Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Ford Ranger 2.5 & 3.0 WildTrak: H δύναμη του αγρότη!



To ανανεωμένο Ranger έχει πιο επιθετική - τολμηρή εμφάνιση, μοντέρνα καμπίνα επιβατικού αυτοκινήτου, δύο νέους υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες (turbo-diesel) τεχνολογίας common-rail άμεσου ψεκασμού, βελτιωμένη οδική συμπεριφορά, οδηγική άνεση και αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης / φόρτωσης.

Προσφέρει μία γκάμα με τρία διαφορετικά στυλ αμαξώματος με στόχο να καλύψει όλες τις ανάγκες των χρηστών ενός pick-up.

Το τετράθυρο Double Cab έχει άφθονο χώρο για 5 ενήλικες – προσφέροντας ευελιξία για επαγγελματικές δραστηριότητες, αλλά και καθημερινή χρήση.

Το τετράθυρο Super Cab διατηρεί το πρώτο στην αγορά σύστημα για τις πίσω πόρτες, με τους μεντεσέδες πίσω, ώστε ανοίγοντας «ανάποδα», να διευκολύνεται η πρόσβαση στα πίσω καθίσματα. Έτσι δημιουργείται πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος, ενώ προσφέρεται και η δυνατότητα μεταφοράς τεσσάρων ατόμων.

Τέλος το δίθυρο Regular Cab είναι διθέσιο με στόχο να προσφέρει μεγάλο χώρο φόρτωσης.



Σύμφωνα με τον Peter Fleet, διευθυντή μάρκετινγκ επαγγελματικών οχημάτων της Ford Ευρώπης, «Το Ford Ranger έχει μία αυξανόμενη βάση πιστών πελατών σε όλη την Ευρώπη. Τα τελευταία δύο χρόνια, οι πωλήσεις του Ranger αυξήθηκαν πάνω από 50%.
Έχουμε την πεποίθηση ότι το νέο Ranger θα προσελκύσει ακόμα περισσότερους νέους πελάτες, οι οποίοι ασφαλώς θα νιώσουν τη διαφορά!»

Σύμφωνα με την εταιρία το νέο Ranger εξελίχθηκε γύρω από τα στοιχεία που αφορούν τη δοκιμασμένη αντοχή, τις ικανότητες Off-Road, χωρίς υποχωρήσεις στον τομέα της ασφάλειας και τις ποιότητας.

Ο Phil Collareno από τη Ford Ευρώπης, δήλωσε: «Το νέο Ranger είναι ένα καθαρόαιμο, επαγγελματικό εργαλείο που εκτελεί υπεύθυνα και αξιόπιστα τα καθήκοντά του. Υπόσχεται ακόμα υψηλότερα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας.

Το Ranger θεωρείται έξυπνη επιλογή επειδή συγκεντρώνει τα προσόντα δύο διαφορετικών κόσμων – είναι ένα αξιόπιστο, γνήσιο ανθεκτικό εργαλείο για τον σκληρά εργαζόμενο επαγγελματία και ταυτόχρονα ένα θαυμάσιο οικογενειακό αυτοκίνητο με την ποιότητα, την ασφάλεια και τις σύγχρονες ανέσεις που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας.

Προσφέροντας εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου, αντιπροσωπεύει επίσης μία άριστη επένδυση με προσιτή τιμολόγηση και ανταγωνιστικό κόστος χρήσης»





Νέα εξωτερική εμφάνιση
Εξωτερικά, το νέο Ranger αποπνέει μία αίσθηση δυναμισμού. Το επιβλητικό, νέο καπό και το μεγάλο, φαρδύ άνοιγμα της μάσκας κυριαρχούν στη φυσιογνωμία του αυτοκινήτου.

