Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Citroen C-Crosser: Style Utility Vehicle



Προϊόν Παγκοσμιοποίησης;

Μετά  την παρουσίαση του, το 2007 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το νέο  SUV της Citroen, C Crosser,  γνώρισε μεγάλη αποδοχή στις αγορές που έχει ήδη κυκλοφορήσει. 

Η εταιρία με στόχο να μπει στο παιχνίδι της εκτός δρόμου κίνησης, διεύρυνε την γκάμα της με την είσοδο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικά πολύπλευρο SUV με απαράμιλλη οδική συμπεριφορά και κινητήρες  υψηλών επιδόσεων.

Το C-Crosser αναπτύχθηκε από κοινού από την PSA Peugeot Citroen και την Mitsubishi Motors Corporation, των οποίων το κοινό εγχείρημα είχε στόχο την κατασκευή ενός SUV για την Ευρωπαϊκή αγορά.

Ουσιαστικά χρησιμοποιεί την πλειονότητα των μηχανικών μερών του Mitsubishi Outlander.
Το εργοστάσιο Mizushima στην Ιαπωνία θα κατασκευάζει για τη Citroen κάθε χρόνο 15.000 C-Crosser.


Ο κινητήρας πετρελαίου HDi σχεδιασμένος από την PSA Peugeot Citroen παράγεται στο Tremery της Γαλλίας, ενώ ο κινητήρας βενζίνης είναι προϊόν συνεργασίας μεταξύ των Mitsubishi, Hyundai και Chrysler.

Η συγκεκριμένη συνεργασία επιτρέπει στην Citroen να διευρύνει την γκάμα των προϊόντων της με ένα SUV που πληρεί όλες της απαιτήσεις της μάρκας.





Οι τεχνικοί της Citroen εκμεταλλεύθηκαν όλη τους την εμπειρία, εξελίσσοντας και προσαρμόζοντας για την Ευρωπαϊκή αγορά αυτό το αυτοκίνητο, πετυχαίνοντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης και οδικής συμπεριφοράς.

Με το σύστημα επιλεκτικής 4κίνησης, την καλορυθμισμένη ανάρτηση και τα άριστα φρένα, το C-Crosser εμφανίζει δυναμική και αποτελεσματική οδική συμπεριφορά, εξασφαλίζοντας παράλληλα και στους επιβάτες του, ένα εξαιρετικό επίπεδο άνεσης.

Το σχεδιαστικό κέντρο της Citroen έδωσε στο C-Crosser όλα τα στοιχεία που συνθέτουν ένα μοναδικό αμάξωμα, φροντίζοντας παράλληλα να βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας και να εκφράζει συγχρόνως με μοναδικό τρόπο το DNA της Citroen.

Καθοριστικό ρόλο στην οδηγική ευχαρίστηση παίζουν οι κινητήρες.
Ο μεν κινητήρας πετρελαίου 2,2κ.εκ. HDi των 160 bhp έχει δύναμη και γενναιόδωρη ροπή, είναι εξοπλισμένος με φίλτρο μικροσωματιδίων FAP και εκπέμπει λιγότερο από 200 g/km CO2.

Ο δε 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 2.359 κ.εκ. είναι ο ίδιος με αυτόν του outlander, με μέγιστη ισχύ 170 bhp.

Το C-Crosser και στο εσωτερικό του είναι το ίδιο πολυτάλαντο.
Εύκολο και πρακτικό στη χρήση του, με την πρακτική διάταξη των 5+2 καθισμάτων, την υποβοηθούμενη αναδίπλωση της 2ης σειράς πίσω, τους πολυάριθμους αποθηκευτικούς χώρους καθώς και τον μεγάλο όγκο του χώρου αποσκευών του, προσαρμόζεται εύκολα σε κάθε ανάγκη.

Οι καθαρές γραμμές του C-Crosser, αντανακλούν άμεσα τη δύναμη και την ζωντάνια, χαρίζοντας στο νέο αυτό μοντέλο ξεχωριστό στυλ και προσωπικότητα. 





Κινητήρας πετρελαίου
Σημείο που διαχωρίζει το C-Crosser από τους ανταγωνιστές του είναι ο ζωηρός του κινητήρας πετρελαίου HDi, με απόδοση 160 bhp DIN (156 bhp EEC στις 4.000 σ.α.λ.).  

Βασισμένος στον HDi FAP των 173 ίππων των C5 και C6, ο κινητήρας HDi των 160 bhp διαθέτει μονό υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ώστε να αποδίδει άφθονη ροπή σε χαμηλές στροφές (380 Nm στις 2,000σαλ.).

