| |
Οι
τοπικοί Μακαρώνης / Μπλανής πήραν τις εντυπώσεις και το κύπελλο της
Normal
- 19 Οκτωβρίου 2008
- Λάσπη, βροχή, λάσπη, γλίστρες, λάσπη
- 23 συμμετοχές
H νυκτερινή καταιγίδα στάθηκε αρκετή για να φέρει τα πάνω κάτω στον
αγώνα και να δούμε καταστάσεις Trophy.
Η περιοχή της Οίτης και του Καλλιδρόμου έγινε ένα τεράστιο πεδίο λάσπης
και παρότι κόπηκαν 60+ χιλιόμετρα από τον αγώνα και δύο ειδικές τα
αυτοκίνητα συνέχισαν να τερματίζουν μέχρι αργά το βράδυ!
Θα βρέξει.... δε θα βρέξει....
Ο καλός καιρός του Σαββάτου με τίποτα δεν μπορούσε να σε προδιαθέσει
για το τι θα γινόταν την επόμενη μέρα.
Ενώ οι συζητήσεις δίναν και παίρναν το προηγούμενο βράδυ αν βγαίνει το
κομμάτι κάτω από το κάστρο της Οργιάς, το ψιλόβροχο και λίγο αργότερα η
καταιγίδα έφτιαξε ένα τερρέν μούρλια.
Η βροχή συνέχισε δυνατά όλο το βράδυ ΚΑΙ την επόμενη μέρα, με
αποτέλεσμα η διαδρομή του αγώνα να μετατραπεί σε ένα ατελείωτο πεδίο
λασπομαχίας.
Η πρώτη ειδική, λίγα χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση του αγώνα,
εξελισσόταν στις όχθες ενός ποταμού.
Οι Μακρογκίκας / Κωνσταντάκος
αρκέστηκαν στην τρίτη θέση
Ο... εργολάβος που τοποθετούσε τα φυτά στην περιοχή, είχε φτιάξει ένα
έδαφος μούρλια. Μαλακό έτοιμο να ρουφήξει τα αυτοκίνητα στο παραμικρό
λάθος. Το πέρασμα του ποταμού τρεις φορές συμπλήρωνε την εικόνα.
Η απλή που ακολουθούσε, έμελλε να μην ολοκληρωθεί ποτέ.
Γλιστράει...
Οι Μακρογκίκας / Κωνσταντακάτος έφτασαν πρώτοι στο δύσκολο σημείο που
γνώριζε η οργάνωση και κάπου εκεί το βαρύ Defender γλίστρησε στο πλάι.
Πάνω που ο rescue της οργάνωσης, που ήταν ήδη εκεί, προσπαθούσε να
απεγκλωβίσει το αυτοκίνητο, έφτασαν και οι Ελεφαντής / Γαλάνης με το
ελαφρύ Samurai, αλλά δεν μπόρεσαν να περάσουν.
Η οργάνωση διέκοψε λίγες τουλίπες πιο πριν τον αγώνα και οδήγησε τους
αγωνιζόμενους από άλλη διαδρομή στην δεύτερη ειδική.
Στη δεύτερη ειδική, που γινόταν μεταξύ των χωριών Οίτης και Παύλιανης,
η καθυστέρηση άρχισε να μεγαλώνει μια και το υγρό γρασίδι σε συνδυασμό
με την γλίτσα και τη βροχή που συνεχιζόταν με αμείωτη ένταση, έκανε
σχεδόν αδύνατο το πέρασμα της!
Η γλίστρες είχαν τον πρώτο λόγο και τα βαριά αυτοκίνητα δυσκολεύτηκαν.
Κουτσουμπός / Λαμπρινός και τα μυαλά
στα κάγκελα. Εδώ σε μια παραλίγο αγορά!
Πως περνούσε το σημείο η Παπαδιά πριν
την γέφυρα;
Η επόμενη απλή που ακολουθούσε, εξελίχθηκε σε ειδική trophy για τους
αγωνιζόμενους. Και μόνο το πέρασμα από την γέφυρα της Παπαδιάς,
απαιτούσε γερά νεύρα από τους συμμετέχοντες.
Η μεγάλη κλίση και τα απύθμενα λούκια καθυστέρησαν ακόμα και τους
ικανότερους ενώ τα δεσίματα με εργάτη ήταν μέσα στο πρόγραμμα.
Εντωμεταξύ με την λάσπη και τα γλιστρήματα οι πλοηγοί έπρεπε να έχουν
διπλά το νου τους, μια και οι χιλιομετρητές άρχισαν να γράφουν «τρελά»
χιλιόμετρα.
Αρκετοί ήταν αυτοί που κόλλησαν για τα καλά εδώ και περίμεναν τον
απεγκλωβισμό από την οργάνωση.
Σομπρέρο!
Αλλά και οι κορυφαίοι δεν μπόρεσαν να αποφύγουν τα καπέλα που
ουσιαστικά, πέρα από τους χρόνους των ειδικών, καθόρισαν τα
αποτελέσματα.
