Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
RR Ρούμελης 2007: Από Raid σε ... Trophy!




Στον πανέμορφο χώρο στις πηγές Κρύας στη Λιβαδειά, φιλοξενήθηκε το Rally Raid Ρούμελης 2007.

Η προσέλευση άρχισε από νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής. Διοικητικός και τεχνικός έλεγχος μέχρι αργά το βράδυ, στήσιμο σκηνών για όσους επέλεξαν να μείνουν μέσα στις πηγές – μαζί τους και η οργάνωση – και φυσικά κλείσιμο της βραδιάς με ... Raid στις κοντινές ταβέρνες.

Σάββατο 19/5: Πρώτο σκέλος- Διαδρομή «Αλεπού» 106 χιλιόμετρα – Διαδρομή «Λύκος» 116 χιλιόμετρα – Σύνολο 222 χιλιόμετρα
20 πληρώματα αυτοκινήτων και 30 αναβάτες μοτοσυκλετών, δε πτοήθηκαν τελικά από το καιρό –μάλλον ενθουσιασμένοι ήταν- και ξεκίνησαν το πρωινό του Σαββάτου.
Η βροχή... δεν ήταν μακριά. Μόλις 7 χιλιόμετρα έξω από τη Λιβαδειά, ξεκίναγε. Η παρατεταμένη καλοκαιρία είχε κάνει το έδαφος –πούδρα- και τώρα δεχόμενο τη βροχή μετατρεπόταν σε μια ατελείωτη παιδική χαρά –κόλαση για όσους δεν είχαν τα κατάλληλα λάστιχα- λάσπης!

Ήδη οι πρώτες εγκαταλείψεις ήρθαν μόλις στο 18ο χιλιόμετρο από μοτοσικλέτες, με καμένους δίσκους και άλλα «λασπικά» προβλήματα.

Η πρώτη διαδρομή –«Αλεπού»- εξελίσσονταν στο μεγαλύτερο ποσοστό της στα λιβάδια μεταξύ Λιβαδειάς και Γραβιάς. Αγροτικοί δρόμοι, ατελείωτες ευθείες με καλή ορατότητα και χωρίς πέτρα. Τα χωράφια ξέχειλα από τη λάσπη, καραδοκούσαν για μια λάθος εκτίμηση ώστε να σε «ρουφήξουν»!

Η φύση γεμάτη με τα καλύτερα χρώματα που θα μπορούσε ποτέ να δώσει: Τα χωράφια καταπράσινα και στις άκρες  κάθε λογής λουλούδια με άπειρα χρώματα!

Αλλαγή σκηνικού, μετά τη Γραβιά. Ανέβασμα μέσα από εγκαταλελειμμένο νταμάρι και σύντομα επιδρομή μέσα στα δάση τις Οίτης. Η λάσπη πιο βαριά εδώ, αλλά τα πρώτα 80 χιλιόμετρα της «Αλεπούς» έχουν προπονήσει αρκετά τα πληρώματα.

Τα τελευταία 10 χιλιόμετρα τις διαδρομής, λίγο πριν την Παύλιανη, όλα τα λεφτά!

Ανασυγκρότηση μέσα στην Παύλιανη και προετοιμασίες για το «Λύκο» με τον καιρό να δίνει και να παίρνει!



Τα πρώτα αποτελέσματα δείχνουν ότι ο Αλέξανδρος –Raptoμηχανή- Ψωφάκης, κυνηγά την πρώτη θέση στο βάθρο, έχοντας αφήσει πίσω τον Δημήτρη –Doc- Αθανασουλόπουλο. Τρίτος Σίμος –Pino- Μιχαηλίδης. Στη Μ3 οδηγεί ο Τηλέμαχος Παπαδόπουλος, μπροστά από τους Φώτη –Fotisalp- Δημητρακόπουλο, Αλέξανδρο –Alexkal- Καλαποθάκη.

