης, Ολυμπίδης), ευχαριστούμε παιδιά!

* Σε αυτή την πρώτη γνωριμία
, για πολλούς, του βουνού, όπως είχαμε αναφέρει δεν ήταν απαραίτητα τα χωμάτινα ελαστικά. Προμηθευτείτε ένα σετ με τακούνια, για την επόμενη φορά!

* Κάτι «ψήνεται» για τα μέσα Ιανουαρίου στο Ξυλόκαστρο !

* Ευχαριστούμε τον φίλο που κατέβαζε τις κορδέλες από τα σημεία που πέρναγε, αλλά τουλάχιστον την επόμενη φορά, μην τις πετάει λίγο πιο κάτω στο δρόμο και καλύτερα είναι να συνεννοηθούμε για να το κάνουμε μαζί μετά από την εκδήλωση!

* Το πρώτο βήμα προσέγγισης ανθρώπων της μοτοσικλέτας και του αυτοκινήτου έγινε με επιτυχία, παρόλα τα εμπόδια που θέλησαν κάποιοι να βάλουν από τη πρώτη στιγμή που ανακοινώσαμε την εκδήλωση. Ευτυχώς οι συμμετέχοντες απέδειξαν με την παρουσία τους, ότι το βουνό ανήκει σε όλους και δεν μπορούν να υπάρχουν διαχωριστικά μεταξύ των ανθρώπων που στο κάτω – κάτω έχουν κοινό σκοπό, την αγάπη για την φύση!

* Ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν με οποιοδήποτε τρόπο, για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης και.... ιδιαίτερα τα κορίτσια της γραμματείας και τον μπέμπη που ετοιμάζεται να γεννηθεί στον κόσμο του Off Road!

Τι δώρα κληρώθηκαν:
Μοτοσικλέτες:
1. Βιβλίο "Τα μονοπάτια της Πάρνηθας", Εκδόσεις Κριτική
2. Βιβλίο "Τα μονοπάτια της Πάρνηθας", Εκδόσεις Κριτική
3. Βιβλίο "Τα μονοπάτια του Υμηττού", Εκδόσεις Κριτική
4. Γάντια HΕΒΟ, Χ. Τασούλης
5. Γάντια HΕΒΟ, Χ. Τασούλης
6. Καπέλο ΗΕΒΟ, Χ. Τασούλης
7. Καπέλο ΗΕΒΟ, Χ. Τασούλης
8. Μπαλακλάβα ΗΕΒΟ, Χ. Τασούλης
9. Spay Αλυσίδας Denicol, Χ. Τασούλης
10. Spay Αλυσίδας Denicol, Χ. Τασούλης
11. Spay Αλυσίδας Denicol, Χ. Τασούλης
12. Γυαλιά enduro, ΜΑΚΑΝ
13. Τρόμπα Touratech, ΜΑΚΑΝ
14. Μετρητής πίεσης ελαστικών, ΜΑΚΑΝ

Αυτοκίνητα:
1. ΗΙ-LIFT, Τετρακίνηση
2. Κάνιστρο, 20lt, Τετρακίνηση
3. Ιμάντας 5m, Τετρακίνηση
4. Μετρητής πίεσης ελαστικών, ΜΑΚΑΝ
5. Βιβλίο "Τα μονοπάτια της Πάρνηθας", Εκδόσεις Κριτική
6. Βιβλίο "Τα μονοπάτια του Υμηττού", Εκδόσεις Κριτική
7. Βιβλίο "Τα μονοπάτια του Υμηττού", Εκδόσεις Κριτική

Δεν πήραν τα δώρα τους (πάρτε τηλέφωνο στο περιοδικό για τις λεπτομέρειες):
ΚΑΠΡΑΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ JIMNY ΒΙΒΛΙΟ ΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΝΗΘΑΣ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ)
ΣΠΑΝΟΣ ΝΙΚΟΣ BMW 1150 ΤΡΟΜΠΑ (ΜΑΚΑΝ)
ΠΕΤΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ NX 250 ΚΑΠΕΛΟ ΗΕΒΟ (Χ. ΤΑΣΟΥΛΗΣ)
ΣΑΡΕΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ XL 250 ΓΥΑΛΙΑ ENDURO (ΜΑΚΑΝ)
ΜΠΟΜΠΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ DRZ 400 SPRAY DENICOL (Χ. ΤΑΣΟΥΛΗΣ)
ΤΣΙΜΕΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ RMX 250 ΒΙΒΛΙΟ ΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΥΜΗΤΤΟΥ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ)
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ VITARA ΒΙΒΛΙΟ ΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΝΗΘΑΣ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ)
ΠΡΑΤΙΚΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
DRZ 400
SPRAY DENICOL (Χ. ΤΑΣΟΥΛΗΣ)
ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ KTM ADV 640 SPRAY DENICOL (Χ. ΤΑΣΟΥΛΗΣ)
ΚΑΖΙΛΤΖΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ XR650 ΒΙΒΛΙΟ TA ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΝΗΘΑΣ (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ)



