Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ελέυθερα τα DIESEL το 2004

Η Ελλάδα θα υποδεχθεί την πετρελαιοκίνηση των Ι.Χ. αυτοκινήτων στα μεγάλα αστικά κέντρα, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Η πρόθεση της κυβέρνησης μπορεί να μην έχει ξεκαθαρίσει ακόμη, τουλάχιστον επίσημα, όμως στα δημοσιογραφικά γραφεία, αλλά και μεταξύ των υψηλόβαθμων στελεχών των αντιπροσωπειών, η πληροφορία κυκλοφορεί όλο και πιο συχνά..

(το άρθρο δημοσιεύτηκε στο forum από τον "Jimnys")

Έτσι, οι Έλληνες καταναλωτές θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέγουν το Ι.Χ. τους και με πετρελαιοκινητήρα, στο άμεσο κιόλας μέλλον, αφού η κυβέρνηση προτίθεται να εκμεταλλευθεί την απόφαση αυτή και προεκλογικά.

Μέχρι σήμερα, η πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα απαγορεύεται με βασικό πρόσχημα των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων, τους αυξημένους ρύπους που εκπέμπουν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Έτσι, έχει αφήσει ελεύθερη την πετρελαιοκίνηση μόνο στα επαγγελματικά αυτοκίνητα, εντός των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης (ταξί, ελαφρά και βαρέα φορτηγά και λεωφορεία). Ενόψει όμως, των Ολυμπιακών Αγώνων που θα γίνουν τον επόμενο Αύγουστο στην Αθήνα, η κυβέρνηση καλείται να επιτρέψει την πετρελαιοκίνηση και στα μεγάλα αστικά κέντρα. Άλλωστε η Ευρωπαϊκή Ένωση πιέζει σημαντικά προς αυτή την κατεύθυνση, αφού σε όλες τις υπόλοιπες χώρες-μέλη, δεν υπάρχει ανάλογο φαινόμενο.

Η αιτίαση ότι οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν περισσότερους ρύπους είναι ένα τεράστιο ψέμα. Η τεχνολογία που έχει εφαρμοστεί στους πετρελαιοκινητήρες είναι τέτοια, που πλέον αφενός έχουν μειωθεί σημαντικότατα οι ρύποι, με αποτέλεσμα σε ορισμένες περιπτώσεις οι πετρελαιοκινητήρες να εκπέμπουν χαμηλότερους - ή τουλάχιστον ίδιους - ρύπους με αυτούς των βενζινοκινητήρων. Αφετέρου, ο μύθος που υποστηρίζει ότι οι πετρελαιοκινητήρες υπολείπονται σε απόδοση των κινητήρων βενζίνης, έχει πλέον καταρρεύσει. Παραδοσιακά, οι κινητήρες πετρελαίου, είναι πολύ πιο "ελαστικοί" από αυτούς της βενζίνης, ενώ με την τεχνολογία που έχει πλέον ενσωματωθεί στην κατασκευή τους, δίνει τη δυνατότητα ιδιαίτερα καλών αποδόσεων ίππων.

Στο υπουργείο Μεταφορών, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, η ηγεσία προτίθεται να προχωρήσει πριν από τις εκλογές στην κατάθεση σχετικής τροπολογίας, με την οποία θα επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Ωστόσο, στα γραφεία των υψηλόβαθμων στελεχών του υπουργείου, υπάρχει - σύμφωνα με τις ίδιες πηγές - έρευνα, η οποία καταδεικνύει ότι οι πετρελαιοκινητήρες στην Ελλάδα εκπέμπουν περισσότερους ρύπους. Αυτή ακριβώς η έρευνα είναι που δημιουργεί κάποιες αναστολές στην κυβέρνηση για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης. Η αλήθεια όμως, βρίσκεται κάπου στη μέση και σίγουρα θα πρέπει να θεωρείται αδύνατη η πιθανότητα άγνοιας του θέματος από πλευράς κυβερνητικών στελεχών, αφού σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να μιλήσουμε για έλλειμμα...

Η αλήθεια είναι ότι οι υψηλότερες εκπομπές ρύπων στην Ελλάδα οφείλονται - σύμφωνα με την άποψη αρκετών ειδικών με τους οποίους έχει έρθει σε επαφή το Autopress - στην κακή ποιότητα διύλισης που έχουμε στη χώρα μας και όχι στους πετρελαιοκινητήρες. Η βελτίωση διύλισης μπορεί να εφαρμοστεί, ωστόσο θα επιφέρει σημαντική επιβάρυνση στις τιμές λιανικής του καυσίμου. Έτσι, ο πονοκέφαλος της κυβέρνησης για την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης, έγκειται σε αυτό ακριβώς το σημείο και σε καμία περίπτωση στις εκπομπές των κινητήρων, οι οποίες στις υπόλοιπες χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης φθάνουν να είναι χαμηλότερες ακόμη και από τις αντίστοιχες των κινητήρων βενζίνης.


Ελπίζω να σας αρέσει η ιδέα απόκτησης............
_________________
Jimnys .......και με μπαγκαζιέρα!!!!!!

More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.019014 seconds. ]