Ταυτόχρονα οι αρετές του κινητήρα βγαίνουν στο δρόμο, μέσω του χειροκίνητου 6τάχυτου κιβώτιο με το οποίο είναι εφοδιασμένο το  αυτοκίνητο.

Για τον περιορισμό των ρύπων, ο κινητήρας αυτός εφοδιάζεται με το τελευταίας γενιάς φίλτρο μικροσωματιδίων (FAP).

Δεδομένων των επιδόσεων και της ροπής του κινητήρα, αξιοθαύμαστη για αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους, είναι επίσης και η κατανάλωση αλλά και οι εκπομπές ρύπων CO2. 7,2 l/100 km και 191 g/km

Ο κινητήρας στηρίζεται πάνω σε υδραυλικές βάσεις και διαθέτει δύο αντικραδασμικούς άξονες ώστε να ελαχιστοποιούνται οι δονήσεις και να αυξάνεται το επίπεδο άνεσης των επιβατών.

Ιδιαίτερη επίσης φροντίδα έχει δοθεί από τους μηχανικούς της Citroen και στην ηχομόνωση του διαμερίσματος του κινητήρα, ώστε να εξασφαλίζεται η απόλυτη ηρεμία στο χώρο των επιβατών.




Κινητήρας βενζίνης
Ο 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 2.359 κ. εκ.  με μέγιστη ισχύ 125 kW (170 bhp  EEC) στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή που φτάνει τα 232 Nm στις 4.100 σ.α.λ. εκμεταλλεύεται τη λειτουργία του μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων ώστε να επιτυγχάνει πιο ομαλή λειτουργία στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας του.  

Για να ταιριάζει ακόμα καλύτερα στις απαιτήσεις της αγοράς, το C-Crosser με τον κινητήρα βενζίνης εφοδιάζεται με δύο τύπους κιβωτίων ταχυτήτων:

•    Μηχανικό 5 σχέσεων
•    Κιβώτιο τύπου CVT (Continuously variable transmission / συνεχούς μεταβλητής μετάδοσης), του οποίου η ιδιαιτερότητα είναι στον θεωρητικά απεριόριστο αριθμό σχέσεων που έχει στη διάθεσή του ο οδηγός μέσω ενός μετατροπέα ροπής που προσαρμόζει σε μόνιμη βάση, το ποσοστό υπο-πολλαπλασιασμού.

Η λειτουργία του είναι εντελώς ομαλή και χαρακτηρίζεται από την παντελή απουσία του φαινόμενου του «σκορτσαρίσματος» στις αλλαγές και των διακοπών στην παροχή ισχύος.

Με το παραπάνω κιβώτιο είναι δυνατή και η χειροκίνητη επιλογή μέχρι και 6 σχέσεων, όπως σε ένα παραδοσιακό σύστημα αυτόματης μετάδοσης.
Η αλλαγή των ταχυτήτων μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από τον κλασσικό λεβιέ ταχυτήτων, ή από τα γνωστά χειριστήρια στο τιμόνι.
Το πέρασμα στην επόμενη ταχύτητα γίνεται στιγμιαία, ώστε να μην χάνεται η απαραίτητη ζωντάνια στις αλλαγές.





Στο δρόμο...
Η Citroen έφτιαξε ένα πιο «άμεσο» σύστημα διεύθυνσης και τελειοποίησε την ανάρτηση, σύμφωνα με τα γνωστά γαλλικά πρότυπα, σε βαθμό που το αυτοκίνητο να συνδυάζει κορυφαία αίσθηση στο δρόμο και αξεπέραστο κράτημα.

Τα λάστιχα, η υποβοήθηση προοδευτικής απόσβεσης του συστήματος διεύθυνσης  και η πρόσθετη ενίσχυση στο τούνελ του κεντρικού άξονα μετάδοσης που αυξάνει την στρεπτική ακαμψία του C-Crosser, παρέχουν κάθε στιγμή στον οδηγό μία μοναδική αίσθηση και ακριβή πληροφόρηση για τις κινήσεις και τη συμπεριφορά των τροχών.

Στον τομέα των αναρτήσεων το C-Crosser είναι εφοδιασμένο με σύστημα McPherson με αντιστρεπτική δοκό εμπρός και σύστημα multi-link πολλαπλών συνδέσμων με αντιστρεπτική δοκό πίσω.

