Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
24ο Trial Λέσχη 4x4 Εκάλη



Ένα Trial για άντρες...

Την Κυριακή 6 Μαΐου έγινε στην φυσική πίστα της Καλιφόρνια το σκληρότερο Trial της λέσχης Εκάλης με 32 συμμετοχές.
Ο πολύ ζεστός καιρός βοήθησε και στην προσέλευση πλήθους κόσμου που παρακολούθησε τα 6 εμπόδια, από τα οποία τέσσερα ήταν για την Κ1 (την κατηγορία με τα νορμάλ αυτοκίνητα) και πέντε για την Κ2 (τα εξελιγμένα).
Με χαρά είδαμε και καινούργια πρόσωπα να μπαίνουν στην παρέα των «τρελαμένων» με πολύ όμορφα αυτοκίνητα.
Ο αγώνας ήταν τόσο σκληρός που αρκετοί έφυγαν με μικρές ή μεγαλύτερες ζημιές....

Ήταν γύρω στις 11:00 το πρωί όταν φτάσαμε μαζί με το convoy των συμμετεχόντων από τα γραφεία της Λέσχης, όπου έγινε ο τεχνικός έλεγχος, στο χώρο όπου θα γινόταν ο αγώνας και συγκεκριμένα το πρώτο εμπόδιο. Οι άνθρωποι της Εκάλης είχαν στήσει τους πασσάλους από την προηγούμενη μέρα και έτσι μετά την ενημέρωση και ένα σύντομο χρονικό διάστημα προετοιμασίας των κριτών και υπευθύνων ασφαλείας το πρώτο αυτοκίνητο της Κ2 ξεκίνησε την προσπάθειά του.

Το πρώτο εμπόδιο ξεκινούσε από μια ανηφόρα με αρκετή κλίση, έφτανε σε ένα πλατώματακι και μετά ακολουθούσε μια κοντή σε μήκος αλλά μεγάλη σε κλίση κατηφόρα που τρόμαξε αρκετούς χωρίς όμως ιδιαίτερο λόγο. Εκεί οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι πέρασαν εύκολα, ακόμη και της Κ2, και μόνο τέσσερεις ποινολογήθηκαν με 950 βαθμούς ποινής για επαφή με εξωτερική σειρά πασσάλων που έγινε κυρίως στο ανηφορικό κομμάτι.



Η δεύτερη δυσκολία ήταν πάλι κοινή και για τις δυο κατηγορίες και την αποτελούσαν δύο αναβάσεις σε ένα λόφο. Η πρώτη γινόταν μέσα σε ένα νεροφάγωμα και δεύτερη σε σαθρό έδαφος. Στην αρχή φαινόταν δύσκολη αλλά η εξέλιξή της δεν το επιβεβαίωσε. Εκεί μόνο τέσσερα αυτοκίνητα δεν πέρασαν, αλλά η πλειοψηφία  χρεώθηκε με επαφή πασσάλου (δηλ. 20 βαθμούς).

Το τρίτο εμπόδιο ήταν μόνο για την Κ2 και ήταν πιο δύσκολο από ότι φαινόταν σε αντίθεση με τα δυο προηγούμενα. Η είσοδος γινόταν σε ευθεία και μετά ακολουθούσε αριστερή κλειστή στροφή και ανάβαση σε πολύ έντονη κλίση μέσα σε νεροφάγωμα. Ο λόγος της ύπαρξης της στροφής ήταν ο περιορισμός της φόρας των αγωνιζόμενων. Από εκεί μόνο 10 από τα 27 αυτοκίνητα της Κ2 κατάφεραν να περάσουν και από αυτά μόνο ο Χρήστος Ντάγκας από τη Λάρισα πέρασε με απόλυτο μηδέν.

Το τέταρτο εμπόδιο ήταν αυτή τη φορά μόνο για την Κ1 και ήταν λίγο φοβιστική. Οι έξι συμμετέχοντες της κατηγορίας έπρεπε να κατέβουν μια κατηφόρα με έντονη κλίση και μετά να στρίψουν δεξιά και να κινηθούν για δέκα μέτρα σε πλάγια κλίση.
Κανείς δεν «ολοκλήρωσε» το εμπόδιο στα χαρτιά μια και η κλίση τους έβγαζε από την ζητούμενη πορεία.



Σειρά είχε το δυσκολότερο εμπόδιο που έχουμε δει σε αγώνα Trial. Ένα τεράστιο νεροφάγωμα που έμπαινε μέσα όλο το αυτοκίνητο και σε ελάχιστες περιπτώσεις έβγαινε ιδίοις δυνάμεις. Πολλά αυτοκίνητα δεν κατάφεραν να μπουν στο εμπόδιο. Φυσικά το εμπόδιο ήταν μόνο για την Κ2.