Ο διαιρούμενος εμπρός προφυλακτήρας και τα ενσωματωμένα φώτα ομίχλης είναι σχεδιασμένα με προδιαγραφές προστασίας σε Off-Road διαδρομές, ενώ η καθαρή αισθητική του εμπρός τμήματος τονίζεται από τα νέα, διαφανή, πολυεδρικά κάτοπτρα των προβολέων.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα φαρδύτερα μετατρόχια και οι μεγαλύτεροι τροχοί με ελαστικά all-terrain.
.
Το στυλ είναι ενδεικτικό της Ford, με ένα μεγαλύτερο έμβλημα Ford τοποθετημένο περήφανα σε δύο οριζόντιες, χρωμιωμένες μπάρες.

Οι σχεδιαστές έχουν «ανοίξει» το εμπρός άκρο για να κατευθύνουν περισσότερο αέρα στο χώρο του κινητήρα μέσω μιας φαρδύτερης μάσκας καθώς και κάτω από τους προφυλακτήρες.

Αυτή η νέα σχεδίαση έχει σα στόχο να προσφέρει ακόμα καλύτερη ψύξη για βαριές εργασίες μεταφορών και ρυμούλκησης καθώς και για τη χρήση του Ranger σε θερμά κλίματα.

Το ανασχεδιασμένο αμάξωμα είναι πιο λείο, αεροδυναμικό και μοντέρνο, με πιο καθαρή, απλοποιημένη εμφάνιση.

Οι μεγάλες επιφάνειες έχουν σα στόχο την αυξημένη προστασία των επιβατών, προβάλλοντας παράλληλα τη στιβαρότητα του Ranger.




Πίσω
Στο πίσω τμήμα κυριαρχεί ο χώρος φόρτωσης με ψηλότερα πλευρικά τμήματα και πίσω πόρτα, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη λειτουργικότητα.

Η χωρητικότητά του έχει αυξηθεί κατά 166 λίτρα, στα 1,266 λίτρα, προσφέροντας άφθονο χώρο για μεγάλα αντικείμενα και φορτία μέχρι ενός τόνου.

Η πίσω πόρτα ανοίγει εύκολα, ενώ φέρει λαβή ειδικά σχεδιασμένη για τους εργαζόμενους που φοράνε χοντρά γάντια.

Επιλογή για πιο «σκληρή» εμφάνιση
Για τους οδηγούς που είναι εραστές της απόλυτης εμφάνισης, το Ranger διατίθεται με πακέτο που περιλαμβάνει μία λαμπερή σωληνοειδή σπορ μπάρα, χρωμιωμένες πλαϊνές μπάρες στα μαρσπιέ και μία χρωμιωμένη μπάρα πίσω-χαμηλά, ολοκληρώνοντας την ήδη σπορ και σκληρή εμφάνιση του Ranger.
Στο εσωτερικό, οι αγοραστές του πακέτου θα απολαύσουν την πολυτέλεια των δερμάτινων καθισμάτων.

Το δυναμικό προφίλ του νέου Ranger αναδεικνύεται από νέους συνδυασμούς ζαντών/ελαστικών που πέρα από την εμφάνιση, προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση σε όλες τις οδικές συνθήκες. 



Νέα μοντέρνα καμπίνα
Η καμπίνα του νέου Ranger έχει ανασχεδιαστεί πλήρως και υπόσχεται ανέσεις επιβατικού αυτοκινήτου και αίσθηση πολυτέλειας.

Η διάταξη, ο εξοπλισμός και τα υλικά του εσωτερικού χαρακτηρίζονται από υψηλά επίπεδα ποιότητας και κατασκευής, σημασία στη λεπτομέρεια, εργονομική σχεδίαση και μοντέρνο στυλ.

Οι σχεδιαστές της Ford ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις, προσφέροντας εργονομικές λύσεις σε όλη την καμπίνα του νέου Ranger.

Τα λειτουργικά και κομψά όργανα και τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα έξυπνα.

Τα καθίσματα φέρουν νέα ανάγλυφη πλάτη, πιο φαρδιά πλευρικά τμήματα, βελτιωμένο μαξιλάρι και μεγαλύτερο προσκέφαλο.