Τα πίσω αμορτισέρ απομονώθηκαν από τα ελατήρια και η Citroen επέλεξε να ρυθμίσει έτσι την ανάρτηση, ώστε να πετύχει και κράτημα με ακρίβεια στην αίσθηση του δρόμου, αλλά και μοναδική άνεση.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά ενισχύονται και από την ύπαρξη των τροχών των 18’’ με ελαστικά Michelin ειδικών διαστάσεων 225/55 R18, που είναι στάνταρ και στα δύο επίπεδα εξοπλισμού στα οποία διατίθεται το C-Crosser στην ελληνική αγορά (απλή και Exclusive έκδοση).

Τέλος, το C-Crosser διαθέτει οροφή από αλουμίνιο, που χαμηλώνει το κέντρο βάρους για ακόμη καλύτερο κράτημα.

Φρένα

Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί επίσης και στην εξέλιξη του συστήματος των φρένων του            C-Crosser,   ώστε να αποδίδει κορυφαία αποτελεσματικότητα και αίσθηση στο πεντάλ και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την κατηγορία.

Οι μηχανικοί της Citroen κατάφεραν να πετύχουν τα παραπάνω εφοδιάζοντας το C-Crosser με  αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 294 και πάχους 24mm, δαγκάνες διπλών εμβόλων μπροστά, και δίσκους 302mm πίσω.
Το σύστημα περιλαμβάνει επίσης ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή  πέδησης (EBD).





4κίνηση  που σε πάει ... παντού
Με την επιλεκτική 4κίνηση, η απόλυτη ασφάλεια θα συνοδεύει πάντα τον οδηγό και τους επιβάτες του C-Crosser σε κάθε έδαφος και με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες επιλέξει να κινηθεί.

Έξυπνη 4κίνηση
Η γενναιόδωρη ροπή των κινητήρων του C-Crosser κατανέμεται ηλεκτρονικά μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα των τροχών.

Αισθητήρες δίνουν στην κεντρική μονάδα του συστήματος πληροφορίες όπως είναι η διαφορά ταχύτητας περιστροφής των εμπρός και πίσω τροχών, η θέση του πεντάλ του γκαζιού, και η ταχύτητα του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται κάθε στιγμή το κράτημα και το τράβηγμα κάτω από όλες τις συνθήκες. 

Ένα κιβώτιο μεταφοράς που βρίσκεται στην έξοδο του κιβωτίου ταχυτήτων στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαμήκους άξονα. Ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συμπλέκτης μπροστά από τον πίσω άξονα διανέμει μέρος της ροπής στους πίσω τροχούς. 

Το μεγάλο προτέρημα αυτού του συστήματος είναι ότι ο οδηγός επωφελείται, όποτε είναι απαραίτητο, από όλα τα πλεονεκτήματα ενός 4κίνητου αυτοκινήτου (κράτημα, τράβηγμα), ενώ ταυτόχρονα δεν επιβαρύνεται με την αντίστοιχη κατανάλωση, τη στιγμή που το ποσοστό της ροπής που μοιράζεται στους πίσω τροχούς είναι όσο ακριβώς χρειάζεται για την κάθε περίσταση. 
Για μεγαλύτερη ασφάλεια και βελτιστοποίηση της απόδοσης, η διαχείριση της κίνησης συνδυάζεται και με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (ESP) με δυνατότητα απενεργοποίησης και με το traction control (ASR). Tα παραπάνω συστήματα είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού σε όλες τις εκδόσεις.

4κίνηση για κάθε επιθυμία
Ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης και το οδηγικό στυλ, ο κάθε οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών προγραμμάτων μετάδοσης: επιλογή κίνησης σε δύο τροχούς, επιλογή κίνησης σε 4 τροχούς και επιλογή Lock.

Η αλλαγή γίνεται από έναν διακόπτη πίσω από τον μοχλό ταχυτήτων, με ταυτόχρονη ένδειξη της αντίστοιχης επιλογής στον πίνακα οργάνων.

- 2WD: Κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Η επιλογή 2WD χρησιμοποιείται      όταν οι συνθήκες πρόσφυσης είναι καλές, μειώνει την κατανάλωση και αυξάνει την ευελιξία.

- 4WD: Κίνηση και στους 4 τροχούς που χρησιμεύει σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Μοιράζει αυτόματα τη ροπή στους δύο άξονες. Μία ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU)  στέλνει μέρος της ροπής στους πίσω τροχούς, ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης, διασφαλίζοντας το καλύτερο κράτημα σε όλες τις συνθήκες, χωρίς επίπτωση στην      κατανάλωση.