ENDURO

--
ΑΝΑΒΑΤΗΣ
ΜΟΤΟ
ΒΑΘΜΟΙ
1 ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΟΣ Γ. HUSAB FE501 32,61
2 ΖΟΛΩΤΑΣ Ε. DR350 32,18
3 ΝΟΜΙΚΟΣ Ε. DR400 32,15
4 ΣΕΡΕΒΕΤΑΣ Κ. DR 350 32,09
5 ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ Κ. WR 200 29,76
6 ΤΣΙΜΕΚΑΣ Σ. RMX 250 29,29
7 ΒΕΖΥΡΗΣ Γ. DRZ 400 28,49
8 ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ Μ. DT 200 27,93
9 ΝΤΑΡΜΑΣ Θ. XL 250 27,88
10 ΜΠΟΜΠΟΣ Γ. DRZ 400 26,11
11 ΒΕΡΟΥΚΗΣ Α. KTM EXC 400 25,40
12 ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ Ι. XR 400 25,36
13 ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ Π. HUSKY 610 25,35
14 ΟΛΥΜΠΙΔΗΣ Α. CRF 450 25,28
15 ΚΑΖΙΑΤΖΗΣ ΑΝ. XR 650 25,25
16 ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ Σ. CRM 250 25,23
17 ΣΑΡΕΛΑΚΟΣ Γ. XL 250 24,86
18 ΑΝΤΥΠΑΣ Π. XL 250 24,84
19
ΠΡΑΤΙΚΑΚΗΣ Ι. DRZ400 24,69
20 ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Λ. WR-250 24,69
21 ΝΙΣΑΡΛΙΔΗΣ Α. DT 200 24,58
22 ΠΡΑΠΠΑΣ Ι. DR 250 24,12
23 ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΗΛ. TT-R 250 20,43
24 ΚΙΛΗΜΑΝΤΖΟΣ ΕΜ. TTR RAID 250 20,38
25 ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΑΘ. GAS-GAS PAMPERA 250 20,30
26 ΣΑΚΕΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Α. DT 125 20,03
27 ΚΟΛΙΑΣ Λ. KLX 250 19,13
28
ΣΟΥΡΟΥΜΠΗΣ Μ.
ΚΤΜ 450
-
29 ΓΚΟΓΚΟΝΗΣ Λ. KTM 250 -
30 ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ Γ. KTM 520 -
31 ΠΟΡΦΥΡΗΣ Π. TTR RAID 250 -


  
ON-OFF

--
ΑΝΑΒΑΤΗΣ
ΜΟΤΟ
ΒΑΘΜΟΙ
1 ΣΟΥΛΙΟΣ Α. KTM 640 ADV 32,85
2 ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΣ Κ. DR 650 SE 28,37
3 ΚΟΚΚΑΛΗΣ Δ. KTM 640 ADV 28,23
4 ΤΣΟΥXΛΟΣ Δ. BMW 650 DAKAR 28,15
5 ΨΩΦΑΚΗΣ ΑΛ. QUAD RAPTOR 660 28,10
6 ΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ. KTM 450 27,54
7 ΚΥΡΟΓΛΟΥ Γ. DR650 27,45
8 ΧΡΗΣΤΟΥ Θ. SERROW 225 26,08
9 ΠΑΛΟΓΛΟΥ Γ. KTM LC4 25,31
10 ΠΛΑΚΙΤΣΗΣ Μ. KTM 640 25,05
11 ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΑΛ. KLR 650 24,76
12 ΜΑΡΗΣ Γ. XT 600 24,53
13 ΛΑΜΠΙΡΗΣ Μ. KLE ANHELO 250 24,26
14 ΔΡΑΜΠΑΣ Ι. BMW 650 DAKAR 23,99
15 ΦΙΛΙΠΠΟΥ Μ. KTM 640 20,50
16 ΠΕΤΤΑΣ Β. NX 250 17,42
17 ΔΕΛΗΣ Γ. KTM LC4 -
18 ΓΑΜΒΡΟΥΛΗΣ Κ. KTM LC4 -



ON-OFF ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΑ

--
ΑΝΑΒΑΤΗΣ
ΜΟΤΟ
ΒΑΘΜΟΙ
1 ΚΕΒΟΡΚ Χ. KTM 950 ADV 24,78
2 ΚΟΤΖΙΑΣ Μ. TRANSALP 23,71
3 ΚΑΦΟΥΣΙΑΣ Α. TRANSALP 20,36
4 ΜΠΑΡΚΟΥΡΤΖΗΣ ΑΛ. XRV ARFICA 750 19,88
5
ΣΠΑΝΟΣ Ν.
BMW GS 1150
-


ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΝΑΒΑΤΗΣ

--
ΑΝΑΒΑΤΗΣ
ΜΟΤΟ
ΒΑΘΜΟΙ
1 ΚΑΡΑΝΤΑΝΗ Δ. DR 650 24,51


ΔΙΚΑΒΑΛΟ

--
ΑΝΑΒΑΤΗΣ
ΜΟΤΟ
ΒΑΘΜΟΙ
1 ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡ. KTM 660 RALLY 26,51



SUV

--
ΟΔΗΓΟΣ
AUTO
ΒΑΘΜΟΙ
1 ΝΙΚΑΣ Ν. X-TRAIL 29,23
2 ΛΑΣΚΑΡΗΣ Θ. FORESTER 20,26
3 ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗΣ I. MAVERICK 19,33
4 ΒΑΡΣΑΚΗΣ Β. TERIOS 19,23
5 ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ Κ. X-TRAIL -

4X4

--
ΟΔΗΓΟΣ
AUTO
ΒΑΘΜΟΙ
1 ΡΟΜΠΑΚΗΣ Δ
CHEROKEE 24,42
2 ΕΡΡΙΠΗΣ Ι. JIMNY 24,39
3 ΚΟΥΤΣΙΑΣ Κ. VITARA 22,41
4 ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ Σ. WRANGLER 22,36
5 ΣΚΟΥΡΗΣ Ν. WRANGLER 22,33
6
ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΙΑΚΟΣ NIVA 21,12
7
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ Π. GALLOPER 20,80
8
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΕΩΡ. NIVA 20,66
9
ΤΣΙΡΙΚΟΣ Κ. PAJERO 20,64
10 ΜΥΛΩΝΑΣ Σ. SPORTAGE 19,46
11 ΝΑΝΟΣ Γ. FEROZA 19,45
12 ΓΕΩΡΓΙΟΥ Γ.
19,44
13 ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Κ. JIMNY 19,36
14 ΚΑΠΡΑΛΟΣ Δ.  JIMNY 19,35
15 ΚΑΤΣΑΡΑΣ Κ. JIMNY 19,32
16 ΤΣΕΚΟΥΡΛΟΥΚΗΣ Γ. LR 90 19,23
17 ΚΟΡΚΑΣ Π. LR 110 19,22
18 ΤΣΟΥΚΑΣ Γ. VITARA 19,20
19
ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ Ι. JIMNY 19,17
20 ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ Κ. VITARA 19,13
21 ΚΥΛΙΤΗΣ Α. CHEROKEE 19,08
22 ΤΣΙΡΙΔΗΣ ΑΝ. NIVA 19,08
23 ΔΟΥΚΑΣ ΣΤ. KING CAB 19,06
24 ΑΛΙΚΙΩΤΗΣ JIMNY 18,99
25 ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ Κ. JIMNY 18,94
26 ΣΑΡΑΦΙΔΗΣ Μ. VITARA 18,81
27 ΚΑΛΕΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Δ. JIMNY 18,78
28 ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗΣ Π. CHEROKEE 18,75
29
ΜΠΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Π. NIVA 18,72
30 ΝΤΙΝΙΔΗΣ Β. LR SIII 18,71
31 ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ Π. GRAND VITARA 18,61
32 ΜΠΑΡΔΗΣ Θ.  TERRANO II 18,46
33 ΤΣΙΠΛΑΚΗΣ Φ. M38A1 18,21
34 ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡ. JIMNY 18,17
35 ΤΖΑΝΟΥ ΕΛ. JIMNY 18,15
36 ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ. JIMNY -
37 ΚΑΚΑΝΙΑΡΗΣ Α. NIVA -
38 ΣΠΥΡΑΚΟΣ Ι. NIVA -
39
ΣΤΑΘΑΚΟΣ Δ. NIVA -
40 ΒΙΔΑΚΗΣ Ι. VITARA -
41
ΦΩΤΙΔΗΣ Ε. JIMNY -
42 ΒΛΑΧΑΚΗΣ Μ. NIVA -
43 ΓΕΩΡΓΙΟΣ Β. SPORTAGE -
44 ΡΑΦΤΟΠΟΥΛΟΥ Δ. SAMURAI
-
45
ΜΙΧΑΛΑΣ Ι.
JIMNY
-



ΟΡΓΑΝΩΣΗ








ΟΙ ΔΩΡΟΘΕΤΕΣ






















ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟ & ΠΡΟΤΑΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
Κατεβάστε το Δρομοβιβλίο σε μορφή PDF εδώ  (2.05ΜΒ)
Κατεβάστε το έντυπο προτάσεων για τα Trail Ride  εδώ (60KB)


























































































Ο επίλογος του Trail Ride, ήταν το μάζεμα της σηματοδότησης, πράγμα που έγινε ανήμερα των Χριστουγέννων!

Ιδού οι ..... αποδείξεις!


Ετοιμαστείτε για το .... επόμενο την Κυριακή 8 Φεβρουαρίου στο Ξυλόκαστρο!
Περισσότερα στο Forum!



More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035548 seconds. ]