Το ταμπλό του Thunder/Limited περιλαμβάνει τώρα ένα κέντρο πληροφοριών στο οποίο περιλαμβάνονται και βοηθητικά όργανα όπως πυξίδα, όργανο κλίσεων και δείκτης θερμοκρασίας.

Η κεκλιμένη κεντρική κονσόλα έχει ασημί απόχρωση, ενώ οι λεπτομέρειες από ασημί χρώμιο συνεχίζονται στον πίνακα οργάνων, στους αεραγωγούς, στον επιλογέα ταχυτήτων, στους διακόπτες των παραθύρων και στις εσωτερικές λαβές των θυρών.

Υπάρχουν πολυάριθμοι αποθηκευτικοί χώροι, μεταξύ των οποίων και ένα τραπεζάκι εργασίας που βγαίνει από το ταμπλό πάνω από ένα ευρύχωρο ντουλάπι.
Το τραπεζάκι είναι συρόμενο ώστε να «μαζεύεται» μετά τη χρήση. Επιπρόσθετα η κεντρική κονσόλα έχει δύο αποθηκευτικούς χώρους.
 
Κερασάκι το ενσωματωμένο ραδιόφωνο με CD player και συμβατότητα MP3.



Νέοι κινητήρες
Η καρδιά του pickup ενός τόνου της Ford αναζωογονείται με την εισαγωγή νέων turbo-diesel common-rail (TDCi) άμεσου ψεκασμού. 

Οι νέοι κινητήρες υπόσχονται υποδειγματικές επιδόσεις, κορυφαία ροπή, ταχεία απόκριση κινητήρα και εξαιρετική οικονομία καυσίμου.

Ο μεν 2.5 έχει ισχύ 143PS και ροπή 330 Nm στις 1,800 rpm, ο δε 3.0 έχει ισχύ 156PS και ροπή 380Νm στις 1800 rpm.

Ανάμεσα στα κυριότερα χαρακτηριστικά του τετρακύλινδρου κινητήρα είναι:

• Σημαντικά αυξημένη ισχύς και ροπή
• Ταχεία απόκριση
• Ισχυρές επιδόσεις από το ρελαντί
• Άμεση απόκριση υπερσυμπιεστή
• Ομαλή επιτάχυνση
• Αποδοτικότερη χρήση καυσίμου και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου
• Λιγότερες βλαβερές εκπομπές ρύπων

Η αύξηση ισχύος και επιδόσεων επιτυγχάνεται με τον ψεκασμό καυσίμου απευθείας στο θάλαμο καύσης πολλές φορές ανά κύκλο, υπό υψηλή πίεση (1,600 bar) από μία αντλία common-rail.

Διασφαλίζοντας το καλύτερο δυνατό μίγμα καυσίμου / αέρα στους κυλίνδρους, συνεπάγεται αποδοτική καύση για υψηλή ροπή και άριστη οικονομία καυσίμου, με παράλληλη μείωση των θορύβων και κραδασμών του κινητήρα.

Σε συνδυασμό με έναν Υπερσυμπιεστή Μεταβλητής Γεωμετρίας - Variable Geometry Turbocharger (VGT), παράγονται, νωρίτερα, πλουσιότερα αποθέματα ροπής, ενώ μειώνεται η υστέρηση τούρμπο.

Ο κινητήρας παρουσιάζει πλέον αυξημένη ισχύ και ροπή σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας – ιδανικός για ισχυρή επιτάχυνση, μεταφορά βαρέων φορτίων και δύσκολες συνθήκες Off-Road.



