| |
Ανάκαμψη;
Εκεί που όλα ήταν δυσοίωνα για την παγκόσμια οικονομία και οι
επιπτώσεις της κατάρρευσής της άρχισαν να γίνονται για τα καλά αισθητές
στη χώρα μας, με μια κίνηση ματ το Υπουργείο Οικονομικών αποφάσισε να
μειώσει τα τέλη ταξινόμησης των αυτοκινήτων.
Κίνηση που θα διαρκέσει για τέσσερις μήνες και έχει ως στόχο την αύξηση
των πωλήσεων καινούργιων οχημάτων (αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και
φορτηγών) για να μην καταρρεύσει ο κλάδος της εμπορίας και της
εισαγωγής ΙΧ, που έτσι και αλλιώς αποτελεί έναν από τους πιο
νευραλγικούς της ελληνικής οικονομίας.
Μπορεί το εν λόγω μέτρο να βοηθά τις επιχειρήσεις του τομέα αυτού να
πάρουν μια ανάσα από την ενδεχόμενη αύξηση των πωλήσεών τους, αλλά
σίγουρα δεν ζημιώνει το κράτος, αφού άμεσα θα πάρει επιπλέον έσοδα από
τα αυτοκίνητα που θα πωληθούν λόγω του μέτρου αυτού και που σε άλλη
περίπτωση θα παρέμεναν στις αποθήκες των εκάστοτε αντιπροσωπειών μέχρι
η χρηματοπιστωτική κρίση να κάνει τον κύκλο της και να φτάσει και πάλι
στο φυσιολογικό της επίπεδο.
Στο δια ταύτα, το μεγαλύτερο κέρδος αφορά στα οχήματα μεγάλου κυβισμού,
στα οποία ο συντελεστής μείωσης που εφαρμόζεται φτάνει και το 50%, σε
αντίθεση με τα μικρότερου κυβισμού (μέχρι 1.400 κ.εκ.), στα οποία ο
συντελεστής μείωσης διαμορφώνεται από 5 έως 12%.
Το σημαντικότερο σε όλο αυτό είναι πως πέραν της μείωσης του τέλους
ταξινόμησης, οι εταιρίες, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν ακόμα
περισσότερο τις πωλήσεις τους αυτή τη δύσκολη περίοδο, κάνουν και πολύ
μεγάλες εκπτώσεις, που πολλές φορές ξεπερνούν τα 5.000 ευρώ.
Αναμφίβολα, αυτές οι κινήσεις αποτελούν ισχυρά κίνητρα για όποιον
αποφασίσει και έχει την οικονομική δυνατότητα να πάρει αυτή την περίοδο
ένα καινούργιο αυτοκίνητο.
Και τονίζουμε το “έχει τη δυνατότητα” διότι μπορεί οι εταιρείες των
αυτοκινήτων να κάνουν προσφορές και το Υπουργείο να μειώνει τα τέλη, οι
τράπεζες όμως έχουν σφίξει αρκετά τα ζωνάρια τους και δεν δίνουν πλέον
τόσο απλόχερα δάνεια.
Ο χώρος του 4x4, αν μη τι άλλο, ευνοείται από αυτά τα μέτρα, αφού τα
οχήματα που τον αποτελούν είναι στην πλειονότητά τους από 2.000 κ.εκ.
και πάνω, πετυχαίνοντας έτσι μείωση της τάξεως του 50% στα τέλη
ταξινόμησης. Αν συνυπολογιστεί και η έκπτωση από την κάθε εταιρεία,
τότε η απόκτηση ενός τετρακίνητου οχήματος είναι πολύ ελκυστική, με
σίγουρο το γεγονός ότι η “οικογένειά” μας θα αποκτήσει πολλά καινούργια
μέλη.
Πέτρος Ροκάς - p_rokas@motorpress.gr
Περιεχόμενα
4x4 News
- Νέα, ειδήσεις και προϊόντα από το χώρο του 4x4
AΓΟΡΑΣΤΙΚΟ
- Tα SUV από 20.000 μέχρι 30.000 ευρώ: Πτώση τιμών και στα SUV
ACTION
- Εuro-NCAP 5άστερα και τετρακίνητα: Ποια είναι τα ασφαλέστερα SUV;
- Μεταχειρισμένο ή όχι: Παρουσίαση μεταχειρισμένων
ΔΟΚΙΜΗ
- TOYOTA RAV4: Δοκιμάζουμε το SUV της Toyota με τον κινητήρα των 2
λίτρων
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
- Δήμος Παγγαίου Νεάπολη-Χριστούπολη-Καβάλα με Isuzu D-Max:
Διαδρομή στην Ιστορία
- Στη Βόρεια Εύβοια: Πρόταση για εκδρομή στη Βόρεια Εύβοια
TUNED
- Suzuki Jimny: Ο μικρός Ιάπωνας
ΕΙΔΙΚΟ ΟΧΗΜΑ
- M1114 Ηummer: Μεγάλο και σίγουρο
IΣΤΟΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑ
- Land Rover Series I: To πρώτο Land Rover
TEXNIKO
- Τοποθέτηση εργάτη: Πού και πώς. Όλα για τη θέση του βοηθού σας.
SERVICE
- Προσπέλαση Εμποδίου: Do and Don’t
- Μεταχειρισμένο Range Rover Classic: Queen’s approved
SPECIAL
ADVENTURE
- Go Explore
- Τriple A Adventures
ΕΚΔΗΛΩΣΗ
- Land Rover Spring Meeting
ΑΓΩΝΕΣ
- 2ο Wild Terrain Λέσχης 4x4 Κομοτηνής: Ο δεύτερος αγώνας του
επάθλου περιπέτειας
- 3ο Trail Ride: Τα Καλάβρυτα τρέχουν
- 26ο Enduro Λέσχης 4x4 Εκάλης: Άνοιγμα αυλαίας
ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΦΩΤΟ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
- Οι καλύτερες προτάσεις μεταχειρισμένων
INDEX
- Τεχνικά χαρακτηριστικά μοντέλων
- Τηλεφωνικός οδηγός
Μαζί μια προσφορά του Off-Road.gr:
O απόλυτος αγώνας Trophy:
Transylvania Trophy 2008 – The Movie!
More articles
|
|
| |
|