Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Το ARMANI του Offroader: TUAREG RALLYE GTX

  Το σύνολο TUAREG  Rallye GTX της Hein Gericke, (μπουφάν - παντελόνι) του νέου μοντέλου αγοράστηκε μέσω διαδυκτίου τον Νοέμβριο 2002 και από τότε περνάει τις πιο σκληρές δοκιμασίες στα Ελληνικά βουνά. Πριν από 10 χρόνια αγοράστηκε το προηγούμενο TUAREG Rallye και το TUAREG Utility και οι εντυπώσεις που άφησε στα χέρια των πλέον extreme οδηγών είναι κάτι περισσότερο από αξιοσημείωτες. 

Οι εντυπώσεις μας ίσως αξίζουν την προσοχή όσων ταξιδεύουν πραγματικά κάτω από όλες τις συνθήκες και σε όλα τα εδάφη, παίρνοντας τούμπες χωρίς φόβο και πάθος......
  












         
Πάντα είχα την απορία πως ο azo στις χειμωνιάτικες βόλτες μας δεν αναφερόταν στον καιρό. Θα βρέξει; δεν θα βρέξει; αυτό απασχολούσε μόνον τους άλλους...."Αν βρέξει θα βάλουμε τις νιτσεράδες" λέγαμε οι υπόλοιποι (νιτσεράδες είναι τα αδιάβροχα των ναυτικών από χοντρό πλαστικό με επένδυση υφάσματος στο εσωτερικό, απόλυτα αδιάβροχα αλλά....... οδηγάς σαν ξύλινος, ιδρώνεις σαν να είσαι σε χαμάμ, καίγετε στην εξάτμιση, σκίζετε από κλαδιά και τούμπες και ζυγίζει 1.5 με 2 κιλά όταν την διπλώνεις).

Ο azo φορούσε μια στολή πρασινωπή με το λογότυπο Tuareg στην πλάτη και έδειχνε απόλυτα άνετος μέσα της σε κάθε καιρό. Η καλύτερη βέβαια κατάσταση ήταν η βροχή. Δεν τον πίστευα όταν έλεγε πως δε μουσκεύει με τίποτα, ως που φόρεσα την δική μου μια μέρα με ΒΡΟΧΗ για 3 - 4 ώρες. Το μυστικό βρίσκετε στο αφαιρούμενο εσωτερικό θερμομονωτικό περίβλημα Gore-Tex®. Όταν έπλενα το εσωτερικό στο πλυντήριο (όπως λέει ο κατασκευαστής) φανταστείτε πως βγήκε ΣΤΕΓΝΟ...

Η αποκορύφωση του φετιχισμού ήταν όταν ο azo κοιμήθηκε στο βουνό μέσα στην στολή του χωρίς υπνόσακο μόνο και μόνον γιατί δεν υπήρχε λόγος να τον ανοίξει!Ακόμη θυμάμαι την ασφάλτινη επιστροφή μας από το Κ. Νευροκόπι μια νύχτα του Φεβρουαρίου (-7 έδειχνε το θερμόμετρο) και το Tuareg είχε 36 βαθμούς στο εσωτερικό του. Με την πρώτη εντύπωση να είναι "χειμερινή" πίστευα πως στα μονοπάτια θα "έβραζα"....λάθος.

Το Gore-Tex®  που βρίσκεται στο εσωτερικό του jacket και φοριέται κατ΄επιλογή, έφερνε την θερμοκρασία του σώματος σ΄ ένα επίπεδο και την κρατούσε εκεί. Ούτε ίχνος ιδρώτα. Το υλικό αυτό είναι απόλυτα αδιάβροχο, αντιανεμικό και αναπνέον καθώς υπάρχουν 1.4 δισεκατομύρια μικροπόροι /τετραγωνικό εκατοστό που του δίνουν αυτά τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά.
Οι αεραγωγοί που υπάρχουν στα μανίκια στους ώμους και στην πλάτη κάνουν την δουλειά τους ακόμη και σε ζεστές μέρες δροσίζοντας το σώμα στα επίμαχα σημεία. Όσο παράξενο και αν ακούγεται η στολή στις ακραία υψηλές θερμοκρασίες είναι απαραίτητη διότι το καλύτερο είναι να διατηρήσεις την υγρασία του σώματος (μικροκλίμα) σε φυσιολογικά επίπεδα και να μην αφυδατωθείς. Το πρόβλημα της θερμοκρασίας γίνετε έντονο μόνον όταν δεν κινείσε με την μοτοσυκλέτα οπότε μάλλον δεν θα έπρεπε να το φοράτε στην πόλη..

