Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
61η Έκθεση μοτοσικλέτας - EICMA - Μιλάνο 2003



Η σημαντικότερη έκθεση μοτοσικλέτας γίνεται στο Μιλάνο. Εκεί παρουσιάζουν όλοι οι κατασκευαστές να νέα τους μοντέλα.

Το off-road, φυσικά δεν θα σας άφηνε έτσι, έχει ανταποκριτή που εργάζεται σκληρά και σας φέρνει πρώτο τα νέα από την επόμενη χρόνια!

*** Διαβάστε περισσότερα νέα. Τελευταία ενημέρωση Παρασκευή 19/09/2003 - 12:05 ***



Στα εγκαίνια της έκθεσης ο πρόεδρος της Aprilia είπε:
«Τα τελευταία δέκα χρόνια, η έκθεση Μιλάνου είναι η σημαντικότερη στον κόσμο και προσφέρει το μεγαλύτερο χώρο. Είναι το σημείο αναφοράς, για όλους τους κατασκευαστές, οι οποίοι επιλέγουν το Μιλάνο για την παρουσίαση των νέων μοντέλων τους. 72000 τετραγωνικά, 1842 εταιρίες, από τις οποίες 38% προέρχονται από χώρες εκτός Ιταλίας και συνολικά 500,000 επισκέπτες αποδεικνύουν τη σημασία της.»




Η YAMAHA εκπλήσσει, παρουσιάζοντας οκτώ νέα μοντέλα!
Η σταρ είναι η R1, η οποία ξεπερνά τη σχέση κιλών ανά ίππων του 1:1 (172kg/172CV – 180CV με το ram-air). Υπάρχει επίσης αύξηση του ορίου κατά 2500 rpm, νέα μονάδα ψεκασμού, άμεση απόκριση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, ισχυρότερο πλαίσιο, εξατμίσεις τιτανίου κάτω από τι σέλα. Τέλος αρκεί μια ματιά στο σύστημα φρένων της brembo, προερχόμενο κατευθείαν από τα GP για να σας τρελάνει. Οι πρώτες χίλιες R1 που θα παραχθούν, θα ξεχωρίζουν από μια ασημένια πλάκα. Οι αγοραστές που θα παραγγείλουν το νέο μοντέλο μέχρι τις 31/12/2003, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε σεμινάριο γρήγορης οδήγησης.



Το Fazer που παρουσιάσθηκε πριν από έξι χρόνια, αντικαταστάθηκε από το F26, το πρώτο «γυμνό» με αλουμινένιο πλαίσιο με λύσεις για να αύξηση  σταθερότητας και την αισθητικής, περιλαμβάνοντας και εξατμίσεις κάτω από τη σέλα και ζάντες σαν του R6. Το F26 Fazer θα κυκλοφορήσει από τον Οκτώβριο και υπόσχεται τέλεια αεροδυναμική προστασία, μέσα και έξω από την πόλη και είναι θα είναι εξοπλισμένο με πολλά καλούδια υψηλής τεχνολογίας.


Νέο είναι και το XT660R. Αξιοπιστία υπόσχεται η Yamaha, σε κάθε έδαφος. Έρχεται με 660κ.ε., injection, υδρόψυξη, άλλα μόλις 48 ίππους στις 6000rpm. Το πλαίσιο είναι ενισχυμένο με διπλές δοκούς. Το ΧΤ660Χ θα είναι το πρώτο supermotard, ιαπωνικής παραγωγής και υπόσχεται εξαιρετικές επιδόσεις. Κύρια χαρακτηριστικά, ζάντες 17’’, μπροστινό 43χιλ, με 200χιλ διαδρομή, μπροστινός δίσκος 320 με δαγκάνα brembo.



Αλλαγή στο δικύλινδρο TMax 500cc με injection και υποσχέσεις για καλύτερο κράτημα, διπλούς δίσκους 267χιλ εμπρός, 41χιλ πιρούνι, μειωμένο κύκλο στροφής και πλήρη όργανα.

Πρώτη θέση για τους οδηγούς του majesty 400: Διπλή σέλα, πλαίσιο με συνδυασμό ατσαλιού και αλουμινίου, αυτονομία 300χιλ. με 14λιτ, όργανα αυτοκινητιστικού τύπου, συναγερμό και πλήρη γκάμα αξεσουάρ. Υδρόψυκτο τετράχρονο μοτέρ, τετραβάλβιδο, με κορυφαία επίδοση για την κατηγορία 34 ίππων και 36,3Nm ροπής.

Το Cygnus X απόκτησε χώρους, σταθερότητα και ευκολία οδήγησης, καθώς και ανανεωμένη αισθητική. Μειωμένη κατανάλωση υπόσχεται η Yamaha με τον τετράχρονο, τετραβάλβιδο, υδρόψυκτο 125 κ.ε. κινητήρα.

