Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Land Rover Extreme Meeting: Όχι άλλο Κάρβουνο-Μόνο λάσπη ΙΙ





Επεισόδιο ΙΙ: Το μυστικό του Ιμάντα


Οι «συνήθεις ύποπτοι», μετά την επιτυχία της περσινής τετρακίνητης υπερ-παραγωγής Οχι άλλο Κάρβουνο – Μόνο Λάσπη, προχώρησαν στην παραγωγή νέου επεισοδίου με τίτλο: Το μυστικό του Ιμάντα.

Η επίσημη προβολή έχει προγραμματιστεί – όπως κάθε χρόνο – το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Νοεμβρίου.

Πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν και πάλι ΕΣΥ και το Land Rover Σου. Η σκηνοθεσία από τη γνώριμη ομάδα LR eXtreme Meeting υπόσχεται ένα ποιοτικό αποτέλεσμα. 


Λίγα λόγια για το έργο
Η υπόθεση διαδραματίζεται στα βουνά της κεντρικής Πίνδου στο τέλος του φθινοπώρου.

Η γνωστή ομάδα παθιασμένων με τα Land Rover δίνει ραντεβού μετά τα μεσάνυκτα Παρασκευής με στόχο να περάσουν ένα Σαββατοκύριακο στη φύση.

Φορτωμένοι με τις εμπειρίες της προηγούμενης περιπέτειας, αποφασίζουν να περάσουν λίγο διαφορετικά σε ένα ηπιότερο περιβάλλον.

Η νύκτα της πρώτης κατασκήνωσης περνά με το γνωστό eXtreme Land Rover τρόπο γύρω από τη φωτιά. Το επόμενο πρωινό ξεκινά η διαδρομή σε απαλά χώματα και λίγο αργότερα η ομάδα μπαίνει σε ένα παραμυθένιο δάσος από οξιές.

Τέλος Νοεμβρίου και τα χρώματα που κυριαρχούν είναι το καφέ των ξεραμένων φύλλων, συνδυασμένο με το γκρι των κορμών και τις πολύχρωμες κουκκίδες από κάθε λογής μανιτάρια.

Σε μια στιγμή κάποιος από την παρέα, μεθυσμένος από τα χρώματα μιας Amanita Muscaria προσπαθεί να φτάσει λίγο πιο κοντά ξεμακραίνοντας από την παρέα μέσα στο δάσος.

Το έδαφος φορτωμένο από τους τόνους των πεσμένων φύλλων, γλιστράει και ...

Η συνέχεια επι του πεδίου ....


Σκηνοθεσία: Συνήθεις ύποπτοι
Σκηνικά - Κοστούμια: Βασίλης - Χρήστος
Βασισμένο στη σειρά περιπετειών "ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ"
Στην Πίνδο στο τέλος Φθινοπώρου
Περισσότερα στο www.landroverclub.gr και στη σελίδα του Facebook


Μόνο για Λαντροβεράδες ...








Το μυστικό του Ιμάντα: Making Of - Part 1

Ένα μήνα πριν την πολυπόθητη συνάντηση και το Σαββατοκύριακο πέρασε για τους «Συνήθεις Ύποπτους» στο βουνό για την εξερεύνηση της περιοχής που θα κινηθούμε.

Η αναχώρηση έγινε το απόγευμα της Παρασκευής. Ο Μάριος έσκασε μύτη κατά ένα παράξενο τρόπο, πιο νωρίς από ότι κάνει συνήθως στο σπίτι. Πακετάρισμα στα γρήγορα και βουτάμε μέσα στο Land.

Ο V8 γουργούριζε με νανουριστικό ήχο και ουσιαστικά «ξυπνήσαμε» στην ομίχλη του Δομοκού.

23:30 φτάσαμε στα Τρίκαλα και σταματάμε για ανεφοδιασμό. Βενζινάδικο θα βρούμε πλέον μόνο στην επιστροφή μας στα Τρίκαλα την Κυριακή το βράδυ. Παίρνουμε την διασταύρωση από τον περιφερειακό προς Παλαιόπυργο, Λιόπρασο με κατεύθυνση για το εγκαταλελειμμένο χωριό της Κουμαριάς.

