Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoCross στη Μεγαλόπολη - 17 Απριλίου 2011


Στέλιος Γαλατιανός


Κάτω από πραγματικά δύσκολες συνθήκες εξελίχθηκε ο παγκόσμιος αγώνας Motocross MX3 & Γυναικών στην Μεγαλόπολη με τον αποφασισμένο και πολύ γρήγορο ελβετό Julien Bill (Honda) να κερδίζει με σε αγωνιώδη ατμόσφαιρα στην κατηγορία ΜΧ3 και την αχτύπητη, πανύψηλη γερμανίδα, την Steffi Laier (ΚΤΜ) να κυριαρχεί στην υγρή, λασπομαχία στην WMX.

Σε συνθήκες όπου για διατρέξει κάποιος λίγα μέτρα ήταν άθλος, οι αθλήτριες του γυναικείου παγκόσμιου πρωταθλήματος Motocross απέδειξαν, ποικιλοτρόπως, ότι μόνο ασθενές φύλο δεν είναι αψηφώντας την βαριά, κολλώδη λάσπη της Αρκαδικής πίστας πέφτοντας στην μάχη για την διάκριση αλλά και με τις συνθήκες.




Julien Bill


Η ιταλίδα Chiara Fontanesi (Yamaha) πήρε την εκκίνηση και οδήγησε τον αγώνα μέχρι τον 3ο γύρο όπου έπεσε, δυσκολεύτηκε να ξεκινήσει και συνέχισε στην 4η θέση ανοίγοντας τον δρόμο στην Laier για μια ακομα πειστική νίκη.
Δεύτερη η συμπατριώτισσά της Larisa Papenmeier και 3η τελικά η Fontanesi που πέρασε στο τέλος του «σλάλομ»* την Anne Borchers (Suzuki)
* με τις μισές και πλέον συναθλήτριές της κολλημένες στη λάσπη, ειδικά στην ανηφόρα πριν τον τερματισμό, η διέλευση θύμιζε αρκετά τεχνικό αγώνα σκι!!




Steffi Laier


Λίγο καλύτερα τα πράγματα στην ΜΧ3 όπου ο γάλλος Milko Potisek (Honda) οδήγησε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα επικεφαλής με τον, polesiter, ελβετό Julien Bill (Honda) σχεδόν στον τροχό του, έκανε και μια μικροδιαφορά προς το τέλος για να πέσει όμως στον προτελευταίο γύρο και να καθυστερήσει αρκετά (4ος) αφήνοντας την νίκη στον Bill.
Αρκετά πίσω ο ρώσος Dmitry Parshin (Honda) κέρδισε την μάχη του με τον Marco Maddi ((KTM).

Ο εκπληκτικός στις δοκιμές (5ος, 0,97’’ πίσω από τον Bill) Στέλιος Γαλατιανός (Yamaha) ξεκίνησε μέτρια (14ος), μπήκε γρήγορα στην 10άδα, έφτασε μέχρι την 6-7η θέση πριν να πέσει και να κολλήσει οριστικά στην λάσπη.

Πρώτος έλληνας τερμάτισε ο μαχητής Μανώλης Σκύβαλος (14ος, Honda) 2 θέσεις πιο πίσω, 16ος, ο εντουροπολυπρωταθλητής Βασίλης Σιαφαρίκας (πήρε παγκόσμιους βαθμούς και στο ΜΧ!) και 19ος ο Σπύρος Κοσμάς (ΚΤΜ) που οδηγούσε πολύ όμορφα μέχρις η λάσπη να πιάσει και αυτόν στα δίχτυα της.




Μανώλης Σκύβαλος



Με τους ουρανούς να ανοίγουν ξανά και άπλετα λίγο αργότερα, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να ματαιώσουν τα 2 δεύτερα σκέλη λόγω των απίστευτα δύσκολων συνθηκών που είχαν δημιουργηθεί.



Σημεία του αγώνα
•    Περισσότεροι από 1000 θεατές αψήφησαν την βροχή και ήρθαν να απολαύσουν το θέαμα και τον συναγωνισμό. Το Σάββατο των δοκιμών, το θέαμα ήταν άφθονο, την Κυριακή ήταν, η μάχη με τις συνθήκες και πως οι κορυφαίοι αναβάτες και αναβάτριες (1) τις αντιμετωπίζουν, η ανταμοιβή του κοινού.

•    Οι αγωνοδίκες, αρχικά, αποφάσισαν να ματαιώσουν μόνο τον αγώνα των γυναικών πολλές από τις οποίες διαμαρτυρήθηκαν έντονα, αργότερα δε που χειροτέρεψαν τα πράγματα ήταν οι άνδρες αυτοί που άρχισαν να συζητούν για ματαίωση….

•    Από τις 23 συνολικά γυναίκες, κάποια στιγμή μόνο 7-8 συνέχιζαν να κινούνται. Ανάμεσά τους η έφηβη πολωνέζα Joanna Miller (KTM) που οδηγούσε μια δίχρονη μοτοσυκλέτα 125 κ.ε.

•    74 αθλητές και αθλήτριες πήραν μέρος, από 20 χώρες συνολικά (από την Ρωσία μέχρι, την Βενεζουέλα και την Ν.Ζηλανδία, ακόμα και την Ισλανδία!!!), αριθμοί ρεκόρ για αγώνα ΜΧ στην χώρα μας.







•    Επιστροφή για τον Marko Kovalainen στην Μεγαλόπολη. Ο συμπαθής, αειθαλής, φιλανδός που συμπληρώνει 20 χρόνια παγκόσμιας καριέρας, είχε συμμετάσχει στο MXGP 250 στην Μεγαλόπολη το 1998 &1999.

•    Για 2η φορά, η ΑΜΟΤΟΕ και ο «ΑΡΗΣ» αποδείχθηκαν το «ισχυρό φύλο» στην αθλητική μοτοσυκλετιστική τράπουλα διοργανώνοντας έναν αγώνα ακόμα καλύτερο και από τον περσινό. Να αναφερθεί η έξυπνη μικροαλλαγή στην χάραξη της πίστας ώστε να λυθεί οριστικά, με πρακτικό τρόπο και ασφάλεια, το θέμα του χώρου των μηχανικών και χρονομετρών όπως απαιτούν οι σύγχρονοι παγκόσμιοι αγώνες.

•    Ο αγώνας δεν θα μπορούσε να γίνει ούτε να συνεχιστεί χωρίς την εθελοντική παρουσία των (αλφαβητικά) ΑΜΛΕΧαλκίδας, ΛΕΔΙΛΑμίας, ΛΕΜΟΤ(Αθήνας), ΛΕΜΟΤρίπολης, ΛΕΜΜεγάρων, ΦΙΛΜΑργολίδας, ΜοτολέσχηΚαβάλας, ΟΔΙΚΟζάνης ?ΠΑΛΕΜΟΤ(Αίγιο).
Ολοι, μαζί με τον «ΑΡΗ» δήλωσαν: «Γιατί να μην συνεχιστεί ο αγώνας; Εμείς εδώ είμαστε.»

Φωτό: Nuno Laranjeira





More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.024904 seconds. ]