- LOCK: Στην συγκεκριμένη επιλογή η ηλεκτρονική μονάδα (ECU) στέλνει ροπή στους πίσω τροχούς 1.5 φορά περισσότερη από ότι στην επιλογή 4WD. Η επιλογή LOCK ταιριάζει καλύτερα σε οριακές συνθήκες οδήγησης.




Παθητική ασφάλεια
Δομή αμαξώματος που προστατεύει επιβάτες και πεζούς
Η Citroen δούλεψε πάρα πολύ στην δομή του αμαξώματος του C-Crosser ώστε να καλύπτονται και τα αυστηρότερα κριτήρια σε ό,τι αφορά την παθητική ασφάλεια.

Η εταιρία προχώρησε σε ενισχύσεις του αμαξώματος χρησιμοποιώντας χάλυβα υψηλής αντοχής για να περιοριστούν οι παραμορφώσεις σε περίπτωση σύγκρουσης.

Το C-Crosser είναι εφοδιασμένο με ειδικά σχεδιασμένα πλευρικά τμήματα που απορροφούν περισσότερη ενέργεια, όπως συμβαίνει με το εσωτερικό των θυρών και τις ράβδους ενίσχυσης που προστατεύουν τους επιβάτες από πλευρικές συγκρούσεις.

Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά δίνουν στο C-Crosser την απαραίτητη ακαμψία που θα προστατέψει τους επιβάτες στην περίπτωση ατυχήματος με μεγάλη ταχύτητα, αλλά και την ευλυγισία που χρειάζεται ώστε να απορροφήσουν μεγάλος μέρος της ενέργειας σε λιγότερο σοβαρές συγκρούσεις.

Το εμπρός τμήμα του C-Crosser είναι με τέτοιο τρόπο σχεδιασμένο που σε περίπτωση σύγκρουσης με συμβατικό αυτοκίνητο, θα προστατέψει αποτελεσματικά τους επιβάτες του, μειώνοντας την ίδια στιγμή και τους κινδύνους τραυματισμού των επιβατών και του άλλου αυτοκινήτου.

Τέλος, για να περιορίσει τις συνέπειες μίας σύγκρουσης με πεζό, το C-Crosser διαθέτει καπώ και φτερά ειδικά σχεδιασμένα να τσαλακώνονται, δημιουργώντας αρκετό χώρο μεταξύ των τμημάτων του αμαξώματος και της εσωτερικής δομής του πλαισίου ώστε να απορροφά μεγάλο ποσοστό της ενέργειας από την σύγκρουση και προφυλακτήρες γεμισμένους με αφρό πολυουραιθάνης, ώστε και σε αυτή την περίπτωση να απορροφούν την ενέργεια και να μειώνονται οι πιθανότητες τραυματισμού των ποδιών του πεζού.

6 αερόσακοι στο βασικό εξοπλισμό
Στον βασικό εξοπλισμό του C-Crosser περιλαμβάνονται 2 μετωπικοί αερόσακοι (οδηγού & συνοδηγού), δύο πλευρικοί και δύο επίσης πλευρικοί τύπου κουρτίνας που καλύπτουν και τους εμπρός και τους πίσω επιβάτες.

Οι δύο μετωπικοί είναι προοδευτικού ανοίγματος, με την πίεση και τον όγκο ανοίγματος, να είναι σε συνάρτηση με την σφοδρότητα της σύγκρουσης. 

Ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί με το κλειδί της μίζας, ώστε να είναι δυνατή η τοποθέτηση παιδικού καθίσματος μπροστά.

Για την απενεργοποίηση του αερόσακου υπάρχει φωτεινή ένδειξη στον πίνακα των οργάνων.

Αποτελεσματικά συστήματα προστασίας
Όλα τα καθίσματα του C-Crosser (5+2) διαθέτουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων.
Οι ζώνες του οδηγού και συνοδηγού διαθέτουν πυροτεχνικούς προεντατήρες και περιοριστή φορτίου που μειώνει την πίεση στο θώρακα τη στιγμή της σύγκρουσης.

Τέλος για την στήριξη παιδικών καθισμάτων, τα δύο πίσω πλευρικά καθίσματα διαθέτουν άγκιστρα Isofix.





... και μέσα!
Το C-Crosser είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, με τη διάταξη των 5+2 καθισμάτων να εξασφαλίζει ευκολία στην διαμόρφωση του χώρου.

Οι μεγάλες διαστάσεις του αυτοκινήτου (μεταξόνιο 2,67μ.) εγγυώνται ένα άνετο και ευρύχωρο εσωτερικό περιβάλλον, με αναρίθμητους αποθηκευτικούς χώρους και ένα τεράστιο χώρο αποσκευών με αναδιπλούμενο κατώφλι για ευκολότερο φόρτωμα.

