Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Στον "αέρα" οι αποφάσεις (;) της επιτροπής 4X4

Χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν δύο μήνες μετά τη συνεδρίαση της επιτροπής 4Χ4 για να διέρρευσουν τελικά μέσω ανεπίσημης οδού, πληροφορίες σχετικά με τις αποφάσεις τις 11ης Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με σχετικό Post που έγινε στο forum to4X4.gr από το μέλος της επιτροπής Γιάννη Αθανασίου η επιτροπή συζήτησε τα παρακάτω:

5. Αποφάσεις
5.1. Τα εμπόδια στα trial δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται από θεατές μέχρι να λήξει ο αγώνας.
5.2. Γενικό πλάνο ασφάλειας
5.2.1. Υποχρεωτικά πλοηγό αυτοκίνητο.
5.2.2. Υπεύθυνος ασφαλείας που να γνωρίζει καλά τη διαδρομή. Πρέπει να υπάρχει πλάνο διαφυγής.
5.2.3. Υποχρεωτικά ένα τουλάχιστον τετρακίνητο «ασθενοφόρο», για χρήση μέχρι την πιο κοντινή άσφαλτο. Και γιατρό μαζί.
5.2.4. Υποχρεωτικά όχημα απεγκλωβισμού μεγάλου μεγέθους (FIV). Να χρησιμοποιείται από εξειδικευμένο προσωπικό (διασώστες, πυροσβέστες κλπ.).
5.2.5. Σχεδιασμός και κατάθεση πλάνου ασφαλείας και διάσωσης.
5.2.6. Έλεγχος της ενημέρωσης των νοσοκομείων της περιοχής.
5.2.7. Υποστήριξη – ξεκόλλημα – στα δύσκολα σημεία.
5.2.8. Πυρόσβεση
5.2.8.1. Στα trophy 2 πυροσβεστήρες 2 κιλών το κάθε αυτοκίνητο.
5.2.8.2. Στα trial 2 τουλάχιστον πυροσβεστήρες στην εκκίνηση και στον τερματισμό του εμποδίου. Και ανάλογα με το μήκος του εμποδίου περισσότεροι.
5.2.8.3. Στα σημεία ελέγχου στους υπόλοιπους αγώνες υποχρεωτικά πυροσβεστήρες.
5.2.8.4. Απαγορεύεται η μεταφορά καύσιμου εκτός του τεπόζιτου του αυτοκινήτου.
5.2.9. Απαγορεύεται η συμμετοχή αυτοκινήτου χωρίς άδεια κυκλοφορίας και χωρίς άδειες οδήγησης του πληρώματος. Απαραίτητη η εξουσιοδότηση αν ο ιδιοκτήτης δεν είναι μέλος του πληρώματος ή παρόν.
5.2.10. Ορισμός με πλέγματα του χώρου θεατών στα εμπόδια στα trial, σε ασφαλή σημεία και ορισμός του εμποδίου με σκοινί. Οι φωτογράφοι διαπιστευμένοι με ειδικό διακριτικό γιλέκο.
5.2.11. Μεγάλοι αγώνες – εκτός trophy.
5.2.11.1. Black boxes σε όλους αγώνες. Υποχρεωτική χρήση στους πρωταθληματικούς αγώνες.
5.2.11.2. Υποχρεωτικά κρυφές μετρήσεις μέγιστης ταχύτητας στις απλές στους αγώνες χωρίς black boxes. Και radar.

