Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Λασπομαχίες στη Λιβαδειά!


Για βόλτα ήρθαν οι Καλτσάς / Δημητρακόπουλος και καθάρισαν την Open!

Καλύτερο καιρό για enduro 4X4 δεν μπορούσε να έχει!
Το χιόνι έκανε την εμφάνιση του και η οργάνωση «έτρεχε» όλο το Σάββατο να αλλάξει τη διαδρομή ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί με επιτυχία ο αγώνας και να ευχαριστηθούν τα 44 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή.

Συμμετοχές που ούτε κατά διάνοια δεν υπολόγιζε η οργάνωση και έτσι αναγκαστικά έφερε το πρόγραμμα του αγώνα μια ώρα πίσω και επέτρεψε την προπορεία σε όλες τις απλές ώστε τουλάχιστον να έχουν όλοι την ευκαιρία να μπουν μέρα στην τελευταία ειδική.

Παράλληλα περιορίστηκε μια απλή κατά αρκετά χιλιόμετρα μια και εξελισσόταν σε σχετικά υψηλό υψόμετρο και το χιόνι την έκανε αδιάβατη. Το ότι θα είχε κρύο, το καταλάβαμε όλοι κατά τη διάρκεια του ελέγχου εξακρίβωσης, όταν ψιλοχιόνιζε στα γραφεία της Εκάλης.

Στη βραδινή συγκέντρωση ενημέρωσης (και φαγητού !!!) της οργάνωσης που έγινε στη Λιβαδειά, αποφασίστηκε να φύγει νωρίς πλοηγός ώστε να μπορέσει να τσεκάρει ότι η διαδρομή θα ήταν ανοικτή από χιόνι.


Οι Κουτσουμπός / Κουτσουμπός στο δρόμο για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στα Normal

Το πρωί του αγώνα άρχισε η συγκέντρωση των αγωνιζομένων, σε καφετέρια λίγο έξω από τη Λιβαδειά, έγινε η ενημέρωση και μοιράστηκαν οι αλλαγές της διαδρομής.

Μέσα σε όλα, άλλαξε και η τοποθεσία της πρώτης ειδικής, μια και η Νομαρχία δε συμφώνησε τελικά με το αρχικό σημείο διεξαγωγής της.

Με το χιονοβρόχη να πέφτει, ξεκίνησε ο αγώνας. Η διαφορά των τεσσάρων λεπτών ανά συμμετέχοντα ουσιαστικά έδινε την δυνατότητα για συνεχή εξέλιξη των ειδικών χωρίς μεγάλη αναμονή από τα πληρώματα.

Η πρώτη ειδική αφορούσε το... σκαρφάλωμα των αυτοκινήτων σε ένα ύψωμα. Μια διαδρομή, που ουσιαστικά οδηγούσε σε πυλώνες υψηλής τάσης της ΔΕΗ και έκλεινε επιστρέφοντας στο ίδιο σημείο από όπου ξεκινούσε.

Καλύτεροι στα Normal οι Χρηστακέας / Ρούσης με το SS Actyon, ενώ τον απόλυτο χρόνο έφεραν οι συμμετέχοντες στην Open Εγγλεζόπουλος / Κυριακόπουλος με Cherokee. Εκπληκτικό οδήγημα έκαναν οι Κιρλής / Σταυρινός (Jimny) μέχρι που έφεραν μια τουμπίτσα μέσα στην ειδική, χωρίς ευτυχώς περαιτέρω προβλήματα.


Άλλος ένα πλήρωμα που πρωταγωνιστεί στα Rally Raid οι Δημητριάδης / Καλφάς στη δεύτερη θέση στα Normal

Η απλή διαδρομή που έφερνε τους αγωνιζόμενους στην δεύτερη ειδική δεν παρουσίαζε ιδιαίτερη δυσκολία, ενώ καλύφθηκε από τους περισσότερους με... τουλάχιστον 40 λεπτά προπορείας!
Δεν έλειψαν βέβαια τα λάθη πλοήγησης για μερικούς, αλλά τελικά ο χρόνος των δύο ωρών που είχε δοθεί, ήταν παραπάνω από αρκετός για να μαζέψεις τα όποια χασίματα.

Η δεύτερη ειδική, εξελίσσονταν σε ένα ξεχασμένο οροπέδιο, κοντά στο Δίστομο. Χωρίς ιδιαίτερη τεχνική δυσκολία, πέρα από την λάσπη που φυσικά δεν αποτελούσε και κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα για τα τετρακίνητα.