Στην πρακτικότητα του C-Crosser έρχεται να προστεθεί και η ευχαρίστηση που προέρχεται και από την πλούσια γκάμα του εξοπλισμού άνεσης.

Σχεδιασμός που βοηθά στην διαμόρφωση του εσωτερικού
Το εσωτερικό του C-Crosser είναι σχεδιασμένο ώστε οι επιβάτες του να μπορούν να το διαμορφώσουν εύκολα, γρήγορα και χωρίς κόπο.

Το αυτοκίνητο μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 7 επιβάτες χάρη στην 3η σειρά των πίσω καθισμάτων που διαθέτει.

Η βάση της 3ης σειράς εξαφανίζεται τελείως μέσα στο πάτωμα, δημιουργώντας έναν εντελώς επίπεδο και εντυπωσιακά μεγάλο χώρο αποσκευών. 

Η πρόσβαση στην 3η σειρά των καθισμάτων γίνεται ευκολότερη χάρη στην ανάκλιση των καθισμάτων της 2ης σειράς με δύο αλουμινένιες χειρολαβές που βρίσκονται σε κάθε πλευρά του χώρου αποσκευών.

Οι επιβάτες των καθισμάτων της  3ης σειράς είναι και αυτοί απόλυτα ασφαλείς έχοντας στη διάθεσή τους δύο χωνευτά προσκέφαλα και δύο ζώνες ασφαλείας  με ενσωματωμένο καρούλι στην κολώνα.

Η 2η σειρά των καθισμάτων μπορεί να ανακλιθεί και να αναδιπλωθεί προς τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων είτε χειροκίνητα με μοχλούς που βρίσκονται σε κάθε πλευρά τους, είτε αυτόματα με ηλεκτρομηχανισμούς που ενεργοποιούνται από διακόπτες στις πλευρές του χώρου αποσκευών πάνω από τους θόλους των τροχών. 





Αυτή η επιλογή αναδίπλωσης αποκαλύπτει έναν αχανή χώρο φόρτωσης με εντελώς επίπεδο πάτωμα.

Τα καθίσματα της 2ης σειράς μπορούν να ανακλιθούν / αναδιπλωθούν σε διάταξη 60/40.

Για την άνεση των επιβατών, οι πλάτες τους ρυθμίζονται σε 3 θέσεις και οι βάσεις μπορούν να μετακινηθούν εμπρός-πίσω κατά  80 mm.


Τεράστιος και πρακτικός χώρος αποσκευών
Ο όγκος του χώρου αποσκευών μέχρι το ύψος της εταζέρας είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία.
Στην πιο κοινή 5θέσια διάταξη των καθισμάτων (με την 3η σειρά εξαφανισμένη στο πάτωμα, και την 2η τραβηγμένη εντελώς μπροστά), το  C-Crosser προσφέρει 510 λίτρα (VDA στάνταρ).
Με την 2η σειρά εντελώς διπλωμένη, ο όγκος του χώρου αποσκευών φτάνει τα 1.686 λίτρα.

Ένα άλλο δυνατό σημείο του C-Crosser είναι η διπλή πίσω πόρτα τύπου «hobby». 
Ανοίγοντας το κάτω μέρος του χώρου αποσκευών γίνεται ευκολότερο το φόρτωμα, όπου μεγάλα και βαριά αντικείμενα μπορούν να τσουλήσουν πάνω στο κατώφλι και στη συνέχεια στο εντελώς επίπεδο πάτωμα.

Το κατώφλι μπορεί να χρησιμεύσει ακόμα και για καθίσει κάποιος (σηκώνει μέχρι 200κιλά). Με τον τρόπο αυτό γίνεται ευκολότερη και η φόρτωση του πορτ – μπαγκάζ, καθώς το ύψος του χώρου φόρτωσης από το έδαφος, μειώνεται κατά 640mm.

Με το κατώφλι κλειστό, μπορεί να χρησιμοποιηθεί όλο το ύψος του χώρου φόρτωσης, κατά συνέπεια είναι εκμεταλλεύσιμο το σύνολο του διαθέσιμου όγκου.

Ελαφρύ επίσης και εύκολο στο άνοιγμα είναι και το πάνω τμήμα της πίσω πόρτας που χρησιμοποιείται πιο συχνά.