Στην άσφαλτο, λίγα χιλιόμετρα πριν την Αγριελιά, βλέπουμε εκκλησάκι και μικρή ταμπέλα που δείχνει αριστερά για Κουμαριά. Ο χωματόδρομος ξεκινά ακριβώς από την άσφαλτο. Δύο χιλιόμετρα αργότερα, σε μια αριστερή φουρκέτα, αφήνουμε δεξιά τα ίχνη του μικρού χορταριασμένου δρόμου που βγάζει στα ερείπια.

Στόχος ο λόφος πάνω από το χωρίο, όπου βρίσκεται περιποιημένη εκκλησία με κήπο, νερό και άφθονο περιφραγμένο χώρο. Είναι 00:20.

Σπρώχνουμε τη σιδερένια πόρτα και σκαει μύτη για να μας προϋπαντήσει μια μικρή γκέκας που κάποιος ασυνείδητος την παράτησε εκεί. Είμαστε στα 800 μέτρα υψόμετρο και η υγρασία χτυπά. Στήνουμε και την πέφτουμε στα γρήγορα με το σκυλάκι να κοιμάται ενδιάμεσα στις δύο σκηνές πάνω στο εξωτερικό κάλυμμα και κάθε τόσο να σπρώχνει με το σωματάκι του να έρθει πιο κοντά.

Πρωινό ξύπνημα, πλύσιμο στο παγωμένο νερό της πηγής και παιχνίδι με το σκύλο. Είναι γεμάτος τεράστια τσιμπούρια και αφιερώνουμε λίγο χρόνο για να τον καθαρίσουμε. Θα είναι λίγος ο χρόνος που θα μείνει καθαρός.

08:00 και είμαστε μέσα στο αυτοκίνητο. Τα πρώτα χιλιόμετρα περνούν αργά σε ένα σχεδόν άδενδρο τοπίο. Όχι για πολύ. Σε λίγο βρισκόμαστε σε ένα καταπράσινο λιβάδι που οριοθετεί το σύνορο της περιοχής που θα κινηθούμε.

Μπροστά μας ένα τείχος από οξιές ντυμένες στα χρώματα του φθινοπώρου.
Το έδαφος, όπου δεν είναι σκεπασμένο από στώματα φύλλων, είναι αμμώδες από αυτό που όταν βουρκώνει, έχει απίστευτη πρόσφυση και καθαρίζει γρήγορα από τα λάστιχα. Η εξερεύνηση ξεκινά. Στόχος να καλυφθούν όλα τα δρομάκια της περιοχής και να δεθούν σε μια διαδρομή που θα μας προσφέρει τις φετινές συγκινήσεις.




Κάθε τόσο σταματάμε και το κόβουμε με το πόδι μέσα στο δάσος. Εξερευνούμε κομμάτια που θεωρούμε ότι πιθανά μπορούν να ενώνουν διαδρομές. Διαδικασία επίπονη, ειδικά αν έχεις ξεκινήσει κατηφορικά, δε βγάζει πουθενά ή καταλήγει σε τρελή κλίση και πρέπει να κάνεις ξανά το δρόμο πίσω με άδεια χέρια.

Πλάκωσε και η ομίχλη.

Δύο ώρες αργότερα κυκλώνουμε ένα κομμάτι και βρίσκουμε το πρώτο αθέατο υλοτομικό δρομάκι. Κατέβασμα μέχρι σχεδόν τον κάτω δρόμο και στη συνέχεια ανέβασμα που μας βγάζει «αλλού». Περνάμε με δυσκολία δύο πεσμένους κορμούς δέντρων.

Ο δρόμος είναι διάσπαρτος από τα ξύλα που έχουν αφήσει στην πλαγιά οι υλοτόμοι με στόχο να τους μαζέψουν αργότερα και να τους τεμαχίσουν.
Ξεχάσαμε και το αλυσοπρίονο που λέγαμε όλη τη βδομάδα να πάρουμε μαζί μας.