Οι βασικές τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στο νέο κινητήρα είναι:
• Ψεκασμός καυσίμου common-rail υψηλής πίεσης που παρέχει μέχρι 1,600 bar για άριστες πιέσεις καύσης σε όλες τις στροφές και τα φορτία του κινητήρα, βελτιώνοντας ισχύ, ροπή, απόδοση καυσίμου, εκπομπές ρύπων, χαρακτηριστικά NVH

• Άμεσος Ψεκασμός (Direct Injection) που ψεκάζει το καύσιμο απευθείας στο θάλαμο καύσης για πιο αποδοτική καύση, αυξημένη ισχύ και ροπή, βελτιωμένη κατανάλωση και καθαρότερες εκπομπές ρύπων

• Δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, του οποίου οι υψηλής βύθισης βαλβίδες αυξάνουν την είσοδο αέρα, βελτιώνουν την απόδοση εισαγωγής/εξαγωγής και ενισχύουν την απόδοση ισχύος και ροπής

• Ένας Υπερσυμπιεστής Μεταβλητής Γεωμετρίας - Variable Geometry Turbocharger (VGT) με σχεδίαση που ουσιαστικά καταργεί την υστέρηση τούρμπο και διευρύνει την καμπύλη ροπής για ταχεία απόκριση κινητήρα

• Ανακύκλωση καυσαερίων κλειστού βρόγχου (EGR) με ψυγείο που μειώνει τις εκπομπές ρύπων

• Ισχυρός μικροεπεξεργαστής που προσφέρει προηγμένο έλεγχο μεταβλητών κινητήρα κάτω από όλες τις οδηγικές και κλιματικές συνθήκες. Η μονάδα ελέγχου προγράμματος κινητήρα (PCM) περιλαμβάνει τώρα μία λειτουργία αυτοδιάγνωσης, ενώ το λογισμικό μπορεί να αναβαθμιστεί χωρίς την αντικατάσταση της PCM

• Πολλαπλή εισαγωγής με βαλβίδα ελέγχου στροβιλισμού που προσφέρει βελτιωμένη απόδοση χωρίς βλαβερές εκπομπές ρύπων

• Ολισθητήρες στα κοκκοράκια που μειώνουν την τριβή στους εκκεντροφόρους για βελτιωμένη οικονομία καυσίμου

• Δύο αντίθετα περιστρεφόμενοι αντικραδασμικοί άξονες για μείωση των κραδασμών του κινητήρα



Αναβαθμισμένο κιβώτιο
Χρησιμοποιείται το δοκιμασμένο 5τάχυτο μηχανικό Durashift της Ford. Λόγω της υψηλής ροπής των νέων κινητήρων TDCi, η Ford το αναβάθμισε, και τώρα πλέον περιλαμβάνει βολάν διπλής μάζας, συγχρονιζέ τριπλού κώνου και άλλες βελτιώσεις για τη μείωση των θορύβων, κραδασμών και τριγμών.

Θυμίζει περισσότερο επιβατικό αυτοκίνητο σε αίσθηση, με πιο κοντό μοχλό και μειωμένες διαδρομές.

Το βολάν διπλής μάζας φέρει ξεχωριστό πρωτεύον και δευτερεύον βολάν αλλά και εσωτερικό ελατήριο απόσβεσης. Με τη δομή αυτή σταθεροποιείται η περιστροφή του πρωτεύοντα άξονα του κιβωτίου, μειώνοντας το θόρυβο που παράγεται από τις αυξομειούμενες στροφές και μειώνοντας σε μεγάλο βαθμό τη βουή του κινητήρα.

Το κεντρικό κιβώτιο είναι κλασσικό μηχανικό δύο σχέσεων.
 
Σε κανονικές συνθήκες δρόμου, η ροπή κατανέμεται απευθείας μόνο στους πίσω τροχούς, εξοικονομώντας καύσιμο και μειώνοντας τη φθορά στα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης.
Οι χρήστες ωφελούνται από τη μειωμένη αντίσταση και τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.

Σε συνθήκες Off-Road ή χαμηλής πρόσφυσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει 4x4 high, που κατευθύνει τη ροπή και στους εμπρός και στους πίσω τροχούς, ενώ για πιο κακοτράχαλα εδάφη και δύσκολες εκκινήσεις με φορτίο, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το «κοντό» 4x4.

Πίσω ένα μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με ανίχνευση ροπής TorSen, κατανέμει την ροπή μεταξύ αριστερού και δεξιού τροχού.

