Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Μέσα στο Transilvania Adventure Trophy 2007!

Μια βδομάδα στα Ρουμανικά βουνά, γεμάτα πράσινο, λάσπη και περιπέτεια!

Το Transilvania Adventure Trophy (TAT) προσελκύει κάθε χρόνο λάτρεις του είδους, που μαζεύονται από όλη την Ευρώπη -και όχι μόνο - για να συμμετάσχουν σε αυτό το μοναδικό αγώνα!

Ο βασικότερος λόγος; Η απίστευτη φύση, μέσα στην οποία διεξάγεται!

Έξι μέρες στην καρδιά των Καρπάθιων, στα περίφημα οροπέδια της Τρανσυλβανίας! Έναν από τους λίγους ακόμα παραδείσους στη γηραιά ήπειρο, σε τοπία που κόβουν την ανάσα! 



Υποστήριξη αποστολής Off-Road.gr
Η υποστήριξη της αποστολής έγινε από τα ελαστικά Fedima και το εξειδικευμένο κατάστημα προετοιμασίας τετρακίνητων 4Wheel Drive.









Η απουσία πέτρας – βράχων σε συνδυασμό με τα αστείρευτα κρυστάλλινα νερά, το πυκνό δάσος, τα ποτάμια, τις καταπράσινες πλαγιές αλλά και τα γραφικά χωριά γεμάτα φιλικούς και φιλόξενους κάτοικους εγγυούνται την ονείρωξη του τετρακίνητου!


Η αποστολή του Off-Road.gr ανέβηκε για δεύτερη φορά φέτος στα βουνά της Τρανσυλβανίας. Η προηγούμενη ήταν για το RedBull Romaniacs, όπου θεωρητικά είχαμε ήδη πάρει μια καλή «δόση» του παραδείσου...



Όμως είχαμε μια καλή δικαιολογία.... τώρα ήταν διαφορετικά, θα πηγαίναμε με τετρακίνητο για να συναντήσουμε τους άλλους τετρακίνητους ομοϊδεάτες και όλοι μαζί να χαθούμε στα μαγευτικά δρομάκια.
Άσε που ο καιρός ήταν πολλά υποσχόμενος: μπορεί και να έβρεχε....

Έτσι, φορτώσαμε το Disco και μια μέρα αργότερα βρεθήκαμε στο επίσημο κέντρο το αγώνα: στην εορταστικά ντυμένη Deva στα βάθη της Τρανσυλβανίας....



Πάμε λοιπόν...
Οι Ionut και Virgil είναι η ψυχή του αγώνα. Λάτρεις των βουνών και αγωνιζόμενοι οι ίδιοι, τα τελευταία χρόνια βρίσκονται πλέον στη θέση του οργανωτή.

Με τα χιόνια να κυριαρχούν μέχρι αργά τον Ιούνιο, η διαδρομή σχεδιάζεται μόλις λίγες μέρες πριν από την ώρα της εκκίνησης!

Αρωγός φέτος η εφαρμογή σχεδίασης RoadBook του Off-Road.gr, το γνωστό μας από τα Rally Raid TrailMaster.

Οι οργανωτές βασίζονται σε παλιούς στρατιωτικούς χάρτες, το γνώριμο της περιοχής και την διαίσθηση τους.

Πιστέψτε με δε θα θέλατε με τίποτα να χαθείτε στα βουνά τις Ρουμανίας.

 
Πέρα από το «ψυχολογικό» των 5000+ αρκούδων και των αμέτρητων λύκων, τα δαιδαλώδη δρομάκια θέλουν να σε κρατήσουν για πάντα εκεί...



Η διεξαγωγή διέπεται από ευρηματικά απλούς κανονισμούς....
Δύο κατηγορίες οχημάτων: Η Extreme και η Open.

Η ουσιαστική διαφοροποίηση τους, βρίσκεται στο ότι για να συμμετέχεις στην Extreme, το όχημα θα πρέπει να είναι εξοπλισμένο με Roll Cage μια και η διαδρομή που ακολουθούν τα οχήματα της κατηγορίας είναι πιο «ζόρικη» και τα πλαγιάσματα με κάθε πλευρά είναι μέσα στο παιχνίδι.

