Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Tubliss για χρήση ελαστικών σε Enduro χωρίς αεροθάλαμο



Το σύστημα Tubliss έρχεται για να δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν ελαστικά σε μοτοσυκλέτες Enduro – Motocross που φέρουν τροχούς με ακτίνες χωρίς σαμπρέλα. Έτσι έχουμε ουσιαστικά ένα σύστημα tubeless με όλα τα πλεονεκτήματα του.

Σχεδιάστηκε από την Nuetech  για όλες τις Off-Road μοτοσικλέτες (MX-ENDURO), που χρησιμοποιούν ζάντες με ακτίνες και έτσι αναγκαστικά χρησιμοποιούσαν  και εσωτερικό αεροθάλαμο – σαμπρέλα.

Μέχρι τώρα ο μόνος τρόπος για να ελαττωθούν οι περιπτώσεις σκασίματος – κλαταρίσματος ήταν ή οι ειδικοί τροχοί – όπως της BMW- ή η πιο διαδεδομένη λύση το γνωστό mousse.

Το mousse όμως αυξάνει το μη αναρτόμενο βάρος με όλες τις συνέπειες στην λειτουργία της ανάρτησης και της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας. To Tubliss εξασφαλίζει χαμηλότερο βάρος τροχού -σε σχέση με το mousse- μέχρι και ένα κιλό.

Η Nuetech ανάπτυξε ένα απλό σύστημα ώστε ουσιαστικά ένα ελαστικό παρέμβυσμα να φροντίζει να καλύπτει τα σημεία όπου θα μπορούσε να φύγει ο αέρας από τις ακτίνες και να δίνει τη δυνατότητα για χρήση των ελαστικών χωρίς αεροθάλαμο.

Έτσι ουσιαστικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν χαμηλές πιέσεις με μειωμένη πιθανότητα σκασίματος. Η ειδική βαλβίδα του Tubeliss είναι ταυτόχρονα και η «κόντρα» που κρατά το ελαστικό στη θέση του.

Εσωτερικά και πάνω στη ζάντα τοποθετείται ένας ελαστικός δακτύλιος – μοιάζει εξαιρετικά με ελαστικό ποδηλάτου αντίστοιχης διαμέτρου με τη ζάντα- και μέσα σε αυτόν υπάρχει μια κοινή σαμπρέλα ποδηλάτου.

Φουσκώνοντας τη σαμπρέλα του Tubliss (110psi) αυτή έρχεται και φράζει τις οπές των ακτινών και ταυτόχρονα εκτονώνει τον ελαστικό δακτύλιο που υπάρχει έξω από αυτήν ο οποίος έρχεται σε επαφή εσωτερικά με το χείλος του ελαστικού της μοτοσυκλέτας και έτσι επιτυγχάνεται η σφράγιση  του χώρου του ελαστικού.

Μια ειδικά κατασκευασμένη «κόντρα» η οποία αποτελεί και τη βαλβίδα του ελαστικού της μοτοσυκλέτας, δίνει τη δυνατότητα για να γεμίσουμε το ελαστικό με αέρα.


Tubliss έχει φέρει στην Ελλάδα το κατάστημα Makan, Θερμοπυλών 37, Αθήνα, 2105247675

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Tubliss]

Σχετικά downloads - links
Nuetech Tubliss
Makan
Οδηγίες τοποθέτησης








More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.040992 seconds. ]