Σε μία στροφή, η κινητήρια ισχύς μεταφέρεται αποτελεσματικά στην πλευρά με την καλύτερη πρόσφυση, διατηρώντας βέλτιστη κατανομή ροπής.





Αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης / Βέλτιστος χώρος φόρτωσης
Το νέο Ford Ranger σχεδιάστηκε για να μπορεί να μεταφέρει υψηλά φορτία και να ρυμουλκεί βαριά τρέιλερ.

Το Ranger υποβλήθηκε σε εκτενείς δοκιμές μεταφοράς ωφέλιμων φορτίων και ρυμούλκησης τρέιλερ σε θερμά και ψυχρά κλίματα.

Σύμφωνα με την Ford το νέο όχημα πήρε άριστα σ’ αυτά τα προγράμματα δοκιμών, που περιλάμβαναν τεστ αντοχής στους 50°C με μεταφορά μέγιστου ωφέλιμου φορτίου και τρέιλερ σε σταθερή κλίση 6%, με το μισό ψυγείο και το μισό intercooler φραγμένα!

 Η Ford έχει κατασκευάσει ένα ιδιαίτερο σύστημα διαχείρισης φορτίου. Κατά μήκος των τοιχωμάτων φιλοξενείται ένα απλό σύστημα ραφιών τύπου «φτιάξτο μόνος σου» που επιτρέπει την αποθήκευση βαρύτερων αντικειμένων στο πάτωμα, ενώ τα μικρότερα αντικείμενα μπορούν να μεταφέρονται πάνω στα ράφια.

Άγκιστρα πρόσδεσης έχουν επανατοποθετηθεί χαμηλότερα στο πίσω μέρος, για πρόσθετη προστασία κατά τη μεταφορά φορτίων.



Βελτιωμένη οδηγική άνεση και συμπεριφορά
Με στόχο την οδηγική άνεση, διαθέτει μεγαλύτερων διαδρομών εμπρός ανάρτηση, αντιστρεπτικές δοκούς και σαϊλεντμπλόκ ελατηρίου, μεγαλύτερες ζάντες και ελαστικά παντός εδάφους, μεγαλύτερης διαμέτρου αμορτισέρ και φύλα σούστας μεγαλύτερου μήκους.

Αποτέλεσμα είναι το Ranger να συμπεριφέρεται ακρίβεια, με ή χωρίς φορτίο, χάρη στους προσεκτικά ρυθμισμένους συντελεστές απόσβεσης.

Οι γωνίες προσέγγισης 32° και διαφυγής 21° του οχήματος μαζί με τη γωνία ράμπας 28° και την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος των 205mm έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τις πιο απότομες κλίσεις, ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα «shift on-the-fly» επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη εμπλοκή του 4x4, όταν είναι απαραίτητο.



Ασφάλεια
Το νέο Ranger εφοδιάζεται με στάνταρ εμπρός αερόσακους για τον οδηγό και το συνοδηγό, και με προαιρετικούς πλευρικούς αερόσακους στα εμπρός καθίσματα. Οι ζώνες ασφαλείας φέρουν προεντατήρες, διασφαλίζοντας τη μέγιστη προστασία των επιβατών σε ένα ατύχημα.

Σύστημα ABS και στους τέσσερις τροχούς είναι στάνταρ σε όλη τη σειρά.
 
Ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο τύπου σκάλας έχει δομή διαμηκών και εγκάρσιων ενισχύσεων που αυξάνει την ακαμψία, κάνοντας το Ranger ισχυρότερο και πιο εύκολο στην οδήγηση – κυρίως κατά τη μεταφορά ή τη ρυμούλκηση βαρέων φορτίων.

Η δομή αμαξώματος κατανέμει τις δυνάμεις κρούσης μέσω του ενισχυμένου πλαισίου, απομακρύνοντάς τις από την καμπίνα επιβατών.

Προστατευτικές δοκοί στις πόρτες και η ψηλότερη μεσαία γραμμή έχουν σα στόχο να παρέχουν πρόσθετη ασφάλεια και προστασία από τις πλευρικές συγκρούσεις.