Το Passol είναι ένα οικολογικό σκούτερ πόλης, με ηλεκτρικό μοτέρ. Χρησιμοποιεί μπαταρίες λιθίου, με αυτονομία 32χιλ. άλλα προορίζεταιμόνο για την Ιαπωνική αγορά.

Το νέο, όμορφο μονοκύλινδρο, MΤ-03, χαρακτηρίζεται από την εταιρία σαν “Roadster Supermotard”: Δυνατό (660κ.ε.), μόνο για άσφαλτο, μπαίνει στην καρδιά σας με ισχυρή προσωπικότητα.





Εισβολή της Aprilia στην έκθεση Μιλάνου.
Τοποθετημένη σε ένα τεράστιο χώρο η RSV1000R Nera, τράβηξε την προσοχή όλων. Μόνο 200 κομμάτια από την ονειρική μοτοσικλέτα θα παραχθούν και μια θα βγει σε πλειστηριασμό στο Internet για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Με ντεπόζιτο από ανθρακονήματα και ευρεία χρήση τιτανίου και μαγνησίου, η RSV 1000 R Nera, ζυγίζει 175 κιλά – ένα κατόρθωμα για την κατηγορία της. Κάθε ένας από τους τυχερούς 200 αγοραστές, θα είναι προσκεκλημένος στο MotoGP και θα έχει περιποίηση VIP από την Aprilia.

Η Aprilia παρουσίασε και το Supermotard MX 125, στα βήματα του ΜΧ50. Η νέα μεγαλύτερη έκδοση, προορίζεται για τους νέους που θέλουν τη δύναμη και την ευχαρίστηση οδήγησης ενός supermotard.



Το νέο V2 450cc μοτέρ, 77 μοιρών είναι το πρώτο της Aprilia που κατασκευάστηκε για χρήση εκτός δρόμου και ο πρόεδρος Ivano Beggio, το παρουσίασε σαν το νέο μωρό του.
Η έξυπνη σχεδίαση και κατασκευή του κινητήρα, τον κάνουν μικρότερο από πολλά μονοκύλινδρα παραγωγής και η χρήση εξεζητημένων ηλεκτρονικών συστημάτων του δίνουν κορυφαίες επιδόσεις. Μπορεί να «ανεβάσει» έως 14,000 στροφές και έχει 4 βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο. Θα το δούμε σύντομα στα μελλοντικά μοντέλα off-road.




Από τη Γερμανία το Rebel Scooter
H Sachs, είναι η παλαιότερη Γερμανική εταιρία κατασκευής scooter. Έπειτα από πολυετή προβλήματα, ανακάμπτει, χάρη στην μεγάλη γκάμα από scooter, ATV και ηλεκτρικά ποδήλατα.
Εμπνευσμένη από την επιτυχία του ηλεκτρικού scooter “Oliver” και  την σειρά ATV Dinli, η Sachs θα παρουσιάσει το 2004 μια σειρά από τετράτροχα οχήματα και μια ποιοτική MX μοτοσικλέτα για παιδία.

 Στο χώρο της Sachs τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα υπήρχαν στο τμήμα με τα scooter και συγκεκριμένα στο επαναστατικής εμφάνισης MadAss. Ένα σκούτερ που σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο.





Τα 50 χρόνια του De Rosa
Τα 50 χρόνια παραγωγής γιόρτασε ο De rosa. Ο De Rosa, κατασκευάζει πλαίσια από το 1953 και για να γιορτάσει τα 50 χρόνια αυτός και οι γιοι του κατασκεύασαν ένα πλαίσιο από ανθρακόνημα που ζυγίσει μόλις 1050 γραμμάρια!
Ονομάστηκε «Cinquanta» που στα Ιταλικά σημαίνει πενήντα και θα παραχθεί σε 500 κομμάτια, με κόστος 8000€. Εκτός από αλυσίδα, φρένα, πετάλια και σέλα, όλα τα άλλα τμήματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα. Το ποδήλατο έχει ένα κλασικό σκούρο μπλέ χρώμα με διακοσμητικά σε χρυσό.

Στα 50 χρόνια παραγωγής ο Ugo De Rosa, έχει κατασκευάσει ποδήλατα για πολλά μεγάλα ονόματα του αθλήματος όπώς οι Eddy Merckx, Gianni Motta, Francesco Moser, Moreno Argentin.




Η Gilera ανακοινώνει την πρώτη μοτοσικλέτα με αυτόματο κιβώτιο

Η Gilera, παρουσίασε την πρώτη μοτοσικλέτα της με αυτόματο κιβώτιο. Έχει εμφάνιση street fighter με 850κ.ε. V90 και ονομάζεται FERRO, (σίδερο στα Ιταλικά). Η μετάδοση είναι αλλάζει ταχύτητες με έναν ηλεκτρικό σερβομηχανισμό.