Στα αυτοκίνητα Α1-Α2, καλύτεροι οι... Σπύροι: Δουράκος – Πούντος, με δεύτερους τους Φώτη –Porky- Κουτσουμπό/Θεόδωρο Αφέντρα. Ακολούθησαν οι Γιώργος –Pajo- Χρηστακέας/Δημήτρης –Dista- Σταθάκος.

Στη Α3, το παιχνίδι οδηγούν οι Φώτης Παπαθεοδώρου/Παναγιώτης Κρινάς με τους Τόλη Μαλτούδη/Παναγιώτη Μάλλιο και Δάκη –Σιδεροφάγο- Ιωαννίδη/Ηλία Παλούμπη να ακολουθούν.


Τα 115 χιλιόμετρα του Λύκου, επιφύλασσαν την... διαδρομή Trophy του αγώνα. Το Καλλίδρομο, από τα πιο όμορφα βουνά για εκτός δρόμου περιπέτειες, παρείχε πλούσια και ... ποιοτική λάσπη στους συμμετέχοντες!
Όλοι είχαν τις στιγμές τους, είτε από κόλλημα είτε από «αγορά οικοπέδου»!

Το κατέβασμα στη γέφυρα Παπαδιάς, πήγε «σαπουνάδα». Άλλοι κατέβηκαν με τις πόρτες, άλλοι με τα... οπίσθια τους!
Κα-τα-πρά-σινες λίμνες Καλλιδρόμου και απίθανη ακροπολική Μενδενίτσα!



Τρία χρόνια ύστερα από το πρώτο πέρασμα εκτός δρόμου, μεταξύ Μενδενίτσας-Καλλιδρόμου-Ρεγγινίου και κάθε χρόνο αυτό γίνεται χειρότερο και πιο εγκαταλελειμμένο. Τα χόρτα φέτος ξεπέρασαν σε ύψος το 1,5 μέτρο!
Συνέχεια με το ακροπολική Ρεγγίνι και εκτός δρόμου στη «Μαδαγασκάρη»!
Πόσα πληρώματα έκαναν το ντεμπούτο τους σε αυτή τη διαδρομή στο Rally Raid Ρούμελης 2004!

Μετά τη λάσπη... επιστροφή στη λάσπη, στα λιβάδια μετά το Ζέλι. Εκεί είχαν τη στιγμή τους οι Σπύροι Δουράκος-Πούντος, ευτυχώς χωρίς τραυματισμούς, όμως η επιστροφή τους στο δρόμο, απαιτούσε τη βοήθεια... τρακτέρ...

Ταξιδεύοντας προς τη νίκη, λίγες εκατοντάδες μέτρα πριν τον τερματισμό, ο νικητής στη Μ2 και της πρώτης ειδικής, Βασίλης Βαρβαγιάννης, γλίστρησε και έπεσε. Αποτέλεσμα ρήξη χιαστών. Κοντά του στάθηκε μέχρι να φτάσει ο γιατρός, ο Κώστας Παπαδόπουλος. Περαστικά Βασίλη!

Αξίζει να σημειωθεί, ότι και πολλά άλλα πληρώματα, ουσιαστικά –έχασαν- το παιχνίδι, σταματώντας να βοηθήσουν άλλα κολλημένα, μια εξαιρετική επίδειξη τις συντροφικότητας που βρίσκει κανείς στα Rally Raid!

Το τελείωμα του πρώτου σκέλους ήταν και ο τερματισμός για τις κατηγορίες Μ3-Α3 και Quad.



Ο «Λύκος» έφερε τα πάνω κάτω στην Μ3. Ο Καλαποθάκης έκανε τον καλύτερο χρόνο και ταυτόχρονα πήρε και την πρώτη θέση στον αγώνα. Με τρίτο χρόνο στη διαδρομή ο Δημητρακόπουλος διατήρησε τη θέση του και πήρε το δεύτερο κύπελλο!
Ο Παπαδόπουλος έχασε πολύτιμο χρόνο στο «Λύκο» και έτσι έπεσε στην τρίτη θέση.
Εκπληκτική εμφάνιση από τον Γιώργο Κατινιώτη με μια δεύτερη θέση στο Λύκο, κάτι που όμως δεν στάθηκε αρκετό να τον ανεβάσει στο βάθρο.
Το 1 – 2 έκαναν οι «συνήθεις» ύποπτοι των Quad, Σταύρος Κανελλέας (1ος) και Σάββας Μυλωνάς (2ος).