Από εκεί και πέρα.... στην ουσία βελτιώνεις το αυτοκίνητο όσο μπορείς. Όριο μόνο η φαντασία σου....
Φυσικά οι παλαιότεροι στο παιχνίδι έχουν διευρύνει αρκετά το δικό τους «όριο».




Τα σύκα σύκα και η σκάφη σκάφη....

Η πλειονότητα των οχημάτων που λαμβάνουν μέρος στην Extreme προσπαθούν να είναι προετοιμασμένα, μπας και μπορέσουν να βγάλουν το ΤΑΤ...

Τα portal axles οι «χοντρές» μετατροπές στο αμάξωμα και στις αναρτήσεις είναι ψωμοτύρι. Μην περιμένετε σεβασμό στο αρχικό σχήμα του αυτοκινήτου. Άσε που μετά τον αγώνα έτσι και αλλιώς θα είναι διαφορετικό.

Όταν είναι καθαρά την πρώτη μέρα της εκκίνησης, μοιάζουν σε «κάτι» που απετέλεσε τη βάση. Μετά χώσανε δυο άξονες από κάτι άλλο, μπήξανε δυο τερατώδεις εργάτες, κάπου βρήκαν και στήριξαν το απαραίτητο Roll Cage και φυσικά τοποθέτησαν κατάλληλα λάστιχα. Οι έμπειροι παίζουν μόνο με diesel.
Η Ρουμανία έχει αμέτρητα και βαθιά ποτάμια!



Οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν σε ομάδες των δύο αυτοκινήτων. Ο αγώνας (με εξαίρεση την υπερειδική της εκκίνησης) διεξάγεται σε δρόμους (όταν ... υπάρχουν) ανοικτούς στην κυκλοφορία.

Κάθε μέρα αποτελείται από μια ειδική διαδρομή με μήκος από 70-100 χιλιόμετρα.
Το πρωί τα πληρώματα παραλαμβάνουν το road book στην εκκίνηση, το οποίο θα τους καθοδηγήσει στην άγνωστη διαδρομή έως το σημείο διανυκτέρευσης.

Ο στόχος είναι απλός... στο τέλος να είσαι ο πιο γρήγορος, να είσαι ο νικητής!




Πρόκειται για ένα αγώνα στρατηγικής, ικανότητας υπερπήδησης φυσικών εμποδίων, εξοικείωσης των πληρωμάτων με το όχημα και ταχύτητας.

Τα πάντα είναι ελεύθερα. Μόνη υποχρέωση που έχουν οι ομάδες είναι να περάσουν από τα σημεία ελέγχου διέλευσης, τα οποία ΔΕΝ είναι επανδρωμένα και αρκετές φορές είναι αρκετά καλά κρυμμένα.

Ο στόχος είναι τα πληρώματα να είναι συνεχώς σε επαγρύπνηση και να αναζητούν αυτά τα κρυφά ΣΕΔ.

Εκεί θα πρέπει ο συνοδηγός να κατεβεί και να σφραγίσει μόνος του το «καρνέ» με μια ιδιότυπη σφραγίδα που –συνήθως- βρίσκεται καρφωμένη ψηλά σε ένα δέντρο. Πρέπει ακόμα να κουβαλάει και τη μελάνι για τη σφραγίδα...



Στην πραγματικότητα είναι ... πολύ εύκολο να περάσεις ένα ΣΕΔ και να μην το πάρεις χαμπάρι...

Οι αγωνιζόμενοι είναι εντελώς μόνοι τους καθόλη τη διάρκεια της ημέρας και πρέπει να αντεπεξέρθουν σε οποιοδήποτε πρόβλημα – εμπόδιο τους παρουσιαστεί χρησιμοποιώντας την εμπειρία και τις δυνάμεις τους.

Αυτό είναι και το πιο καλό μέρος του αγώνα. Πρέπει να βασιστείς στις δυνάμεις σου.

Δεν είναι λίγες οι φορές που «ομάδες» εξαφανίζονται για ώρες, χωρίς κανείς να ξέρει που βρίσκονται αλλά και χωρίς να ανησυχεί κανείς. Έτσι είναι αυτό το παιχνίδι.... Ένα παιχνίδι για μεγάλα παιδιά.



Αν και αρκετές ομάδες «δένουν» κατά τη διάρκεια του αγώνα και συμπορεύονται μαζί, κάτι τέτοιο δε ισχύει σε αυτούς που συναγωνίζονται για την πρωτιά.... Αυτοί ξέρουν καλά το παιχνίδι....