MOTO GUZZI Breva 1100

Ο φημισμένος Ιταλός κατασκευαστής, παρουσίασε το νέο μοντέλο της σειράς Breva, το Breva 1100.
Με ανανεωμένη αισθητική, φοράει έναν 1100κ.ε. V90 και έχει αρκετές διαφορές από την Breva 750. Injection, δύο μπουζί ανά κύλινδρο και ελαφρύτερα έμβολα, είναι μερικές από αυτές. Τα όργανα αποτελούνται από αρκετά πάνελ LCD και το ντεπόζιτο χωράει 24 λίτρα


H Ηonda και ο Valentino
Σε ένα τεράστιο εκθεσιακό χώρο, η Honda Ιταλίας παρουσίασε πέντε νέα μοντέλα για το 2004.
Εντυπωσιακότερο το CBR1000RR Fireblade, με τον τετρακύλινδρο εν σειρά, και την εξαγωγή 4 σε 2 σε 1 κάτω από τη σέλα (έγινε μόδα πια). Χρησιμοποιεί την ίδια ανάρτηση με την μοτοσικλέτα του Rossi.
Το CBF600 είναι ένα ημίγυμνό, άνετο μηχανάκι, προκλητικό για τις γυναίκες αναβάτες. Το 598κε έχουν γραμμική απόδοση και η μοτοσικλέτα καλύπτει ήδη τα όρια εκπομπής ρύπων Euro II.
Το μικρό CBF500, είναι ξανασχεδιασμένο, με σέλα στα 770 χιλ. Έχει τον κλασσικό δικύλινδρο υδρόψυκτο 499κε.
Το VARADERO 1000, δεν έχει σημαντικές αλλαγές πέρα από το ABS σε συνδυασμό με το διπλό κύκλωμα φρένων και το εντελώς νέο ταμπλό.
Το Shadow750, πέρα από τις αισθητικές αλλαγές, έχει το γνωστό V2 750 της Honda, με βελτιωμένες κεφαλές και μετάδοση Guzzi.




H Silkolene και το ηλεκτροσυνθετικό λάδι.
Βασισμένο σε αεροδιαστημική τεχνολογία και χρησιμοποιώντας ηλεκτροσυνθετική τεχνολογία, η Fuchs Silkolene, δημιούργησαν ένα λάδι που προσκολλάται στις θετικά φορτισμένες επιφάνειες του κινητήρα. Τα μόρια του λαδιού με τη σειρά τους φορτίζονται θετικά και με τη σειρά τους προσελκύουν άλλα μόρια, με αποτέλεσμα την δημιουργία ενός φιλμ 10 – 15 μορίων στις μεταλλικές επιφάνειες του κινητήρα, δίνοντας έτσι εξαιρετική λίπανση και προστασία.
Σε ανεξάρτητες δοκιμές με δυναμόμετρο, σε έξι από τις πιο εμπορικές μοτοσικλέτες της Ευρώπης, η χρήση αυτού του λαδιού έδωσε 2-3% περισσότερη δύναμη. Το ηλεκτροσυνθετικό λάδι, αυξάνει την δύναμη, αλλά μειώνει και τις τριβές στον συμπλέκτη.




Νέα τεχνολογία ηλεκτρισμού στις μοτοσικλέτες.
Τοποθετημένο με τον ίδιο τρόπο όπως η μίζα το ISGtB μετατρέπει την ηλεκτρική δύναμη σε μηχανική και αντίστροφα. Το ISGtB σαν μίζα, δίνει εκκίνηση σχεδόν αθόρυβα και αυτόματα μετατρέπεται σε γεννήτρια ρεύματος φορτίζοντας την μπαταρία. Οι δυνατότητες όμως του ISGtB δεν σταματούν εδώ, άλλα μπορεί να «βοηθήσει» τον κινητήρα στις χαμηλές στροφές συμβάλλοντας στο έργο του σαν ηλεκτροκινητήρας. Τέλος προφέρεται με ένα βοηθητικό σύστημα «στάσης – εκκίνησης», σβήνοντας τον κινητήρα στα φανάρια και με το άνοιγμα του γκαζιού, δεν εκκινεί απλώς τον κινητήρα, αλλά τον βοηθάει για γρήγορη εκκίνηση.