Βρίσκουμε δύσκολη παράκαμψή και επιστρέφουμε κυρίως δρομάκι. Τα φύλλα κρατάνε καλά αλλά τα πεσμένα ξερά κλαδιά γλιστράνε σαν πάγος και σε στέλνουν.

Είμαστε πλέον βαθιά μέσα στο δάσος που μοιάζει μαγικό. Οι κύριοι δρόμοι είναι καλοχαραγμένοι και οι χαμηλές υψομετρικές διαφορές βοηθούν να διατηρούνται ακόμα και εγκαταλελειμμένοι σε κατάσταση ένα και ένα για ένα Land.

To ένα δρομάκι ακολουθεί το άλλο. Τα χιλιόμετρα βγαίνουν αργά αλλά είναι τόσο γεμάτα. Ψάχνουμε κομμάτια που στόχο θα έχουν να βγαίνουν αργά και με προσοχή χωρίς «ακουμπήματα» αλλά που ταυτόχρονα να ανεβάζουν την αδρεναλίνη και να δέσουν τα πληρώματα χωρίς να επιβαρύνουν και τη φύση. Όλες οι διαδρομές έχουν δημιουργηθεί από υλοτόμους είναι «ενεργές» και το πάτημα μας δεν επιφέρει καμιά αλλαγή.

Οι συνθήκες είναι ιδανικές τώρα. Το δάσος είναι ακόμα πυκνό με ποικίλα χρώματα αφού τα φύλλα είναι ακόμα στα δέντρα. Το βουνό, έχει συνολικά χαμηλό υψόμετρο και δε θα συναντήσουμε ούτε ένα κωνοφόρο. Μπορεί να έχει ρίξει τουλούμι βροχή τις προηγούμενες ημέρες, αλλά τώρα επικρατεί ένας λαμπερός ήλιος.
Το έδαφος είναι υγρό αλλά κυκλοφορείς με το κοντομάνικο στην αναζήτηση μέσα στα μονοπάτια.


Το σκηνικό θα είναι εντελώς διαφορετικό στο τέλος του επόμενου μήνα. Τα περισσότερα φύλλα θα βρίσκονται στο έδαφος και όσα έχουν απομείνει στα δέντρα θα έχουν ένα βαθύ καφέ χρώμα.

Ώρα με την ώρα συμπληρώνουμε με κομμάτια τη διαδρομή. Πολλά τα μπροστά πίσω όχι μόνο με τα πόδια αλλά και με το αυτοκίνητο. Αρκετά είναι τα κομμάτια που καταλήγουν στο πουθενά και η σύνδεση πλέον με άλλα τμήματα, παρόλο που είναι εφικτή, ξεπερνά το επίπεδο μιας extreme βόλτας.




Απογευματάκι μιλάμε με τον Λάμπρο και το Χρήστο που θα έρθουν να μας συναντήσει στη βραδινή κατασκήνωση φέρνοντας και το αλυσοπρίονο. Δίνουμε ραντεβού στην τεχνητή λίμνη στα Λογγά και συναντιόμαστε σούρουπο.

Η υγρασία στα ανοικτά σπάει κόκαλα και εμείς επιστρέφουμε στην προστασία του δάσους. Αναζητούμε σημείο για να στήσουμε. Ακόμα και με μόλις δύο αυτοκίνητα είναι πολύ δύσκολο να βρεις άνοιγμα. Πετυχαίνουμε παλιούς πρόχειρους σκελετούς από καλοκαιρινές τσοπανήσιες καλύβες και στήνουμε κοντά.

20:00 Υψόμετρο 1100 και ξεκινούμε με μια μικρή φωτιά να ζεστάνουμε τα μεγαλύτερα ξύλα. Ταυτόχρονα ο Μάριος έχει βάλει μπροστά την ψησταριά του ενώ τα μακαρόνια βράζουν δίπλα στο γκαζάκι. Τρία μπουκαλάκια κρασί θα συνοδέψουν ένα γεύμα που τα είχε όλα!

Η φωτιά δυναμώνει, έχει ξαστεριά και πανσέληνο - ούτε στα καλύτερα όνειρα μας!