Μερικές λεπτομέρειες όπως το camel back 2.1 λίτρων (extra) που τοποθετείται στην πίσω οριζόντια τσέπη με τον σωλήνα να περνάει μέσα από το jaket ως τον δεξί ώμο είναι κάτι που σου προκαλεί την αίσθηση πως οι Γερμανοί ότι κατασκευάζουν το έχουν σίγουρα δοκιμάσει πριν σου το πουλήσουν. Οι τσέπες που γράφουν water proof είναι αλήθεια αδιάβροχες και χωράνε άνετα όλα αυτά που μπορεί να είναι ευαίσθητα στην υγρασία.

Αυτό που με ξένισε κάπως και δεν υπήρχε στα προηγούμενα μοντέλα Rallye ήταν η χρήση αδιάβροχου - πλενόμενου  δέρματος στους ώμους, τους αγκώνες και τα γόνατα. Αργότερα κατάλαβα πως είναι αντιθερμικά για τις πτώσεις στην άσφαλτο, καθώς το εξωτερικό 500
D Cordura® τις DuPont
  μπορεί να είναι αντιανεμικό, 4 φορές πιο ανθεκτικό από το απλό νάυλον και 20 φορές από το απλό βαμβάκι αλλά δεν αντέχει στις τριβές και λιώνει στους 210 βαθμούς C.
Καημένο δερματάκι θα σε σκίσουν τα κλαδιά και οι πέτρες σκέφτηκα...
Για τα κλαδιά είχα άδικο καθώς έπειτα από πολλά μονοπάτια και λίγη κρέμα συντήρησης μετά το πλύσιμο το δέρμα δείχνει σαν καινούριο. Για τις πέτρες δεν ξέρω καθώς δεν έτυχε να πέσω με πολλά...ακόμη. Όταν συμβεί θα σας πω πως είναι...

'Όλα τα προστατευτικά είναι της Hiprotec® IV Protectors με ένα τόμο πιστοποιητικά να τα συνοδεύουν. 
Οι ραφές είναι διπλές με το σύστημα SAFE®  safety-stitch seam, το οποίο εξελίχθηκε αποκλειστικά από την Hein Gericke. Εκτός από την εξωτερική, ορατή ραφή υπάρχει και άλλη μια στο εσωτερικό που κρατάει τα υφάσματα ενωμένα ακόμη και αν σκιστεί ή πρώτη.

Ανακλαστικά Scotchlite υπάρχουν μπροστά και πίσω και έτσι ο μοτοσυκλετιστής είναι αναγνωρίσιμος την νύχτα από τα 180 μ (αλλιώς δεν αναγνωρίζετε σε λιγότερο από 30μ)!.
Το προηγούμενο μοντέλο αγοράστηκε το 1993 και δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα στις ραφές ή τα υλικά του. Το μοντέλο Utility που είναι πιο Enduro και όχι απόλυτα αδιάβροχο άντεξε σε άπειρες ξάπλες. Σκίστηκε αλλά μόνον στις ραφές και όχι στο υλικό του.

Λέγοντας λοιπόν η Hein Gericke πως "από το Nord Cap ως την Σαχάρα δεν θα χρειαστεί να συμβιβαστείτε με τίποτα", πιστεύω πως έχουν δίκιο.
Αν δεν έχουν μπορείτε να τους το επιστρέψετε και να σας γυρίσουν τα 400 ευρώ για το πάνω κομάτι και 300 για το κάτω. Σύνολο 700 ευρώ με 10 ευρώ μεταφορικά, και παράδοση σε 10 εργάσιμες μέρες.
Το σύνολο έχει εγγύηση 2 χρόνια και το Gore-Tex® 5 χρόνια.
1.2.3.
1.Θερμομονωτικό και αναπνέον το  Gore-Tex® 2.Αδιάβροχη τσέπη και στο παντελόνι 3. Το δέρμα είναι αντιολισθητικό όταν βρέχεται     
4.5.6.
 4. Το σημείο που βγαίνει ο σωλήνας του νερού.5. Ρυθμίσεις σε 8 σημεία στο jacket.  6. Ο πίσω αεραγωγός, και η τσέπη "ρεζερβουάρ" Η2Ο.


More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.025613 seconds. ]