H Triumph παρουσίασε την Thruxton 900
Η Triumph κάνοντας μια στρατηγική κίνηση, περίμενε να γίνουν όλες οι άλλες ανακοινώσεις νέων μοντέλων και παρουσίασε την Thruxton 900 Café Racer. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Triumph χρησιμοποιεί το όνομα Thruxton, μια και υπήρχε άλλη μια μοτοσικλέτα με την ίδια ονομασία το ’30. Thruxton είναι το όνομα μιας πίστας από όπου η Triumph έχει καλές αναμνήσεις.
Η Thruxton είναι μια Bonneville με ένα αερόψυκτο κινητήρα, μεγαλωμένο από τα 790κε στα 865κ.ε.
«Η Thruxton του 2004 παραμένει πιστή στην πλούσια ιστορία της», είπε ο υπεύθυνος παραγωγής Ross Clifford. «Με clip on, κοκκοβιό και εξάτμιση μεγάφωνο, αυτή η μοτοσικλέτα είναι η πρώτη Triumph café racer της εποχής μας.”






KTM: Νέα χρώματα στα Adventure και ο νέος Δούκας 990.
Αλλαγές στα χρώματα της σειράς Adventure (640 & 950), και η παρουσίαση του νέου Δούκα 990, ήταν το κύριο θέμα της ΚΤΜ.
Τα 640, εκτός από χρωματισμούς στο κλασσικό πια πορτοκαλί τις ΚΤΜ, δέχτηκαν και νέο πιρούνι με δύο δίσκους, χαμηλό φτερό και άξονα 26χιλ. για το 2004. Τα 950, εμφανίσθηκαν με πιο «αγωνιστικό» χρώμα, (Μπλε με πορτοκαλί σέλα) και ένα υπέροχο μαύρο!



Ο νέος Δούκας 990, (στην πραγματικότητα 999κε), φοράει μεγαλωμένο τον ίδιο κινητήρα με τα ADV950 με injection, ξερό κάρτερ με δοχείο 3 λίτρων κάτω από το ψυγείο, υποσχόμενη ιπποδύναμη 122HP στις 9000rpm και ροπή 99Νm στις 7000rpm και διαφορετικές κεφαλές.

Το βάρος του δούκα; Στεγνός 179 κιλά, υπόσχεση για 195 κιλά έτοιμο. Κατανομή βάρους 51% εμπρός, 49% πίσω. Ρεζερβουάρ 15 λίτρων, μπροστινό 48mm WP me διαδρομή 135mm, “Multi Adjuster”, ύψος σέλας τα 850mm και τροχούς, 120/70-17 και 180/55/17.

Νέα στις 19/09/2003


Piaggio X9.
Τα νέα γίγα σκούτερ Χ9 Evolution 200 και 500 παρουσίασε η Piaggio στην έκθεση Μιλάνου.
Το Χ9 200 έχει το μοτέρ Piaggio Leader, με τέσσερις ταχύτητες, τετράχρονο με εκπληκτική απόδοση. Διαθέτει σύστημα, stop & go για την πόλη και προσφέρει αυξημένη ασφάλεια και άνεση. Το κάθισμα ανοίγει ηλεκτρικά, έχει δίσκο 240mm και διπλά πίσω αμορτισέρ.
Το μεγάλο Χ9 500, έχει σοφιστικέ εμφάνιση, χρησιμοποιεί την μηχανή Piaggio Master 500, τετράχρονος, με injection και αντικραδασμικό σύστημα για άνετα ταξίδια. Τρία δισκόφρενα, με δαγκάνες brembo, φροντίσουν για την επιβράδυνση, ενώ το μπροστινό είναι ένα στιβαρό 41mm.




Η χειροποίητη Mondial.
Η εταιρία Mondial δεν μπορεί να καταταχτεί μέσα στους μεγάλους κατασκευαστές. Κάθε μοτοσικλέτα, συναρμολογείται στο χέρι, για να βεβαιωθεί ότι όλα γίνονται με ακρίβεια, και μετά ελέγχεται στο εργαστήριο από ειδικευμένους μηχανικούς. Αυτή η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι το πιστεύω της εταιρίας. Μετά την Piega, η Mondial παρουσίασε στο Μιλάνο τις Piega Evo, RZ Nuda και RZ Starfighter, όλα παραδείγματα ποιότητας, αισθητικής και ασφαλούς συμπεριφοράς, αποδεικνύοντας ότι οι Ιταλοί μπορούν ακόμα να βγάζουν ποιοτικά δίτροχα.
Η Piega Evo έχει έναν V90 999κε με απόδοση 105Hp στις 10000rpm.
Η RZ Nuda είναι μια γυμνή μοτοσικλέτα, χωρίς υποχωρήσεις στον εξοπλισμό και στην άνεση με εξαιρετική τιμή σε σχέση με τα άλλα μοντέλα.
Η RZ Starfighter έχει σχεδιαστεί από τον Massimo Zaniboni του studio Arkema. Δυνατή και αξιόπιστη, με ιδιαίτερη αισθητική, δεν περνά απαρατήρητη.



























More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034490 seconds. ]