Ο χρόνος κυλά γρήγορα, τα σώματα χαλαρώνουν με το κρασί και η συζήτηση ανάβει. Ακούμε ιστορίες διάφορες από αναραριχιτικές περιπέτειες μέχρι κουτσομπολιά για γνωστές λυπηρές καταστάσεις που καταδυναστεύουν το χώρο των Land στην Ελλάδα.

Το καλύτερο αυτοκίνητο είναι το Land Rover λεει ο Λάμπρος και η συζήτηση συνεχίζεται μέχρι τα μεσάνυκτα. 6 βαθμούς δείχνει το θερμόμετρο όταν μπαίνουμε στις σκηνές, έχοντας ρίξει στη φωτιά ένα τόνο ξύλα που τώρα καιει περήφανα.

08:00 θερμοκρασία 1.5 βαθμούς. Πάνω στις ξεραμένες φτέρες υπάρχει ένα στρώμα πάγου. Αναζωπύρωση της φωτιάς, ο Λάμπρος φτιάχνει εσπρέσσο για όλους, βγαίνουν τα σπιτικά κουλουράκια ένας φανταστικός ήλιος και η χθεσινοβραδινή συζήτηση συνεχίζει!

09:00 αναχωρούμε για τη συνέχιση της εξερεύνησης. Το Def του Χρήστου έχει μείον ένα δόντι στην μπροστινή κορώνα από την προηγούμενη βδομάδα οπότε χρήζει προσοχής. Όμως είναι ένα γνήσιο "μαμά" Land και δε μασάει!
Γυρνάμε πίσω στο χθεσινό δρομάκι που το κάναμε λίγο πριν συναντήσουμε τα παιδιά. Χθες με το Μάριο το κατεβήκαμε χοροπηδώντας οριακά πάνω από τους πεσμένους κορμούς, αλλά ο στόχος είναι να το κάνουμε «ανέβα» οπότε θέλει καθάρισμα καλό και τώρα με περισσότερα χέρια αυτό είναι πιο εύκολο.

Συμπληρώνουμε το ένα κομμάτι Off-Road πίσω από το άλλο και τα χιλιόμετρα προστίθονται στην πρώτη μέρα.

Μεσημεράκι και μετά από αρκετό περπάτημα και αγκομαχητό βρίσκουμε το ιδανικό σημείο που θα χρησιμοποιήσουμε για το βράδυ του Σαββάτου στην εκδρομή. Είναι χαμένο μετά από ένα κατέβασμα μέσα από τα δέντρα. Βγαίνει σε ένα ανώμαλο λιβάδι και στη συνέχεια ανεβοκατεβαίνοντας δυο λόφους βγαίνουμε σε ένα σχετικά επίπεδο οροπέδιο μούρλια. Αν φτάσουμε εκεί φυσικά!





Συνεχίζουμε χωρίς σταμάτημα τη σχεδίαση που πλέον αφορά τη διαδρομή της Κυριακής. Αμέσως μετά την κατασκήνωση θα μπούμε σε ένα V που θέλει προσοχή. Είναι εύκολο αν πας στα ίσια, επώδυνο αν πλαγιάσεις. Σειρά έχει μια γρασιδομένη πλαγιά με καλή κλίση, διάσπαρτη από ρίζες από κομμένα δέντρα που απαιτούν να κάνεις σλάλομ ένα και ένα για Land Rover.

Μπαίνουμε στο τρυπάκι και ακολουθούμε για 1.30 ώρες ένα παλιό δρόμο με αμέτρητα πεσμένα δέντρα. Λιώνουμε στη δουλειά εξερευνώντας κάθε φορά και ένα κομμάτι 500 μέτρω μπροστά. Τελικά βγαίνει στο μοναδικό σάρισμα που συναντήσαμε σε όλη τη διαδρομή και είναι αδιαπέραστο ακόμα και από πολλά χέρια. Πέσαμε στην πιο απότομη πλαγιά όλης τις διαδρομής.

Επιστροφή πίσω με κόπο και απογοήτευση. Απογοήτευση που δε διαρκεί όμως πολύ μια και λίγο αργότερα μετά από εξερεύνηση λίγα χιλιόμετρα πιο κάτω βρήκαμε άλλο ένα κομμάτι μούρλια. Το κάναμε κατέβασμα και ανέβασμα όπως θα μπει στη διαδρομή.