Η ομάδα του Καρπενησίου, έκανε τους καλύτερους χρόνους εδώ, τόσο στη Normal, -Τσιγαρίδας / Γκορόγιας, Samurai – όσο και στην Open – Ελεφαντής / Γαλάνης, Samurai. Το τρυκ που χρησιμοποίησε η οργάνωση, ανακοινώνοντας ότι θα μετρήσει ποινές για επαφή με τα πασσαλάκια σε συνδυασμό με την γλιστερή λάσπη, συγκράτησε τις προσπάθειες ... καταστροφής της διαδρομής.


Οδήγησαν απο την Κομοτηνή, πήραν τη δεύτερη θέση στην Open και συνέχισαν για την επιστροφή στην όμορφη πόλη τους!

Η μεγαλύτερη απλή του αγώνα, αποδείχθηκε και η δυσκολότερη. Λάσπη, χιόνι, πάγος και πέτρες φρόντισαν να αποκτήσει το παιχνίδι κάποιο ενδιαφέρον. Ευτυχώς γιατί αν ήταν όλα στεγνά μάλλον θα ήταν βαρετά.
Και εδώ δεν έλειψαν τα χασίματα αλλά αυτή τη φορά έπεσαν και ποινές καθυστέρησης. Εντωμεταξύ αρκετοί ήταν αυτοί που ακολουθώντας τις οδηγίες του Road Book, μπήκαν και έκαναν τη διαδρομή της ειδικής που είχε αλλάξει θέση και είχε μετακινηθεί τέσσερα χιλιόμετρα παραπάνω.

Ουσιαστικά η τρίτη ειδική ήταν ίδια με την πρώτη, απλά με ανάποδη φορά και δεν παρουσίαζε κάτι ιδιαίτερο. Καλύτεροι στα Normal οι Χρηστακέας / Ρούσης (Actyon) και Φίλης / Γιαννάκος (Cherokee), κάνοντας ακριβώς τους ίδιους χρόνους ενώ στην Open το πλήρωμα από την Κομοτηνή Παπαχαραλάμπους / Τζεκμέζογλου (Pajero) άφησαν πολύ πίσω το συναγωνισμό.

Ο τερματισμός βρήκε νικητές στη Normal τo πλήρωμα των Κουτσουμπό / Κουτσουμπό, γνωστοί από τις επιτυχίες τους στα Rally Raid, ενώ την Open πήραν οι Καλτσάς / Δημητρακόπουλος, παρόλο που το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, από τη δεύτερη απλή και μετά, τον έκαναν με ένα αμορτισέρ λιγότερο.


Οι Χρηστακέας / Ρούσης με το νέο τους παιχνίδι

Εύγε και στο πλήρωμα από τη Λέσχη Καρπενησίου Ελεφαντής / Γαλάνης, όχι μόνο γιατί αντιμετώπισαν στα ίσια πολύ εμπειρότερα πληρώματα και δυνατότερα αυτοκίνητα, αλλά και γιατί πολύ καλά προετοιμασμένο Samurai τους.

Η γλυκιά κούραση της ημέρας, φαινόταν στα πρόσωπα όλων στην απονομή. Ο θεός των Enduro, έβαλε το χέρι του και με την λασπερή διαδρομή ικανοποίησε όλους τους φανατικούς.

Το επόμενο ραντεβού για το θεσμό, δόθηκε στην Αργολίδα στις 6 Απριλίου για μια από κοινού διοργάνωση της 4Χ4 Ναυπλίου και της λέσχης Εκάλης.

Καλή χρονιά!

Κείμενο - Φωτογραφίες: [Σπύρος Κατσιμαλής]


Κοκκίνης / Σταθάκος στην τρίτη θέση της Open


Κύπελλο Enduro 4X4

9,10 Φεβρουαρίου
Εκάλη Club
5,6 Απριλίου
Εκάλη Club και 4Χ4 Ναυπλίου
24,25 Μαίου
Εκάλη Club
27,28 Σεπτεμβρίου
Εκάλη Club
8,9 Νοεμβρίου
Εκάλη Club


Downloads - Links
Σχετική συζήτηση στο forum
Αποτελέσματα

































































































































































More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.025786 seconds. ]