Η οργάνωση, βλέποντας τον χρόνο να περνά αποφάσισε να κόψει χιλιόμετρα
και ειδικές για να μπορέσει να ολοκληρωθεί ο αγώνας.
Στην αρχή αποφασίστηκε να κοπεί η πέμπτη ειδική, αλλά όσο περνούσε ο
χρόνος και οι αγωνιζόμενοι δεν εμφανίζονταν στην τρίτη ειδική, κόπηκε
και η τέταρτη.
Παιχνιδάκι για τους τροφάδες
Τσεκμέζογλου/Αρίφ η διαδρομή. Νικητές της Open
Εντέλει αποφασίστηκε να κοπεί και η τέταρτη απλή μια και χρόνος δεν
υπήρχε αλλά ακόμα περισσότερο, όσο περνούσε η ώρα και βάραινε κι άλλο
το έδαφος και τόσο πιο ανέφικτο γινόταν να περάσει η διαδρομή.
Γλυκιά κούραση
Ήταν αργά το απόγευμα, ύστερα από αρκετές ώρες μετά την προβλεπόμενη
ώρα εκκίνησης, όταν ξεκίνησε το πρώτο αυτοκίνητο την τρίτη ειδική
που διεξαγόταν στην λίμνη Καλλιδρόμου, πάνω από το Ελευθεροχώρι. Τα
δέντρα έκοψαν από αρκετούς ρυθμό, αλλά και ... τμήματα των αυτοκινήτων.
Σε αρκετά σημεία ήταν αδύνατο να βγεις έξω από τα λούκια. Όσοι θεατές
άντεξαν από την βροχή απόλαυσαν ένα καταπληκτικό θέαμα.
Άλλα και οι αγωνιζόμενοι, ήταν κατενθουσιασμένοι με το τερρέν και
πήγαιναν με τις πόρτες παντού!
Βάθρο!
Αν και τα φαβορί της Normal Κουτσουμπός/Λαμπρινός πήγαιναν αέρα, οι
τοπικοί Μακαρώνης/Μπλανής με το δανεικό Jimny ήταν αυτοί που καθάρισαν
την κατηγορία.
Οδήγησαν στο όριο το Suzuki και έφαγαν το μικρότερο καπέλο στην τρίτη
ειδική, εξασφαλίζοντας τη νίκη.
Εκπληκτικά κινήθηκαν και οι Φίλης/Γιαννάκος κάνοντας και τους
καλύτερους συνολικά χρόνους στις ειδικές αλλά το καπέλο της απλής
τους εμπόδισε.
Οι
Φίλης / Γιαννάκος αν και ταχύτατοι στις ειδικές καπελώθηκαν στις απλές
Στην Open οι Μακρογκίκας/Κωνσταντακος αρκέστηκαν στην τρίτη θέση, μια
και το LR δεν έπαιξε καλά στο βρεμένο.
Απ’ την άλλη οι τροφάδες Τσεκμέζογλου/Αρίφ ήταν στην καλύτερη τους και
πήραν χαλαρά τη νίκη. Δεύτεροι οι Παπαχαραλάμπους/Παπανικολάου έδεσαν
εύκολα σαν ομάδα και εξασφάλισαν τη θέση στο βάθρο.
Αργά το βράδυ, στα πρόσωπα όλων έβλεπες από τη μία την κούραση και από
την άλλη την ευχαρίστηση από τον αγώνα.
Η απονομές ολοκλήρωσαν με τον καλύτερο τρόπο έναν από τους πιο
επεισοδιακούς αγώνες των τελευταίων ετών!
Ο επόμενος γύρος του Κυπέλλου Enduro είναι προγραμματισμένος για τις 9
Νοεμβρίου στην περιοχής της Αττικής.
Ευχαριστούμε την Nissan για την
παραχώρηση του Nissan Navara για την κάλυψη του αγώνα
Κείμενο - Φωτογραφίες: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Σχετικά downloads - links
Συζήτηση στο forum
Αποτελέσματα
Περισσότερες φωτογραφίες
Παπαχαραλάμπους / Παπανικολάου
έδεσαν και πήραν την δεύτερη θέση στην Open
Ατελείωτη και η αναμονή για την οργάνωση στα Control
Ευχαριστούμε τη Nissan για την παραχώρηση του Nissan Navara που
χρησιμοποιήσαμε για την κάλυψη του αγώνα
Ο Συκαράς είπε για αλλαγή από τα Trial να έρθει μια φορά σε αγώνα
Enduro και με το μικρό 410 πήρε την τέταρτη θέση στην Open
Άτυχος ο Χρηστακέας εγκατέλειψε
Τα σομπρέρο έριξαν πίσω και τους Ελεφαντή/Γαλάνη
Τέλος καλό - όλα καλά για την οργάνωση. Ο "ΝικοΜανώλης" ήταν η ψυχή του
αγώνα
Σιγά μη βρεις πρόσφυση.... όλοι πήγαιναν με τις πόρτες
More articles
|
|
| |
|