Ποιότητα κατασκευής
Κάνοντας ένα εντυπωσιακό άλμα προόδου συγκριτικά με το προκάτοχό του, το νέο Ranger στοχεύει σε ποιότητα κατασκευής επιπέδου επιβατικού αυτοκινήτου.

Χρησιμοποιούνται υλικά ανώτερης ποιότητας, κυρίως στα υφάσματα των καθισμάτων, στις επενδύσεις θυρών και στην κεντρική κονσόλα.

Τα χειριστήρια έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τη χρηστικότητα. Η θέση τους στην καμπίνα είναι πιο εργονομική, κάνοντας την οδήγηση πιο ευχάριστη και λιγότερο κουραστική.



Η γνώμη του Off-Road.gr: Στο δρόμο...
Οδηγώντας τόσο το 2.5 όσο και το 3.0 δεν μπορείς παρά να μείνεις εντυπωσιασμένος από την ποιότητα κατασκευής και τη φιλικότητα του εσωτερικού. Η απουσία τριγμών ακόμα και στην εκτός δρόμου κίνηση με πολλά είναι εκπληκτική!

Ακόμα και στο 2.5 που είχε 25.000 χλμ στην πλάτη δεν μπορούσες να παρατηρήσεις κόπωση.

Οι αναρτήσεις συμπεριφέρονται υποδειγματικά στις μεγάλες λαkκούβες και τα νεροφαγώματα, ενώ με τα «κοντά» κάνεις απίστευτα πράγματα, σίγουρα έκτος προδιαγραφών αυτοκινήτου.

Ξέρετε τώρα, όπου βρήκαμε νεροφαγώματα και δυσκολίες εκεί το χώσαμε...

Φυσικά το κλασσικό πρόβλημα πρόσφυσης που έχουν όλα τα «αγροτικά» όταν κυκλοφορούν χωρίς φορτίο είναι εκεί.

Τη λύση δίνει το πίσω μπλοκέ που μπορεί να μείνει ενεργοποιημένο μέχρι και τα 80 χιλιόμετρα. Έτσι μπορείς να ... ανεβαίνεις στις ασφάλτινες γλιστερές φουρκέτες του Πάπιγκου με ρυθμούς ανάβασης.

Υποδειγματικά φρένα, κάτι που είναι αναμενόμενο, μια και το «φορτηγό» έχει στόχο να μεταφέρει καθημερινά φορτίο, ενώ το ABS είναι εκεί μόνο όταν είναι απαραίτητο χωρίς να ενοχλεί όπως σε πολλά επιβατικά που έχουμε οδηγήσει.

Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα ελαστικός, ενώ φυσικά η κορυφαία επιλογή θα είναι αυτός των 3ών λίτρων.

Το Wildtrak ξεφεύγει από τα συνηθισμένα «αγροτικά» και προσφέρει ανέσεις και ποιότητα ζηλευτές ακόμα και από σύγχρονα επιβατικά τετρακίνητα.

Με άπαιχτη εμφάνιση και ιδανικούς συνδιασμούς χρωμάτων, ποιότητα, κινητήρα και το όνομα Ford από πίσω ποιος θα μπορούσε να πει όχι στην επιλογή του;

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: Ford, Off-Road.gr






Τιμοκατάλογος Ford

Regular Cab XL 2WD 2.5 TD 143hp 15.599€
Regular Cab XL 4WD 2.5 TD 143hp 19.039€
Rap Cab XL 4WD 2.5 TD 143hp 21.309€


Double Cab XL 2.5 TD 143hp 22.359€
Double Cab XLT 2.5 TD 143hp 23.909€


Double Cab LIMITED 2.5 TD 143hp 24.909€
Double Cab LIMITED AUTO 3.0 TD 156 ίπποι 30.409€


Double Cab Wildtrak 3.0 TD 156hp 30.909€
Double Cab Wildtrak Roller Shutter 3.0 TD 156hp 32.109€




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.030664 seconds. ]