Η απόφαση που έπρεπε κάθε αγωνιζόμενος να πάρει ήταν πρώτα για το αν θα δοκιμάσει να μπει στο εμπόδιο ή θα ρισκάρει με τον κίνδυνο να κάνει ζημιά στο όχημα τους. Πολλοί αποφάσισαν να μην δοκιμάσουν με αποτέλεσμα να πάρουν την ανώτατη των ποινών, 1500 βαθμούς, άλλοι ρίσκαραν να δοκιμάσουν το αυτοκίνητο έσπασε πριν μπούνε στο εμπόδιο πάλι θα πήραν τους 1500 και έχασαν την ευκαιρία να μπούνε μέσα στο επόμενο εμπόδιο. Τελικά από τα δέκα αυτοκίνητα που δοκίμασαν να μπούνε τα πέντε μόνο το κατάφεραν.

Το ένα από αυτά, το Pajero του Ραφτόπουλου, αναγκάστηκε να παρακάμψει μέσα στο εμπόδιο, τα άλλα δυο, το  Suzuki Samurai του Νίκου Καραγιώτα και το Cherokee του Πανταζίδη, να δεχτούν εξωτερική βοήθεια για να βγουν. Δυο αγωνιζόμενοι κατάφεραν να ολοκληρώσουν το εμπόδιο. Πρώτος με τη σειρά που αγωνίζονταν ήταν ο Μανώλης Ξάνθος με το εκπληκτικό πρωτότυπο που βασίζετε σε Suzuki Samurai με μία όπισθεν και επαφή με ένα πάσσαλο, δηλαδή 70 βαθμούς ποινής. Δεύτερος και παραδίδοντας πραγματικά σεμινάριο ο Χρήστος Ντάγκας με απόλυτο μηδέν!!!



Το έκτο και τελευταίο εμπόδιο ήταν και για τις δυο κατηγορίες όχι όμως απόλυτα ίδιο. Για την Κ2 που ξεκινούσε και πρώτη το εμπόδιο αποτελούσαν δυο δοκιμασίες. Η πρώτη ήταν μια κατηφόρα με πολύ μεγάλη κλίση, και η δεύτερή μια αντίστοιχη ανηφόρα, ενώ για την Κ1 ήταν μόνο η ανηφόρα. Κατά την προσπάθεια του, το νούμερο 2, ο Γιώργος Ανδρουλάκης τούμπαρε, ευτυχώς μαλακά, πολλοί αγωνιζόμενοι αποφάσισαν να μην δοκιμάσουν να εκτελέσουν το εμπόδιο. Έτσι πάλι μόνο έξι της Κ2 έκαναν το εμπόδιο. Στην Κ1 από τους έξι μόνο ένας δεν τα κατάφερε.

Μετά και το τελευταίο εμπόδιο οργάνωση και αγωνιζόμενοι κινηθήκαμε προς τον Ανθό Κηφισιάς κοντά στα διόδια όπου θα έβγαιναν τα αποτελέσματα και θα γινόταν η απονομή.

Με την έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων έγινε ένσταση για το χώρο τοποθέτησης της δεξαμενής καυσίμων του νικητή της Κ2 Χρήστου Ντάγκα, ο οποίος είχε 210 βαθμούς ποινής, με αποτέλεσμα να γίνει δεκτή και να αποκλειστεί από τον αγώνα.

Έτσι νικητής βγήκε ο Μανώλης Ξάνθος με το εκπληκτικό του πρωτότυπο Suzuki SJ 410, και 1560 βαθμούς ποινής, με τον Βασίλη Ραφτόπουλο και το Mitsubishi Pajero στην δεύτερη θέση, και 1880 βαθμούς ποινής , και τον Ανέστη Πανταζίδη με το Jeep Cherokee στην τρίτη με 2150.

Στην Κ1 νικητής ήταν ο Δημήτρης Μπίνας με το Kia Sportage και 210 βαθμούς, πίσω του ο Πόλιτος Νίκος με Jimny και 230 και τρίτος ο Κώνσταντίνος Τσιρίκος με Land Rover 90 και 1060 αντίστοιχα.
Τελικά κύπελλο απονεμήθηκε και στον Χρήστο Ντάγκα ως του καλύτερου οδηγού του αγώνα, μια και το δικαιούταν απόλυτα.

Χορηγοί επικοινωνίας του αγώνα ήταν για μία ακόμα φορά η απόλυτη χωμάτινη ιστοσελίδα Off-Road.gr και το περιοδικό 4Χ4 Magazine.

Κείμενο - Φωτογραφίες: [Σαράντης Αποστολίδης - 4Χ4 Magazine]

Αποτελέσματα







More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.024146 seconds. ]