17:00 έχουμε βγει στην ανατολική πλαγιά του βουνού. Μπροστά μας στο βάθος φαίνεται ο κάμπος. Το ψάξιμο συνεχίζεται και λίγο αργότερα μας πιάνει η νύκτα σε ένα κατηφορικό V με τρελή κλίση αλλά απίστευτη πρόσφυση! Όπως είναι σταματημένο το αυτοκίνητο του Μάριου, η πίσω ανάρτηση έχει κρεμάσει σχεδόν τελείως.

20:00 είμαστε στα Τρίκαλα αποχαιρετούμε τα παιδιά και παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής. Θα επιστρέψουμε σύντομα να συμπληρώσουμε τη διαδρομή της εκδρομής!











Making Of - Part II

Στο Making Of-Part I, ολοκληρώσαμε τη διαδρομή του Σαββάτου, βρήκαμε το μέρος για την κατασκήνωση της ίδιας ημέρας και κάναμε τα πρώτα χιλιόμετρα της Κυριακής.

Απόγευμα Παρασκευής ξεκινήσαμε (πάλι άργησα να ετοιμαστώ).
Ο δρόμος μέχρι τα Τρίκαλα, είναι πλέον γνωστός στο 90 του Μάριου και χαζοκοιμόμασταν μέχρι εκεί.

Ο Μάριος είχε καβατζώσει ένα διαφορικό για να αντικαταστήσει ο Χρήστος την κατεστραμένη του κορώνα και συναντήσαμε το Λάμπρο. Μια μπύρα και δύο σουβλάκια αργότερα ανεβαίναμε προς την Κουμαριά.

Ο Γκέκος δεν ήταν εκεί.





Σάββατο 08:00

Η επόμενη μέρα ξεκίνησε με αλλαγή των πρώτων χιλιόμετρων της διαδρομής του Σαββάτου. Βρέθηκε μια πιο τεχνική που μας φέρνει ξανά μέσα στην καρδιά του δάσους.

Κάπου εκεί «δέθηκε» και ανηφορικό κομμάτι που βγάζει σε στάνη, ένα και ένα. Καπάκι δυο χιλιόμετρα πιο κάτω και η πρώτη κατηφόρα. Από εκεί η διαδρομή του Σαββάτου έμεινε η προηγούμενη.

Αρχίσαμε και πάλι τα πάνω κάτω. Έχουμε πλέον γνωρίσει για τα καλά το βουνό, αλλά το δέσιμο των κομματιών έχει γίνει πιο δύσκολο.
Πεζοπορία, ψάξιμο καθάρισμα, αδιέξοδο, πάμε πάλι.

Αργά το απόγευμα και έχουμε βρει με τα πόδια τρία μονοπάτια που θα κάνουμε στη διαδρομή.
Έχουμε αναλώσει τέσσερις ώρες και δύο λίτρα βενζίνη για το πριόνι σε ένα από αυτά (500 μέτρα) για να καθαρίσουμε τα χοντρά πεσμένα δέντρα.

Το μέρος όμως έχει πολύ δουλειά ακόμα και μεγάλους βράχους και το αφήσαμε για την επόμενη μέρα που θα ερχόντουσαν και ο Λάμπρος-Χρήστος.








16:30
έχουμε ανιχνεύσει ένα κατέβασμα που ενώνει δύο δρόμους και μετά από συνεννόηση συναντούμε το Λάμπρο και το Χρήστο.

Αύτη τη φορά φτάσαμε στην κατασκήνωση που θα κοιμηθούμε και στην εκδρομή, μέρα.
Η παχιά πρασινάδα είναι ιδανικό στρώμα!








Τα ξύλα ήταν στεγνά, αλλά πάνω που στήναμε άρχισε να ψιχαλίζει. Τη γλιτώσαμε, μια και σταμάτησε 10 λεπτά αργότερα.

