Off-Road.gr

· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub

Off-Road.gr Trips: Τα βουνά της Στυμφαλίας 25/2/2007

Με στόχο την αποβλημάτιστη περιήγηση μας στην υπέροχη περιοχή των βουνών της Στυμφαλίας, πραγματοποιήσαμε ένα πέρασμα στις γνωστές μας διαδρομές.

Ο γρίφος που έπρεπε να λύσουμε, αν μη τι άλλο, είχε ενδιαφέρον: Να σχεδιάσουμε μία διαδρομή τεχνική και όμορφη  ενώ ταυτόχρονα έπρεπε όλα τα περάσματα να εξασφαλιστούν ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.

Ξεκινήσαμε πάνω στα αχνάρια του ιστορικού δρόμου που ένωνε την Αρχαία Σικυώνα με την Στυμφαλία, από τότε που η έννοια του τετρακίνητου σήμαινε τέσσερις δούλους να κρατάνε έναν θρόνο (!!!)

Ο πολιτισμός και η άσφαλτος, κρατά πλέον μακριά τους περαστικούς. Μόνο οι ελάχιστοι τοπικοί αγρότες πλέον περνούν από εκεί.

Ανεβοκατεβαίνοντας λόφους, κόβοντας και ράβοντας παλιές με νέες διαδρομές, περνώντας  από πανέμορφα τοπία που έκλειναν μέσα τους όλες τις αποχρώσεις του πράσινου, φτάσαμε μετά από αρκετή ώρα στην λίμνη.

Η φετινή ανομβρία κρατά το νερό σε χαμηλά επίπεδα. Τα γήινα χρώματα από τα υδρόβια φυτά μας συντροφεύουν για αρκετή ώρα. Η τοπική ομίχλη δημιουργεί ένα μαγευτικό σκηνικό.
Αφήνοντας το πανέμορφο τοπίο της, ανηφορίσαμε προς το διάσελο που οδηγεί στην Καστανία.

Αφράτο χιόνι, σαν βαμβάκι, μας συνοδεύει. Ακολουθούμε ψηλότερη διαδρομή αλλάζοντας κατεύθυνση προς τα οροπέδια της μεγάλης της αδελφής.

Το τοπίο αποκτά μία επιβλητική ομορφιά!
Μέρη που κανονικά τέτοια εποχή ήταν απρόσιτα, μας αποκαλύφθηκαν σαν σε παραμύθι, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση πως ήμασταν οι μοναδικοί άνθρωποι που είχαν βρεθεί εκεί. Βοήθησε ότι πατάγαμε πρώτοι το φρέσκο χιόνι.

Σύντομα βρισκόμαστε στην λίμνη του Δασίου. Δέκα μόλις πόντοι παγωμένο νερό την καλύπτουν και γύρω – γύρω το χιόνι, με το απαλό του πέπλο γεμίζουν το μάτι.

Κλείσαμε την διαδρομή έξω από τα Μεσαία Τρίκαλα με τον ήλιο να είναι εκεί ίσα-ίσα για να μας συνοδεύσει στην κατάβαση για το Ξυλόκαστρο.
Στο δρόμο της επιστροφής σκεφτόμασταν πως  μπορεί να μην αμολήσαμε αετό, ανεβήκαμε όμως τόσο ψηλά που νοιώθαμε σαν να πετάξαμε οι ίδιοι!

Τα χρηστικά:
Διαδρομή (χώμα) 110 χιλιόμετρα.
Εκκίνηση από την BP στην Εθνική οδό Αθηνών-Πατρών (103 χιλιόμετρο) λίγο πριν τον κόμβο του Κιάτου στις 9:30.
Φροντίστε στο σημείο συνάντησης να ανεφοδιαστείτε με βενζίνη, νερό και ότι πιθανόν θέλετε να «τσιμπάτε» στην διαδρομή.

Τερματισμός γύρω στις 17:00 ,  έξω από τα Μ. Τρίκαλα επάνω στον κεντρικό δρόμο που έρχεται από το Ξυλόκαστρο.

Ανεξαρτήτως από τον καιρό που θα έχει στην Αθήνα (ή από όπου αλλού μας έρθετε) πάρτε μαζί σας αδιάβροχα, ζεστά ρούχα και μπότες,  αντιολισθητικές αλυσίδες (αν έχετε) ή  ότι άλλο εξοπλισμό διαθέτετε και θέλετε να συμμετάσχετε πιο ενεργά στο παιχνίδι.