| |
Τεχνικός κανονισμός
Στον τεχνικό κανονισμό οι ομάδες των αυτοκινήτων, αυξήθηκαν σε τρεις.
Έτσι για το 2008 οι αγωνιζόμενοι θα μπορούν να συμμετέχουν σε κάποια
από τις παρακάτω:
Ομάδα Παραγωγής (Κ1), Ομάδα Βελτιωμένων (Κ2) και Ομάδα πρωτοτύπων (Κ3).
Ουσιαστικά στις ομάδες Παραγωγής (Κ1) και Βελτιωμένων (Κ2) δεν υπάρχουν
διαφοροποιήσεις.
Η νέα ομάδα Πρωτότυπα (Κ3) που δημιουργήθηκε, στόχο
έχει να επιτρέψει την περαιτέρω εξέλιξη των οχημάτων και να ανέβει το
επίπεδο του συναγωνισμού και του θεάματος.
Στην ομάδα πρωτοτύπων (Κ3) εντάσσονται τα αυτοκίνητα που πληρούν τις
προϋποθέσεις των ομάδων Παραγωγής (Κ1) ή Βελτιωμένων (Κ2) και επιπλέον
έχουν έστω και ένα από τα παρακάτω:
α. Πάνω από τριάντα πέντε ίντσες διάμετρο (35'') ελαστικά, σύμφωνα με τα
ανάγλυφα στοιχεία που αναφέρει ο κατασκευαστής στο ελαστικό.
β. Μετατροπή της ανάρτησης από σούστες σε ελατήρια ή το αντίστροφο.
γ. Μετατροπή της ανάρτησης από ελατήρια σε ελατήρια πάνω στο αμορτισέρ
(coil over).
δ. Ανάρτηση τύπου “Quarter Elliptical” ή “3/4 Elliptical”.
ε. Μετατροπή από ανεξάρτητη ανάρτηση σε άκαμπτους άξονες ή το αντίθετο.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι σύμφωνα με πληροφορίες, ο στόχος είναι η νέα
κατηγορία Πρωτοτύπων (Κ3), να αποκτήσει στο μέλλον (ίσως και από την
επόμενη χρονιά) Roll
Cage ώστε οι οργανωτές να έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν
διαδρομές που θα φέρουν τα οχήματα αυτά κοντά στα όρια τους ή και γιατί
όχι πέρα από αυτά, αυξάνοντας κατακόρυφα το επίπεδο του θεάματος χωρίς
όμως υποχωρήσεις στα θέματα ασφαλείας.
Διαβάζοντας το νέο τεχνικό κανονισμό μπορούμε να παρατηρήσουμε
ότι έχει σωστή δομή και κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Γενικός κανονισμός
Αρκετές και οι διαφοροποιήσεις στο νέο γενικό κανονισμό. Οι
σημαντικότερες αφορούν φυσικά τις διαφοροποιήσεις των ποινών.
Η απόσταση μεταξύ των δύο εσωτερικών πασσάλων αυξάνεται από τα 2,7
μέτρα στα 3 μέτρα, μια κίνηση που θα επιτρέψει και στα μεγαλύτερα
οχήματα να έχουν ελπίδα διάκρισης.
Ξεκαθαρίζει το θέμα του, με πήρε η κατηφόρα δεν έβαλα όπισθεν, μια και
κάθε κίνηση προς τα πίσω ακόμα και ακούσια θα θεωρείται σαν όπισθεν.
Ταυτόχρονα μεγαλώνει ο αριθμός των όπισθεν ανά εμπόδιο από τις 3 στις
7.
Η επαφή με τους εσωτερικούς πασσάλους «στοιχίζει ακριβότερα»
ανεβαίνοντας από τους 20 στους 100 βαθμούς ποινής. Η επαφή με
τους εξωτερικούς μειώνεται στους 700 βαθμούς ποινής.
Σημαντική προσθήκη αποτελεί και η δυνατότητα υπέρβασης χρόνου
ολοκλήρωσης εμποδίου, έως 2 λεπτά, με χρέωση ποινής 300 βαθμών ανά
λεπτό.
Τέλος απαγορεύεται για λόγους ασφαλείας η έξοδος του οδηγού από το
αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας έστω κι αν το αυτοκίνητο δεν
είναι σε κίνηση.
Ο ανανεωμένος γενικός κανονισμός έχει στόχο το θέαμα και την
ευχαρίστηση του αγωνιζόμενου δίνοντας του την ευκαιρία -με τις πολλές
προσπάθειες που του παρέχει- να ολοκληρώνει τα εμπόδια και όχι να
σταματά διότι έκανε τρεις φορές όπισθεν ή ακούμπησε εξωτερικό.
Καλή επιτυχία!
Downloads - Links
Γενικός κανονισμός 2008
Τεχνικός
κανονισμός 2008
Σχετική συζήτηση στο Forum
Πρόγραμμα αγώνων επάθλων Trial
2008
ΕΠΑΘΛΟ TRIAL 4X4 FEDIMA CUP
9,2O Ιανουαρίου |
ΕΚΑΛΗ CLUB |
23,24 Φεβρουαρίου |
4Χ4
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ |
15,16 Μαρτίου |
ΟFF-ROAD.GR |
28,29 Ιουνίου |
ΕΚΑΛΗ CLUB |
6,7 Σεπτεμβρίου |
4Χ4
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ |
22,23 Νοεμβρίου |
ΕΚΑΛΗ CLUB |
ΕΠΑΘΛΟ TRIAL 4X4 ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
17,18 Μαΐου |
4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
|
4,15 Ιουνίου |
4Χ4 ΣΕΡΡΩΝ |
28,29 Ιουνίου |
ΑΛΕΞάνθης |
8,9 Νοεμβρίου |
ΛΑΒέροιας |
29,30 Νοεμβρίου |
ΣΤΕΒΕ |
ΕΠΑΘΛΟ TRIAL 4X4 ΑΙΓΑΙΟΥ
12,13 Απριλίου |
4Χ4
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ Σίφνος |
7,28 Σεπτεμβρίου |
4Χ4 ΛΕΣΒΟΥ |
8,9 Νοεμβρίου |
4Χ4 ΚΩ |
6,7 Δεκεμβρίου |
4Χ4 ΡΟΔΟΥ |
More articles
|
|
| |
|