Το κρασί άνοιξε νωρίς και η συζήτηση πέρασε από το καινούργιο Roll Cage του Λάμπρου, στην αναρρίχηση, το σκι, το χιόνι και ... το καλύτερο αυτοκίνητο για το βουνό.







Κυριακή 08:00
Οι σκηνές είναι μούσκεμα, ο ήλιος δε λεει να βγει και ο Λάμπρος, έχει φτιάξει μέχρι να μαζέψουμε 10 εσπρέσο για 4 άτομα. Ακολουθούμε μέρος από τη διαδρομή.

Παρότι τα φύλλα είναι ξερά, το έδαφος από κάτω είναι υγρό και ένα από τα ανηφορικά κομμάτια που περάσαμε την προηγούμενη φορά μας ... δυσκόλεψε λιγάκι. Ε, ρε τι έχει να γίνει έτσι και βρέξει ;-)

Επιστροφή στο V που αφήσαμε χθες. Μιάμιση ώρα και αρκετή δουλειά αργότερα, αποφασίζουμε να αφήσουμε το καθάρισμα του συγκεκριμένου για την Κυριακή της εκδρομής. Με πιο πολλά χέρια θα καθαρίσει σε μια ωρίτσα.







Οι ώρες περνάνε και τα χιλιόμετρα βγαίνουν αργά. Να ένα ρυάκι εδώ, να μια ανηφορίτσα εκεί. Σκάμε μύτη μπροστά στη λίμνη και το ανάχωμα μετά το ποταμάκι θα έχει θέμα. Θα πέσει τσάπισμα....

Ανεβαίνουμε μια πλαγία μούρλια μέσα στα δέντρα. Σούρουπο κατεβαίνουνε την τελευταία πλαγία.

Η διαδρομή έκλεισε!





Απολογισμός

Χιλιόμετρα Τρίκαλα Κουμαριά: 28 - μισή ώρα
Χιλιόμετρα από Κουμαριά μέχρι την κατασκήνωση του Σαββάτου: 35 - περίπου οκτώ ώρες
Χιλιόμετρα από κατασκήνωση Σαββάτου μέχρι προγραμματισμένο τέλος διαδρομής: 32 - περίπου οκτώ ώρες
Χιλιόμετρα από προγραμματισμένο τέλος διαδρομής μέχρι Τρίκαλα: 35 - περίπου μιά ώρα


Εσείς θα μείνετε στο πληκτρολόγιο; Το Land Rover Xtreme meeting σας περιμένει!







Πρώτη φορά σε βόλτα του Land Rover Xtreme Meeting: Τι πρέπει να γνωρίζω;


Όσοι είχαν έρθει και πέρσι στη διαδρομή μας, ξέρουν το στυλ.

Φέτος διαφοροποιείται η διαδρομή ότι ουσιαστικά θα έχουμε πολύ περισσότερα στενά κομμάτια μέσα σε φυλλοβόλα δάση και δεν έχουμε ποτάμι.

Επιπρόσθετα από τα περσινά θα χρειαστούμε μακρύ ιμάντα τουλάχιστον 10 μέτρων για τα κατεβάσματα σε περίπτωση που βρέξει.

Για τους νέους φίλους αλλά και για τους παλαιότερους ας δούμε τι θα χρειαστούμε και τη φιλοσοφία των Land Rover eXtreme meeting, αντιγράφουμε από την περσινή ανακοίνωση και συμπληρώνουμε όπου είναι απαραίτητο:

Για να μην στεναχωριόμαστε και για να περάσουμε ΟΛΟΙ καλά θα πρέπει να έχουμε υπόψη τα παρακάτω, (τα οποία κανονικά είναι αυτονόητα):

- Ο καθένας είναι αυτόνομος και στόχος είναι η περιπέτεια. Η περιπέτεια δε σημαίνει ότι κόλλησα θα έρθουν να με βγάλουν με μένα στο κάθισμα. Ναι ΟΛΟΙ θα βοηθήσουμε αλλά μαζί βοηθά και ο έχων πρόβλημα.

- Υπολογίστε ότι για να έρθετε μαζί, θα πρέπει να έχετε παρευρεθεί στην ενημέρωση (σχετικά με το ποιοι θα είναι οι κανόνες που θα κινηθούμε) στις 07:30 του Σαββάτου 27/11 στο εκκλησάκι πάνω από το εγκαταλελειμμένο χωριό της Κουμαριάς.