Κανείς δε θα ήθελε να βρεθεί μπροστά σε ένα πλήρωμα που παίζει στην πρώτη θέση. Αν δεν υπάρχει ο κατάλληλος χώρος... θα δημιουργηθεί...

Όπως και πέρσι, φέτος υπήρχε κατηγορία μοτοσυκλετών ενώ για πρώτη φορά συμμετείχαν και quad.




Στο βουνό...
Η διαβίωση κατά την διάρκεια του αγώνα γίνεται στην ύπαιθρο, σε απομακρυσμένα σημεία, μέσα σε οργανωμένα bivouac.
Εκεί η οργάνωση παρέχει φαγητό και υπαίθρια ντούζ. Κάθε βράδυ το ξενύχτι είναι δεδομένο, είτε για να πεις και να ακούσεις ιστορίες, είτε για να επισκευάσεις το αυτοκίνητο σου...

Παρόλο που είναι αρχές Ιουλίου, μέσα στα δάση το έδαφος είναι υγρό και λασπερό και το βράδυ στη σκηνή, κουκουλώνεσαι μέσα στον υπνόσακο.

Ανοίγεις τη σκηνή σου το πρωί και είσαι περικυκλωμένος από τον παράδεισο....

Νιώθεις τόσο γεμάτος από την ομορφιά, που τα του αγώνα περνάνε στη δεύτερη μοίρα!




Αμ, στα χωριά; Εικόνες από καρτ-ποσταλ, πριν από τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο!
Οι δρόμοι είναι χωματόδρομοι, ακόμα και μέσα σε αυτά (!!), αλλά υπάρχει παντού ζωή!

Είναι η εποχή των κερασιών και βλέπεις τα πιτσιρίκια, (και μιλάμε ότι στα Ρουμανικά χωριά, οι οικογένειες κάνουν από 6-10 πιτσιρίκια!) με ή χωρίς το βρακί τους να κυκλοφορούν ξυπόλυτα, με τα απίστευτα γελαστά τους πρόσωπα πασαλειμμένα με ζουμιά από τα φρούτα!

Εδώ το άχυρο ακόμα κόβεται με το δρεπάνι και μεταφέρεται με μουλάρια – άλογα – κάρα!

Ολόγυρα βρίσκονται κάποιοι από τους αρχαιότερους οικισμούς της Ευρώπης. Τα μεσαιωνικά κάστρα αλλά και τα ρωμαϊκά ερείπια που συναντάς διάσπαρτα μέσα στο καταπράσινο τοπίο, σου υπενθυμίζουν ότι βρίσκεσαι σε έναν τόπο γεμάτο ιστορίες, θρύλους και δεισιδαιμονίες.



Σε αυτόν τον τόπο, ζουν και κινούνται οι τοπικοί αγρότες. Και είναι πολλοί!
Αλωνίζουν όλα τα βουνά τους, δημιουργώντας πραγματικούς λαβύρινθούς από δρομάκια και μονοπάτια. Τα αυτοκίνητα ίσα που χωράνε, οι κλίσεις είναι μεγάλες, οι λακκούβες και τα νεροφαγώματα ψωμοτύρι.

Μετά είναι τα ποτάμια!
Και μιλάμε για ποτάμια και όχι ρεματάκια... Ψάχνεις για το πιο ευνοϊκό σημείο και μπλούμ μέσα. Οι γέφυρες σπανίζουν, βλέπεις τα άλογα δεν πολυπροβληματίζονται από το νερό.

Σε ένα τέτοιο περιβάλλον καλούνται να αγωνισθούν οι συμμετέχοντες και όπως καταλαβαίνετε το απολαμβάνουν!




Μαγεία...
Έτσι λοιπόν θα σε έξι μέρες, θα ανακαλύψεις τη Ρουμανία, οδηγώντας το αγαπημένο σου όχημα, απολαμβάνοντας τα τοπία, κάνοντας νέες φιλίες και αν είσαι αρκετά καλός θα γυρίσεις σπίτι με το κύπελλο, αν και τελικά αυτό είναι το λιγότερο που θα επιδιώξεις…

Και μόνο η παρουσία σου στα Ρουμανικά βουνά θα σε ανταμείψει με τον καλύτερο τρόπο!