Στην Α3, ύστερα από πολύ περιπέτεια, την πρώτη θέση πήραν οι Τόλης Μαλτούδης/Παναγιώτης Μάλλιος, κάνοντας τον καλύτερο χρόνο στο «Λύκο». Ακολούθησαν οι Φώτης Παπαθεοδώρου/Παναγιώτης Κρίνας, χάνοντας πολύτιμο χρόνο, λίγο μετά το Ζέλι, με την τριάδα να κλείνει από τους Γιώργο Ραβασόπουλο/Άγγελο Νικολακόπουλο. Τέταρτοι οι Δάκης Ιωαννίδης / Ηλίας Παλούμπης.


Η απονομή για τις Μ3-Α3-Q έγινε αργά το απόγευμα στο Ξενία, ενώ ο καιρός συνέχιζε τα.. δικά του!

Το πρώτο σκέλος στη Μ1, τελείωσε με τον Ψωφάκη να οδηγεί αφήνοντας πίσω του, τον Αθανασουλόπουλο, με διαφορά, 7:19’’, ενώ τρίτος ακολούθησε ο Μιχαηλίδης με διαφορά 25:05

Στη Μ2, νικητής ο Μεγαλοοικονόμου, με δεύτερο το Χατζημιχάλη (+1:12:05) και τρίτο τον Παπαδόπουλο (+1:26:13). Τέταρτος ο Κόντης (+2:28:25) που ταλαιπωρήθηκε από ηλεκτρικά προβλήματα με αποτέλεσμα –ελλείψει οργάνων πλοήγησης- να χάσει και ένα ΣΕΔ...



Στην Α1 νικητές οι Κούτσικος/ Γεωργαλά με τους Γ. Λαμπρινό/Τ. Λαμπρινό να ακολουθούν (+20:05) και τρίτους τους Παϊδα/Δουρίδα (+32:39).

Στην Α2 τον αγώνα οδηγούν οι Χρηστακέας/Σταθάκος, ακολουθούμενοι από τους Κουτσουμπό/Αφέντρα (+24:44). Τρίτοι οι Αδάμης/Καραβερβέρης (+29:20)

Με τη βροχή να μη λεει να σταματήσει, η οργάνωση αποφασίζει να ακυρώσει για λόγους ασφαλείας την αυριανή πρωινή απλή των 115 χιλιομέτρων (η εκκίνηση θα γινόταν κανονικά στις 03:00) και τα πληρώματα να μετακινηθούν μέσω ασφάλτου στην εκκίνηση της διαδρομής Σκίουρος, στην Παύλιανη.  (07:00)

Όμως αρκετοί ήταν οι συμμετέχοντες που εξέφρασαν μη πρόθεση εκκίνησης την επόμενη και έτσι, η οργάνωση πρότεινε εναλλακτικές λύσεις. Στο τέλος, με τους περισσότερους να συνεχίζουν να εκφράζουν πρόθεση μη εκκίνησης, η οργάνωση ανακοίνωσε ότι το αυριανό σκέλος θα ξεκίναγε από την εκκίνηση της διαδρομής «Σκίουρος» στην Παύλιανη και η διαδρομή θα τελείωνε στα Καστέλια, περίπου 160 χιλιόμετρα αργότερα.

Τελικά μόλις δυο πληρώματα αυτοκινήτων και τρία μοτοσυκλετών δήλωσαν ότι δε θα ξεκινούσαν την επόμενη, ενώ οι υπόλοιποι παρέλαβαν τα Roadbook και ενημερώθηκαν για την διαδρομή «Σκίουρος».