Ακόμη μία πρακτική λεπτομέρεια στον χώρο των αποσκευών είναι και η μαλακή εταζέρα που διαθέτει δύο θέσεις στήριξης για την σωστή τοποθέτηση σε όποια θέση ανάκλισης της 2ης  σειράς καθισμάτων. 




Επιπλέον, υπάρχουν δύο αλουμινένιες χειρολαβές στο πλάι και 4 άγκιστρα που χρησιμεύουν για τη στήριξη των αποσκευών ή για την τοποθέτηση του πρακτικού διχτιού συγκράτησης.

Μία 12βολτη πρίζα βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του χώρου αποσκευών, και τα εργαλεία για την αλλαγή του ελαστικού υπάρχουν σε ένα από τα δύο αποθηκευτικά ντουλαπάκια.

Η ρεζέρβα βρίσκεται κάτω από το αμάξωμα ώστε να αφήνει ελεύθερο όλο τον εσωτερικό χώρο του πορτ μπαγκάζ και να μην χρειάζεται να ξεφορτωθούν όλες οι αποσκευές σε περίπτωση αλλαγής ελαστικού.

Λειτουργικοί αποθηκευτικοί χώροι
Η καμπίνα των επιβατών του C-Crosser αριθμεί συνολικά 22 αποθηκευτικούς χώρους ειδικά σχεδιασμένους για να εξυπηρετούν κάθε ανάγκη των επιβατών.

Μπροστά οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους έναν κλειστό χώρο στο επάνω μέρος του ταμπλώ και δύο ντουλαπάκια: το επάνω είναι θερμαινόμενο ή ψυχόμενο (ανάλογα αν λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης ή ο κλιματισμός αντίστοιχα) και διαθέτει διακόπτη απενεργοποίησης,  ενώ το κάτω είναι αρκετά μεγάλο, φωτιζόμενο και κλειδώνει.

Το μεσαίο υποβραχιόνιο μπορεί να μετακινηθεί εμπρός-πίσω (κατά 65 mm με ένα τράβηγμα) και ανοίγει σε δύο τμήματα.

Στον κάτω χώρο υπάρχει 12βολτη πρίζα, ενώ στον πάνω μπορούν να φιλοξενηθούν διάφορα μικρο-αντικείμενα.

Στις δύο εμπρός πόρτες υπάρχουν θήκες και υποδοχές για μπουκάλια, παντού στην καμπίνα υπάρχουν αρκετές άλλες θέσεις και θήκες όπου μπορούν να χωρέσουν διάφορα άλλα αντικείμενα καθημερινής χρήσης (ποτήρι, γυαλιά, πορτοφόλι, κινητό, ψιλά κλπ), ενώ υπάρχει και φορητό σταχτοδοχείο.

Στο μεσαίο κάθισμα της 2ης πίσω σειράς υπάρχει υποβραχιόνιο που περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες.




Στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων υπάρχουν τσέπες για χάρτες, ενώ στα πίσω υπάρχουν υποδοχές για μπουκάλια.

Οι επιβάτες της 3ης σειράς έχουν στη διάθεσή τους ένα ντουλαπάκι που βρίσκεται στο θόλο του δεξιού τροχού.

Στο χώρο αποσκευών υπάρχουν δύο ντουλαπάκια πίσω από τους θόλους των τροχών. Στην περίπτωση που ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου περιλαμβάνει το προαιρετικό σύστημα Hi-fi, το αριστερό ντουλαπάκι φιλοξενεί το subwoofer.


Εξοπλισμός
Για μεγαλύτερη άνεση των επιβατών, ο προαιρετικός εξοπλισμός του C-Crosser περιλαμβάνει πληθώρα συστημάτων υψηλής τεχνολογίας.

Ηχοσύστημα  κορυφαίας ποιότητας
Στον προαιρετικό εξοπλισμό του C-Crosser περιλαμβάνεται το ειδικά σχεδιασμένο από την Rockford Fosgate ηχοσύστημα που παρέχει στους επιβάτες μοναδική ακουστική εμπειρία.

Το σύστημα αποτελείται από 8 ηχεία σε ειδικά επιλεγμένες θέσεις στην καμπίνα, ένα  subwoofer (στην αριστερή πλευρά του χώρου αποσκευών) και ενισχυτή ισχύος 650-watt που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού.

Έτσι, οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν την αγαπημένη τους μουσική με την ακουστική μιας αίθουσας συναυλιών, κάτω από όλες τις συνθήκες.

Σύστημα πλοήγησης τελευταίας γενιάς
Το C-Crosser μπορεί να εξοπλιστεί με δορυφορικό σύστημα πλοήγησης που περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής και σκληρό δίσκο χωρητικότητας 30 GB.

