| |
Ο Maurice
Wilkes, τεχνικός διευθυντής της Rover Cars το 1947 διέγνωσε
τη ανάγκη για λειτουργικά, 4x4 και αισθάνθηκε
σίγουρος ότι ένα Βρετανικά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο αγροτικό
όχημα θα είχε μεγάλες προοπτικές.
Το πρώτο Land Rover συνελήφθη σαν ιδέα, σχεδιάσθηκε και κατασκευάσθηκε
μέσα σε ένα χρόνο και έτσι, το 1948, παρουσιάσθηκε στην έκθεση
αυτοκινήτων του Amsterdam.
Οι καινοτομίες και η επινοητικότητα ήταν
εμφανείς στο μοντέλο από την αρχή, αφού στη μετά-πολεμική λογική της
Βρετανίας, το αλουμίνιο αντικατέστησε το ατσάλι ενώ χρησιμοποιήθηκε η
μπογιά που απέμεινε από ένα εργοστάσιο κατασκευής πολεμικών αεροπλάνων.
Χρησιμοποιώντας τη μηχανή της Rover , ένα ελαφρύ πλαίσιο και μόνιμη
κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, το πρώτο Land Rover ήταν πραγματικά
ένα μοναδικό μικρό όχημα.
10 χρόνια μετά, η Land Rover δημιούργησε ένα νέο μοντέλο που
περιελάμβανε μια μακρά λίστα τροποποιήσεων.
Οι αλλαγές αυτές έκαναν τη
Series II ευκολότερη στην οδήγηση χωρίς να θυσιάζει τίποτα από την
ανθεκτικότητα του αυτοκινήτου. Με το νέο 2.25 πετρελαιοκινητήρα, η
εταιρεία δέχθηκε εκατοντάδες παραγγελίες από περισσότερες από 70 χώρες
ανά τον κόσμο εδραιώνοντας την Land Rover.
Από την πρώτη στιγμή, η Land Rover ήταν η πρώτη επιλογή των πρωτοπόρων,
των εξερευνητών και οποιουδήποτε άλλου αναζητούσε την περιπέτεια.
Αναρίθμητες ερευνητικές αποστολές πραγματοποιήθηκαν εξαιτίας του
τολμηρού Land Rover.
Η επιθυμία της εταιρίας να δημιουργήσει ένα όχημα που θα μπορεί να
αντεπεξέλθει σε κάθε επιφάνεια έκανε τη Land Rover διάσημη σε όλο
τον κόσμο.
More articles
|
|
| |
|