- Όλα τα αυτοκίνητα θα πρέπει να έχουν κατ΄ ελάχιστο:

- Πληρώματα με διάθεση για περιπέτεια και Off-Road διασκέδαση με σεβασμό στη φύση

- Γεμάτα ρεζερβουάρ στο αρχικό σημείο συνάντησης την ώρα που θα ξεκινήσουμε (στις 08:00 το πρωί του Σαββάτου).  Ξεκινάμε κατευθείαν από χώμα και σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου θα είμαστε μέσα στο βουνό. Τελευταίος ανεφοδιασμός πριν το σημείο συνάντησης είναι τα Τρίκαλα και ο επόμενος επίσης εκεί. (Τρίκαλα σημείο συνάντησης περίπου 30χλμ)

- Mud ελαστικά, με προτίμηση στα «ειδικά» - (συγνώμη αλλά τα ΑΤ ΔΕΝ είναι Mud). Επίσης –sorry- δεν θα μπορέσουν να ακολουθήσουν οχήματα με συμβατικά ή ΑΤ που προτάσσουν τη λύση των αλυσίδων σαν λύση για τη λάσπη. (δεν είναι λύση αυτή  )

- Εξι ναυτικά κλειδιά – Bow Shackles 3.25t+: από δύο τοποθετημένα μπροστά – πίσω στα σημεία πρόσδεσης και τα άλλα δύο εύκαιρα για τους ....

...δύο ιμάντες τουλάχιστον που πρέπει να έχετε μαζί σας. Τουλάχιστον ένας μικρός 3-5 μέτρα και ένας μεγάλος 10 μέτρα ή και περισσότερο.

- Τσάπα ή φτυάρι (όχι το φτυάρι που βγάζουμε γύρω από τη φωτιά δε μετράει)

- Τα απαραίτητα για να μπορείτε να περάσετε δύο μέρες στο βουνό από πλευράς τροφής / νερού – δεν θα περάσουμε από χωριά.

- Σκηνή και υπνόσακους. Υπολογίστε ότι το βράδυ θα πέσει χαλαρά κάτω από το 0. Η ευκολία του αυτοκινήτου επιτρέπει να κουβαλήσετε και μια κουβέρτα παραπάνω 

- Τα απαραίτητα για να κινούμαστε – δουλεύουμε έξω από το αυτοκίνητο ακόμα και σε περίπτωση βροχής

- Πολύ όρεξη και υπομονή. Όσο περισσότεροι είμαστε, τόσο πιο μεγάλο είναι το ποσοστό εμφάνισης θέματος. Θα είμαστε μια ομάδα (με πολλά χέρια για βοήθεια).

- Θα εκτιμηθούν - χρησιμοποιηθούν αν υπάρχουν: Αλυσοπρίονο (για πεσμένα δέντρα), εργάτης (για κάθε είδους χρήση), VHF (που είναι η βάση επικοινωνίας)






- Όλοι πρέπει να έχουν τη διάθεση να ακούσουν και να ενεργήσουν με τις προτεινόμενες οδηγίες, σε περίπτωση που υπάρχει θέμα πχ κολλήματος κλπ για την ασφάλεια όλων – που είναι και η πρώτη προτεραιότητα

- Εννοείται ότι την τελική απόφαση και ευθύνη τους χειρισμούς και το πέρασμα ή όχι κάποιου εμποδίου την έχει ο οδηγός του.

- Όποιος δεν θέλει να ακολουθήσει κάπου – φυσικά μπορεί να διακόψει και να γυρίσει πίσω. Δεν πιέζεται κανείς και φυσικά δεν θέλουμε γκρίνια.
Σε κάποια σημεία πάντως αυτό ίσως να μην μπορεί να γίνει και να πρέπει να συνεχίσει μέχρι να βγει σε καλύτερο δρόμο. Επίσης όποιος θέλει να φύγει έχει την υποχρέωση να ενημερώσει πρώτα τον πλοηγό ή τον ουραγό. (μη σας ψάχνουμε)


Πρέπει να έχω ένα ειδικό Land για να έρθω μαζί;
Όλα τα μέχρι τώρα αυτοκίνητα της Land - Range παίζουν αρκεί να θέλουν οι οδηγοί τους και να τηρούνται τα παραπάνω ελάχιστα.