Τα δύο τρίτα του δίσκου καταλαμβάνουν οι χάρτες ολόκληρης της Ευρώπης, ενώ το υπόλοιπο είναι διαθέσιμο για την αποθήκευση μουσικών κομματιών (με δυνατότητα αποθήκευσης μέχρι 2.500 τραγούδια σε μορφή MP3/WMA).




Κάμερα οπισθοπορείας, για ευκολία στο παρκάρισμα
Για παρκάρισμα χωρίς κόπο σε στενούς χώρους το C-Crosser μπορεί να εξοπλιστεί με κάμερα οπισθοπορείας που συνδέεται με το προαιρετικό σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.

Η κάμερα που βρίσκεται κάτω από τον αριθμό κυκλοφορίας ενεργοποιείται αυτόματα μόλις ο οδηγός επιλέξει την όπισθεν και η εικόνα εμφανίζεται στην οθόνη του συστήματος πλοήγησης.

Δύο πράσινες γραμμές πληροφορούν τον οδηγό για τον διαθέσιμο χώρο και την θέση που θα πάρει το αυτοκίνητο μόλις παρκάρει.

Bluetooth, για να τηλεφωνείτε με ασφάλεια
Στο C-Crosser μπορεί να τοποθετηθεί σύστημα hands-free Bluetooth, ώστε να παρέχεται η δυνατότητα στον οδηγό να τηλεφωνεί και να δέχεται τηλεφωνήματα χωρίς καν να βγάλει το κινητό από την τσέπη του.

Ο οδηγός μπορεί να λειτουργήσει το σύστημα είτε με φωνητικές εντολές (στα Γαλλικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά), είτε από τα πλήκτρα που βρίσκονται στο τιμόνι.


Ελκυστικό στυλ που αποπνέει δυναμισμό και στιβαρότητα
Άμεσα αναγνωρίσιμο σαν Citroen από τον σχεδιασμό του αμαξώματος, το C-Crosser συνδυάζει την σπορτίφ εμφάνιση, την ικανότητα να πηγαίνει παντού και την δυναμική συμπεριφορά με τα κορυφαία χαρακτηριστικά του.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν τα κύρια γνωρίσματα του νέου αυτού SUV.

Πρωτότυπο και εκφραστικό εμπρός μέρος
Στο μπροστινό μέρος, ο συνδυασμός των μεγάλων «διακριτικών του λοχία» με τις δυναμικές γραμμές του αμαξώματος δηλώνει ξεκάθαρα ότι το C-Crosser φέρει την ταυτότητα της γκάμας της Citroen, εκφράζοντας παράλληλα τον δυναμισμό και το κύρος ενός SUV.

Η γραμμή του καπώ αντανακλά την στιβαρότητα του αυτοκινήτου, ενώ τα αλουμινένια «φιλέτα» που διατρέχουν όλη τη μάσκα αποτελούν συνέχεια του σήματος της μάρκας και προεκτείνονται μέχρι τους επιθετικούς προβολείς.




Η συγκεκριμένη σχεδιαστική λύση δίνει έμφαση στην αίσθηση του πλάτους, ενώ μέσα από τις παράλληλες γραμμές διακρίνεται η μάσκα και ο μεγάλος αεραγωγός που εκτείνεται σε όλο το μήκος του προφυλακτήρα.

Τα χρωμιωμένα διακοσμητικά δεξιά και αριστερά από τον αριθμό κυκλοφορίας, ο κυψελωτός αεραγωγός και οι προβολείς ομίχλης με τα περιγράμματα από χρώμιο, δίνουν στο C-Crosser την εικόνα του κύρους και την επιβεβαίωση ότι πρόκειται για κορυφαίο μοντέλο γκάμας. 

Δυναμικό προφίλ και ισορροπημένες αναλογίες
Με τέλειες αναλογίες (4,64 m μήκος, 1,81 m πλάτος και 1,71 m ύψος με τις μπάρες οροφής), την «χυτή» γραμμή της οροφής, τα μυώδη πλευρά και τα φουσκωμένα τόξα των φτερών του, το C Crosser αντανακλά δυναμισμό και στιβαρότητα και από την πλαϊνή του πλευρά. 

Η σπορτίφ εικόνα SUV υπογραμμίζεται και από το σχήμα των προβολέων, οι οποίοι «τραβιούνται» βαθιά μέσα στο καπώ ακολουθώντας τις γραμμές των φτερών, και από τη γραμμή του αμαξώματος που ανυψώνεται όσο πηγαίνει προς το πίσω μέρος.