5.3. Κανονισμός
5.3.1. Ο ειδικός ή συμπληρωματικός κανονισμός πρέπει να φτάσει έναν μήνα πριν στην ΕΘΕΑ, με όλα του τα στοιχεία συμπληρωμένα. Η ΕΘΕΑ αποφασίζει αν η οργανωτική επιτροπή χρειάζεται συμπληρωματική βοήθεια ή όχι. Αν είναι η πρώτη φορά που γίνεται ο αγώνας και καινούρια η λέσχη θα πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει παρατηρητής από την ΕΘΕΑ.
5.3.2. Με το τέλος του αγώνα πρέπει να έρχονται τα αποτελέσματα σε EXCEL και να περιέχει απαραίτητα στοιχεία:
5.3.2.1. Εκκινήσαντες
5.3.2.2. Κατάταξη και Χρόνους
5.3.3. Στις μεγάλες κατηγορίες όλων των τύπων αγώνα χρειάζεται license. Στις πιο μικρές μπορεί να χρησιμοποιείται ημερήσια. Για να συμμετάσχει κάποιος στη βαθμολογία της ΕΘΕΑ οποιασδήποτε κατηγορίας πρέπει να έχει license ή να την έχει εκδώσει πριν τον τρίτο του αγώνα της χρονιάς. Θα γίνει ειδική ρύθμιση για license των αγώνων 4Χ4.
5.3.4. Πρέπει οι συμμετοχές να λήγουν το αργότερο την Τετάρτη πριν τον αγώνα. Πρέπει να στέλνονται στην ΕΘΕΑ μέχρι την Πέμπτη το βράδυ πριν τον αγώνα. Αλλιώς δε θα γίνεται ο αγώνας.

5.4. Αγώνες
5.4.1. Trial ως έχουν: Κεντρικής, Δυτικής, Νήσων, Κρήτης (ίσως και Βορείου Ελλάδος-Βλασακίδης). Η σειρά στα εμφάνισης των εμποδίων πρέπει να είναι Κ1, Κ2, Κ3 υποχρεωτικά.
5.4.2. Body lift στην Κ1 μέχρι 5 εκατοστά.
5.4.3. Trial και roll cage: roll cage στην Κ2
5.4.4. Φιλικός Super Trial.
5.4.5. Trophy-Wild Terrain: αν μαζευτούν 5 αγώνες κοινό έπαθλο. Συντελεστής 2 στα Trophy, συντελεστής 1 στα Wild Terrain.
5.4.6. Κοινός αγώνας, με κοινή διαδρομή, αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας δεν θα ξαναγίνει (απόφαση της ΕΘΕΑ).
5.4.7. Αγώνες αντοχής:
5.4.7.1. Κάποιες ειδικές τύπου regularity
5.4.7.2. Περιορισμός ταχύτητας στις απλές στα δύσκολα, επικίνδυνα και πολυσύχναστα σημεία.
5.4.7.3. Κατηγορίες
5.4.7.3.1. Entry, απλή βόλτα, τα SUV σαν κλάση της, έπαθλο πρωτελατών.
5.4.7.3.2. Normal, regularity, μικρή μέση, έπαθλο κατηγορίας.
5.4.7.3.3. Open, με συστήματα ασφαλείας, regularity, μεγάλη μέση, πρωτάθλημα.
5.4.7.4. Θα οριστεί ανώτατο ύψος παραβόλων και μέγιστη διάρκεια αγώνα (maximum ημερών). Οι έξτρα παροχές δεν μπορεί να είναι υποχρεωτικές.
5.4.7.5. Ανάλογα με τη διάρκεια σε χιλιόμετρα θα υπάρχει και συντελεστής.
5.4.7.6. Αγώνες για το 2010: 7 μέγιστο που μετρούν οι 5.
5.4.7.7. Καθίσματα και ζώνες ομολογκέ έστω και ληγμένα στην open. Κράνη ομολογκέ ή CE (?). Γενικό διακόπτη. Ρεζερβουάρ: αν δεν είναι το normal πρέπει να είναι ομολογκέ.


Τα παραπάνω μεταφέρονται με κάθε επιφύλαξη αφού δεν συνοδεύονται από επίσημη απόφαση και ενημέρωση από την ΕΘΕΑ.


Σχετικά links
to4x4.gr
Συζήτηση στο forum

More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.040249 seconds. ]