Το Land Rover Xtreme Meeting έχει δημιουργήσει μέσα από τις εξορμήσεις του μια ισχυρά δεμένη ομάδα, στα πρότυπα δυνατοτήτων των LR που σιγά – σιγά ανεβάζει το επίπεδο δυσκολίας.

Θα χαρούμε να είστε μαζί μας στο LRXtreme και να χαρείτε τα LR σας!





Τελευταία ενημέρωση 21/11/2010

1. Ξεσκονίστε τους εργάτες σας. Έπαιξε ακόμα και τώρα που ήταν στεγνά - όσοι δεν έχουν και το είχαν στο πρόγραμμα τώρα είναι η ευκαιρία. Όσοι έχουν θα βοηθήσουν τους υπόλοιπους.

2. Ετοιμαστείτε για "καθάρισμα" ειδικά την Κυριακή.

3. Αν έχετε σκάρες-ράμπες πάρτε τις μαζί.

4. Κατανάλωση V8 περίπου 1 λίτρο το χιλιόμετρο (βασικά καιει με την ώρα). Τα Def V8 θα χρειαστούν full τεπόζιτο και ίσως και 10-15 λίτρα ακόμα).

5. Όλο το παιχνίδι θα παιχτεί σε μια περιοχή 32 τετραγωνικών χιλιομέτρων.

6. Πιέσεις ελαστικών το μέγιστο 20psi υποχρεωτικά, εμείς παίξαμε με 16 στεγνό. Αν βρέχει θα πέσουμε στα 12.

Ετοιμαστείτε.








Οδηγίες για την κατασκήνωση της Παρασκευής και το σημείο αναχώρησης του Σαββάτου

Το πρώτο ραντεβού θα γίνει στο εγκαταλελειμμένο χωριό Κουμαριά, 30 χιλιόμετρα έξω από τα Τρίκαλα

Φτάνετε στα Τρίκαλα και ανεφοδιάζεστε. Βενζινάδικο θα βρούμε πλέον μόνο στην επιστροφή μας στα Τρίκαλα την Κυριακή το βράδυ. Παίρνουμε την διασταύρωση από τον περιφερειακό προς Παλαιόπυργο, Λιόπρασο, Αγρελιά με κατεύθυνση για το εγκαταλελειμμένο χωριό της Κουμαριάς.

Στην άσφαλτο, λίγα χιλιόμετρα πριν την Αγριελιά, βλέπουμε εκκλησάκι και μικρή ταμπέλα που δείχνει αριστερά για Κουμαριά. Ο χωματόδρομος ξεκινά ακριβώς από την άσφαλτο. Δύο χιλιόμετρα αργότερα, σε μια αριστερή φουρκέτα, αφήνουμε δεξιά τα ίχνη του μικρού χορταριασμένου δρόμου που βγάζει στα ερείπια.

Στόχος ο λόφος πάνω από το χωρίο, όπου βρίσκεται περιποιημένη εκκλησία με κήπο, νερό και άφθονο περιφραγμένο χώρο.

Προσοχή! Πρέπει να είστε εκεί το αργότερο μέχρι τις 07:00 του Σαββάτου.

Χάρτης google: http://goo.gl/maps/lrea

Συντεταγμένες: 39° 43.631'N - 21° 53.260'E


Μην ξεχνάμε: Πρωταγωνιστούν ΕΣΥ και το Land Rover σου!

Οχι άλλο κάρβουνο - μόνο λάσπη!



Σχετικά downloads - links
Συζήτηση στο forum
Σελίδα του Land Rover eXtreme στο φατσοβιβλίο
Εντυπώσεις από την περσινή συνάντηση
Διαβάστε τι έγινε στο πρώτο επεισόδιο
Δείτε το περσινό video





















More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.022902 seconds. ]