Ο δυναμισμός που πηγάζει από την εικόνα του αυτοκινήτου τονίζεται ακόμα περισσότερο από τα φουσκωμένα τόξα των φτερών που καλύπτουν τους τεράστιους τροχούς με τα λάστιχα επιδόσεων της Michelin που είναι σχεδιασμένα για τέλειο κράτημα.

Η θέση του C-Crosser στην κορυφή της γκάμας ενισχύεται ακόμα περισσότερο και από το επίπεδο εξοπλισμού «Exclusive» (ή το αντίστοιχο της κάθε αγοράς), το οποίο διαθέτει σκούρα πίσω τζάμια και φιλέτα χρωμίου που διατρέχουν όλη την πλευρά και το κάτω μέρος του αμαξώματος. 

Στο επίπεδο εξοπλισμού Exclusive περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου δύο αποχρώσεων που, μαζί με τις αλουμινένιες μπάρες οροφής, δίνουν στο αυτοκίνητο μία εικόνα στιβαρότητας και αξιοπιστίας. 

Η πίσω πλευρά του μοντέλου εκπέμπει αντίστοιχο δυναμισμό και στιβαρότητα σε αρμονία με τον συνολικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου.





Ο προφυλακτήρας που αγκαλιάζει ολόκληρο το πίσω μέρος ενσωματώνεται απόλυτα με τα φτερά δίνοντας στην πίσω πλευρά του αυτοκινήτου την εικόνα της δύναμης και της επιθετικότητας.

Το χρωμιωμένο φιλέτο που διακοσμεί το τελείωμα της πίσω πόρτας συντελεί και αυτό στη κομψότητα του αυτοκινήτου. Τα πίσω φωτιστικά σώματα «παντρεύουν» με τον καλύτερο τρόπο το στυλ με την λειτουργικότητα.  Το «προχωρημένο» σχέδιο τους, με τη χρήση τεχνολογίας LED για τα φώτα θέσης και τα stop, εξασφαλίζει άριστη φωτεινότητα και χαμηλή κατανάλωση ενέργειας. 

Η ταυτότητα της μάρκας και του μοντέλου γίνεται αισθητή τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου με τα διακριτικά του λοχία σε εμφανή σημεία και με το ειδικό σήμα του C-Crosser που αναπαριστά την πυξίδα με τα 4 σημεία του ορίζοντα, όπου γίνεται ακόμα πιο ξεκάθαρος ο χαρακτήρας του  μοντέλου ως όχημα ελεύθερου χρόνου / παντός εδάφους.


Σχεδιασμός με συνέπεια εντός και εκτός
Ο δυναμισμός του εξωτερικού σχεδιασμού του C-Crosser συνεχίζεται και στο εσωτερικό του.
Κάθε χειριστήριο στο ταμπλώ του είναι εργονομικά τοποθετημένο και εύκολο στη χρήση.

Το σχήμα και ο σχεδιασμός των οργάνων που περιβάλλονται από αλουμινένια στεφάνια παραπέμπουν άμεσα σε σπορτίφ SUV.
Το δερμάτινο τιμόνι και τα ημι- bucket καθίσματα προδιαθέτουν για οδηγική απόλαυση, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονο στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο.

Το ίδιο ποιοτικά δείχνουν και τα καθίσματα των υπολοίπων επιβατών: η Citroen έδωσε μεγάλη προσοχή στην ποιότητα του φινιρίσματος του εσωτερικού, ώστε να μην υπάρξει καμία αμφιβολία για την τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην κορυφή της κατηγορίας. 

Η μαλακή υφή και το χρώμα του ταμπλώ, οι ειδικές ταπετσαρίες των καθισμάτων και οι πολυτελείς επενδύσεις των θυρών δημιουργούν αίσθηση ποιότητας μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια.

To C-Crosser κυκλοφορεί στην Ελλάδα στις 25 Φεβρουαρίου.

Επιμέλεια κειμένου: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: Citroen





Τιμοκατάλος Citroen C-Crosser
25/2/2008
2.4L
32.950 euro
2.4L CVT
35.250 euro
2.4L Exclusive
36.750 euro
2.4L Exclusive CVT
38.950 euro
2.2HDi
37.550 euro
2.2HDi Exclusive
41.250 euro

Σχετικά downloads - links
Κατάλογος εξοπλισμού και τιμών (PDF)
Τεχνικά χαρακτηριστικά (PDF)












More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.027772 seconds. ]