Φαγητό και ετοιμασίες λοιπόν, υπό βροχή. Το επόμενη σκέλος ξεκινούσε 07:00!




Κυριακή 20/5: Δεύτερο σκέλος – Απλή: 85 χιλιόμετρα - Διαδρομή «Σκίουρος» 160 χιλιόμετρα – Απλή: 65 χιλιόμετρα  – Σύνολο 310 χιλιόμετρα
Πρωινή εκκίνηση με τον καιρό να δείχνει πλέον φιλικός. Η πλειονότητα των 4Χ4 ξεκίνησε το «Σκίουρο» στην ώρα του. Κάποιους τους... πλάκωσε το πάπλωμα και οι περισσότεροι από αυτούς ήταν ... αναβάτες.

Τα 17 πληρώματα ξεκίνησαν για την πιο όμορφη διαδρομή του RRR 2007. Το υγρό δάσος της Οίτης και η πρωινή καταχνιά συνέθεσαν ένα μαγευτικό τοπίο!
Η λάσπη στις καταβόθρες δε δημιούργησε ιδιαίτερα προβλήματα και ύστερα από 60 χιλιόμετρα η διαδρομή ξεκινούσε το σκαρφάλωμα στην κορυφή της Γκιώνας.
14 χιλιόμετρα από φουρκέτα σε φουρκέτα, μέσα σε αγελάδες με την υπέροχη θέα της λίμνης του Μόρνου!
Η κορυφή καλά κρυμμένη μέσα στην ομίχλη. Και ακολούθησε η «Μογγολία»!
Το οροπέδιο ανάμεσα στις κορυφές τις Γκιώνας, ένα αλπικό τοπίο σπάνιας ομορφιάς αλλά και διάρκειας.
Ακολουθούσε κατηφορικό κομμάτι μέσα στα δάση με τους σκίουρους να πετάγονται από παντού!



Λίγο πριν τη Βίνιανη, παλιός, καλοχαραγμένος μεν, εγκαταλελειμμένος δε αγροτικός δρόμος θύμιζε ειδική από enduro!

Ασφάλτινο ανέβασμα και ... μελλοντική ακροπολική των 35 χιλιομέτρων!
15 μέτρα φαρδύς, καλοπατημένος γαρμπιλόδρομος!

Όμως για να μην ξεχνιόμαστε, επιστροφή στη... λάσπη. Τα τελευταία 14 χιλιόμετρα της διαδρομής, ξανά μέσα στα δάση της Οίτης, ήταν και τα πιο δύσκολα! Όλοι κατέβαιναν με ... πιρουέτες!
Τελείωμα μέσα σε ένα ποταμάκι λίγο πριν τα Καστέλια!

Τα αυτοκίνητα πιο γρήγορα από τις μοτοσυκλέτες σε αυτή τη διαδρομή. Οι δύο πρώτοι στις κατηγορίες Α1-Α2 αντίστοιχα Κούτσικος/Γεωργαλά και Χρηστακέας/Σταθάκος ήταν ταχύτεροι από τον πρώτο των μοτοσυκλετών Αθανασουλόπουλο!
Εξαιρετικό χρόνο από τον Αλέξανδρο Νικολάου, που είχε τη μικρότερη μοτοσυκλέτα από όλους!



Πίσω στις πηγές Κρύας τα συνολικά αποτελέσματα έφεραν στην Α1 νικητές τους Δημήτρη –Sohiro- Κούτσικο / Γεωργία Γεωργαλά (Range Rover), με τους Γρηγόρη –TerraVitara- Λαμπρινό / Τάσο Λαμπρινό (Suzuki Vitara –TerraVitara- Κουτσουμπός Engineering) στη δεύτερη θέση με  +50:20.
Τρίτοι οι Γιάννης Δελής / Πέτρος Βασιλόπουλος (Mitsubishi Pajero) +1:49:18. Τέταρτοι οι Δημοσθένης Χρήστου / Βασίλης –KillBill- Δηλές (Land Rover 90 –Αντιμόνιον-Εγγλεζόπουλος-Μητρόπουλος) +3:06:10