Εμείς θα είμαστε και την επόμενη χρονιά εκεί, εσείς;

Κείμενο: [Σπύρος Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Nora Agapi]



Extreme
1. Bernhard Hofstaetter, Paul Demeter (AT)/ Suzuki Samurai Csaba Boros, Mihaly Eigner (HU)/ Jeep Wrangler
2. Remco-Peter van der Waarden, Rens-Jan Veenstra (NL)/ Defender 90 Bernd Enting, Luuc Potgieter (NL)/ Defender 100
3. Liviu Iernean, Alexandru Lupa (RO)/ Mercedes G Claudiu Ugran, Barna Ravasz (RO)/ Mercedes G
4. Dominique Schoonenburg, Bertrand Lebrun (BE) Thierry Heois "AUTROLLS", Cyril Leroux (FR)
5. Sorin 'Craiu' Toth, Dan Ursu (RO) Oreste Caruceru, Cristian Mavris (RO)
6. Liviu Stan, Florian Pencea (RO) Tiberiu Stan, Gigi Gavrila (RO)
7. Florin Radu, George Moale (RO) Robert Copacinschi,Tudor Timotin (RO)
8. Carles Barangé (CAT), Albert Margarit (CAT) Gabi Nicolae (RO), Jordi Rodriguez (CAT)
9. Alexandru-Gabriel Danilevici, Marian Mihalache (RO) Sorin Covaliu, Gabriel Rasty-Petzalis (RO)
10. Marian Delcea, Andrei Stanescu (RO) Stefan Grigorescu, Claudiu Nicolae (RO)

Open
1. Andi Damiri, Adrian Lozinca (RO)/ Toyota LC 70 Andrei Paraschiv, Robert Zaharia (RO)/ Toyota LC70
2. Bucur Milancovici, Bruno Hutiu (RO)/ Mercedes G Gabor Csoka (GE), Gheorghe Csillag (RO)/ Jeep Wrangler
3. Laura Cruceanu, Florin Neagoe (RO)/ Toyota LC70 George Ardeleanu, Razvan Manastire (RO)/ Toyota HDJ80
4. Marina Pugliese, Giancarlo Cavicchioli (IT) Fabio Nascetti, Giuseppe Crocetti (IT)
5. Razvan Cirap, Dan Moldovan (RO) Filip Stoica, Adrian Alpopi (RO)
6. Andi Visoiu, Bogdan Cord (RO) Miron Caltia, Victor Galsan (RO)
7. Cristian Bilan, Lucian Dorobantu (RO) Radu Chelaru, Vlad Constantin Emmanuel (RO)
8. Helene Nimmervoll, Werner Braitler (AT) Christoph Mastler, Franz Hosch (AT)
9. Erna Van de Wouwer, Albert Omblets (BE) Guido Luyckx, Irene Roothoofd (BE)
10. Wim Bruyland, Wim Imbo (BE) Pascal Ubags, Piechoci Matheusz (NL)



Το Off-Road.gr είναι ο εκπρόσωπος της οργάνωσης του Transilvania Trophy στην Ελλάδα. Ελάτε σε επαφή μαζί μας, για να ρωτήσετε πληροφορίες και να βρεθείτε εκεί την επόμενη χρόνια, είτε σαν αγωνιζόμενοι είτε σα θεατές. Είναι μια μοναδική εμπειρία σε κάθε περίπτωση.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες
1ο Φωτορεπορτάζ
2ο Φωτορεπορτάζ
3ο Φωτορεπορτάζ

Το site της οργάνωσης



Video TAT 2007
Video TAT 2007 - Xαμηλή ανάλυση (320Χ200) ~75ΜΒ
Video TAT 2007 - Yψηλή ανάλυση ~ 700ΜΒ






Για τον τερματισμό ιδιαίτερη σημασία έχουν η προετοιμασία του αυτοκινήτου και τα ελαστικά.

Fedima Sirocco ήταν η επιλογή των περισσότερων αγωνιζόμενων ενώ από πλευράς προετοιμασίας είχαν όλα τα καλούδια που μπορεί να βρεί κανείς στο ειδικό κατάστημα εξοπλισμού τετρακίνητων 4WheelDrive


      




















More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.024540 seconds. ]