Στην Α2, τη νίκη πήραν οι Γιώργος –Pajo- Χρηστακέας / Δημήτρης –Dista- Σταθάκος (Mitsubishi Pajero – Λέσχη 4Χ4 Εκάλης – Fedima), με τους Φώτη –Porky- Κουτσουμπό / Θεόδωρο Αφέντρα (Suzuki Vitara – Koutsoumbos Engineering – Fedima – Xantos Metal Creations) να τερματίζουν δεύτεροι με διαφορά +38:12
Τρίτοι οι Σπύρος Αδάμης / Σταύρος Καραβερβέρης (4WheelDrive – Αρχαίων Γεύσις) με +53:00
Αξίζει να σημειωθεί η συμμετοχή των Πάνο Παπανικολάου / Γιάννη Φέρλα με το Ford Maverick που δε το έβαλαν κάτω και κατάφεραν να τερματίσουν σε συνθήκες εντελώς ακατάλληλες για το αυτοκίνητο τους.


Στις μοτοσυκλέτες, την Μ1 πήρε ο Δημήτρης –Doc- Αθανασουλόπουλος (Yamaha Wr450 Shoei-Sinisalo-Michelin-Χατζηγεωργίου Ελαστικά), με τον Γιώργο –Geco- Οικονομάκο (Honda CRF 450 – Tassoulis – Makan – Off-Road.gr) να ακολουθεί και τον Αλέξανδρο Νικολάου (Suzuki DR250 – Suzuki Ανδριόπουλος - #3Α Αράπης Market) να κλείνει την τριάδα.



Στη Μ2, νικητής ο σταθερός Δημήτρης –Husqy- Μεγαλοοικονόμου (Husqvarna 570TC Rider’s Shop – Off-Road.gr) με τον Κωνσταντίνο –Μπεμπέκο- Χατζημιχάλη (KTM Adv 640, Dirty Store – Maragoudakis) να αποφεύγει επιτέλους τις κακοτοπιές και να τερματίζει στη δεύτερη θέση.
Ο Πάρις –Berg- Κόντης (Husaberg 550e – Rider’s Shop –Extra Products- Paraginis) τράβηξε τα πάνδεινα αυτό το ΣΚ, δε το έβαλε κάτω όμως και τερμάτισε στη τρίτη θέση (μάλλον είναι κατόρθωμα!)

Τα χαρούμενα πρόσωπα όλων στον τερματισμό, κάλυπταν την σωματική κούραση. Η απονομή έγινε στις πηγές Κρύας, με την βροχή να ... καραδοκεί!
 
Ο αγώνας έγινε πραγματικότητα χάρις στη βοήθεια του εξειδικευμένου κατάστηματος εξοπλισμού τετρακίνητων 4WheelDrive, και της Makan-Touratech Ελλάς που εξοπλίζει τις αγωνιστικές και ταξιδιωτικές μοτοσυκλέτες.
Την αμέριστη βοήθεια προσέφερε στην η ομάδα πολιτικής προστασίας Λιβαδειάς.

Χορηγοί επικοινωνίας το 4Χ4 Magazine και βέβαια η σελίδα μας Off-Road.gr.

Επόμενος γύρος του Π.Π.C.C.R.R η Ροδόπη!

Να είστε όλοι εκεί!

Κείμενο: [Σπύρος –Superspy- Κατσιμαλής]
Φωτογραφίες: [Γιώργος –Cuspid- Φυτάς]


Downloads – links
Σχετική συζήτηση στο Forum

Αποτελέσματα
Μ3-Quad (Συνολικά, 1-2 διαδρομή)
Α1-Α2-Α3 (Συνολικά, 1η μέρα, 1-2-3 διαδρομή)
M1-M2 (Συνολικά, 1η μέρα, 1-2-3 διαδρομή)



More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.035485 seconds. ]